Gmina Rogoźno ogłasza przetarg
- Adres: 64610 Rogoźno, ul. Nowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 26 84 400 , fax. 67 26 18 075
- Data zamieszczenia: 2017-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
ul. Nowa 2
64610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
tel. 67 26 84 400, fax. 67 26 18 075
REGON: 57079142500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg w miejscowości Jaracz w formule zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest” Budowa dróg w miejscowości Jaracz” w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU stanowiącego załącznik do SIWZ) wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych dla realizowania zadania inwestycyjnego. 2) Etap II – Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w PFU – Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ i obejmuje: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej (projekt budowlany) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu. 2) Opracowanie projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz projekt stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem. 3) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 4) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót. 5) Opracowanie organizacja placu budowy. 6) Wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy. 7) Wykonanie robót rozbiórkowych. 8) Wykonanie przebudowy infrastruktury technicznej na warunkach określonych przez gestorów sieci. 9) Usunięcie kolizji z słupem energetycznym na ul. Sołeckiej. 10) Wykonanie wycinki drzew. 11) Wykonanie koryta pod konstrukcję drogi (jezdnia, chodniki, zjazdy) wraz z wywozem urobku, 12) Wykonanie wykopów liniowych pod elementy kanalizacji deszczowej, 13) Wykonanie odwodnienia. 14) Budowa studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej oraz wpustów, kanałów i przykanalików. 15) Montaż separatora i osadnika. 16) Profilowanie i zagęszczenie koryta drogowego. 17) Wykonanie obramowań w postaci krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem. 18) Wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, chodnika i zjazdów. 19) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 20) Wykonanie terenów zielonych w granicy pasa drogowego. 21) Demontaż oznakowania na czas budowy oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu. 22) Uporządkowanie terenu budowy. 3. Inne postanowienia: 1) Zaleca się, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej w terenie objętym zamówienia w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczenia, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 2) W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych – zjazdy do posesji. 3) Wykonawca zobowiązany zostanie do: a. Wykonania i utrzymywania zaplecza budowy, b. Opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem oraz projektu stałej organizacji ruchu zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 58, poz. 515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r., nr 177, poz. 1729). c. Oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania a należytym stanie przez cały czas budowy. d. Przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. e. Zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami. f. Obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy zł 00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2,64-610 Rogoźno (załączając do oferty potwierdzenie wykonania operacji). Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno, Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadań pn.: Część Nr 1: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Krostkowie” Część Nr 2: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nieżychowie”
Dodano: 2024-05-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Rowerowy Konin – droga dla rowerów na Alejach 1 Maja (KBO)”.
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji na zadania związane z przebudową i rozbudową dróg w powiecie gostyńskim
Dodano: 2024-03-29 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim.
Dodano: 2024-03-26 - „Projekt budowy ulicy Jesionowej oraz ulicy Szerokiej wraz z drogą pieszo rowerową w miejscowości Dopiewiec, na odcinku przed skrzyżowaniem z ulicą Leśna Polana do skrzyżowania z ulicą Osiedle.”
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-03-21 - Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stęszew oraz przebudowę drogi gminnej ul. Sadowej w miejscowości Zamysłowo.
Dodano: 2024-03-18 - Projekt ulicy Sikorskiego i ulicy Podgórnej w Rogalinku
Dodano: 2024-01-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 3220P na odcinku Rożek Krzymowski - Krzymów
Dodano: 2023-12-08 - Projekt budowy drogi dla pieszych i drogi dla rowerów wzdłuż Kanału Mosińskiego w Mosinie – etap 1
Dodano: 2023-12-01