Przetargi.pl
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Przemysłowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 843 201 , fax. 672 843 313
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Przemysłowa 16 A
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 672 843 201, fax. 672 843 313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w Gminie Budzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudowami dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń w miejscowości Ostrówki oraz Wyszynki. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone według przewidzianych zadań inwestycyjnych na dwie części t.j.: Część Nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 201552 P w m. Ostrówki – Etap II; Część Nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 201504 P w m. Wyszynki – Etap I. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia lub złożyć ofertę na wybraną dowolną część/części przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełniania warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla wybranych części. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia lub złożyć ofertę na wybraną dowolną część przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełniania warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla wybranej części.Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 201552 P w m. Ostrówki – Etap II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją drugiego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201552P w miejscowości Ostrówki, od km. 0+552,0 do km. 1+119,0 na części działek o nr 7, 44/4 i 45/6 obręb ewidencyjny Ostrówki, gmina Budzyń i łącznej długości 567,0 m. Ogólny zakres prac objętych przedmiotowym postępowaniem dotyczy: - wykonania napraw cząstkowych nawierzchni masą mineralno-asfaltową AC 11W-50/70, o śred. grub. 4 cm, - zabezpieczenia nawierzchni bitumicznej przed spękaniami odbitymi, siatką do zbrojenia nawierzchni, wykonaną z włókien szklanych wstępnie przesączaną asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie min. 120 kN/m, - ułożenia na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11W-50/70, o śred. grub. 4 cm (wraz z wyrównaniem profilu poprzecznego i podłużnego), - ułożenia na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej SMA 11-50/70 (dla KR 3), o grub. 4 cm, - wykonanie konserwacji istniejących rowów przydrożnych oraz odbudowa poboczy gruntem ulepszonym. Stan istniejący: jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych. Pęknięcia te mają wykruszenia na krawędziach wraz z luźnymi kawałkami nawierzchni. Dane wyjściowe przebudowy drogi: • klasa drogi – D, • kategoria ruchu – KR-2, • prędkość projektowa – Vp=40 km/h, • droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu, • przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, • głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, • grupa nośności podłoża gruntowego – G2. Parametry techniczne: • długość drogi – 567,0 m, • szerokość jezdni – 5,5 m, • spadek poprzeczny jezdni, dwustronny - 2,0 %, • spadek podłużny jezdni – bez zmian. Przebieg drogi w planie – nie planuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym. Rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych. Ze względu na nieznaczne grubości istniejących warstw bitumicznych nie planuje się wykonanie frezowania profilującego. Głębokość poprzecznych kolein wynosi od 1 do 2 cm. Nawierzchnię jezdni planuje się wykonać wg. poniższej technologii: • naprawa cząstkowa nawierzchni masą mineralno-asfaltową AC 11W-50/70, o śred. grub. 4 cm, • zabezpieczenie nawierzchni przed spękaniami odbitymi (na szer. warstwy wiążącej o 5,62 m), siatką do zbrojenia wykonaną z włókien szklanych wstępnie przesączaną asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie min. 120 kN/m, • warstwa wiążąca o śred. grub. 4 cm, mieszanką mineralno-asfaltową AC-11W 50/70, na szer. 5,62 m. • warstwa ścieralna - mieszanka mineralno-asfaltowa SMA 11 50/70 (dla KR 3), o grub. 4 cm, na szer. 5,5 m. Przekroje konstrukcyjne na zjazdach. Planuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na zjazdach w km. 0+620,7 i 0+899,0 strona prawa. Parametry techniczne zjazdów: • szerokość – od 4,0 do 5,5 m, • długość po osi - od 4,0 do 5,0 m, • spadek poprzeczny – 2,0 % w kierunku do jezdni, • spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni. Konstrukcja zjazdu przedstawia się następująco: • wyrównanie istniejącej nawierzchni zjazdu mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 0/31,5 mm), • warstwa wiążąca o grub. 4 cm - mieszanka mineralno - asfaltowa AC 11W-50/70, • warstwa ścieralna o grub. 4 cm - mieszanka mineralno - asfaltowa AC 11S-50/70, Podbudowy mające bezpośredni styk z warstwami bitumicznymi oraz każdą z warstw bitumicznych, przed ułożeniem na nich kolejnych warstw, należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2. Wbudować kolejną warstwę bitumiczną można rozpocząć po rozpadzie emulsji i odparowaniu wody (z wyjątkiem stosowania systemu skropienia zintegrowanego z rozkładem warstwy mieszanki mineralno – asfaltowej). Powyższa uwaga dotyczy wszystkich warstw. Szerokość kolejnych warstw konstrukcyjnych musi być większa od szerokości warstwy wyżej leżącej o odstawkę o co najmniej równą lub większą o 1,5 grub. warstwy uprzedniej. Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu z drogą gminną wykonane będzie w formie łuku poziomego o wielkości R=3,0 m. Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni w kierunku do przyległych poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych. Zieleń - Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów łącznie z redukcję koron drzew dla gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową na długości 420,0 mb. pasa drogowego. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części nr 2 Przebudowa drogi gminnej nr 201504 P w m. Wyszynki – Etap I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pierwszego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201504P, w miejscowości Wyszynki od km. 1+864,5 do km. 2+820,0, na części działek o nr ewidencji geodezyjnej gruntów 132/1 i 187 obręb ewidencyjny Wyszynki, gmina Budzyń i łącznej długości odcinka 955,5m. Ogólny zakres prac objętych przedmiotowym postępowaniem dotyczy: • wykonania podbudowy na jezdni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o grub. warstwy 15 cm, • wykonania nawierzchni jezdni głównej, jednego skrzyżowania i czterech zjazdów z mieszanki mineralno bitumicznej, • wykonania pięciu zjazdów o nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, • odtworzenia z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm. Stan istniejący: na przebudowywanym odcinku jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki.. Dane wyjściowe przebudowy drogi • klasa drogi – D, • prędkość projektowa – Vp=40 km/h, • ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu, • przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m, • przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, • kategoria ruchu – KR-1, • max pochylenie podłużne 10 %. • głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, • grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2. Parametry techniczne planowanej drogi: • długość drogi – 955,5 m, • szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m, • poszerzenie na łukach – dla R(1) = 50 m o 0,6 m i dla R(5) = 100 m o 0,3 m, • spadki poprzeczny jezdni –od 2 do 3 %, • spadki podłużne jezdni – pozostawiono bez zmian, • szerokość pobocza – 1,0 m, Przekrój konstrukcyjny jezdni : • wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącego nawierzchni tłuczniowej, na szer. 4,42 m, • wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem C90/3, grub. warstwy 15 cm, na szer. 4,42 m, • warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,12 m, • warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0m. Szerokość warstwy wiążącej musi być większa od szerokości warstwy ścieralnej (leżącej wyżej) o odsadzkę o co najmniej równą lub większą 1,5 grub. warstwy uprzedniej (po lewej i prawej stronie drogi). Szerokość podbudowy musi być większa od szerokości warstwy wiążącej (leżącej wyżej) o odsadzkę równą lub większą niż 15 cm warstwy uprzedniej (po lewej i prawej stronie drogi). Podbudowy mające bezpośredni styk z warstwami bitumicznymi oraz każdą z warstw bitumicznych, przed ułożeniem na nich kolejnych warstw, należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2. Wbudować kolejną warstwę bitumiczną można rozpocząć po rozpadzie emulsji i odparowaniu wody (z wyjątkiem stosowania systemu skropienia zintegrowanego z rozkładem warstwy mieszanki mineralno – asfaltowej). Powyższa uwaga dotyczy wszystkich warstw. Poprzeczne połączenie początkowego odcinka musi być nawiązaniem do istniejącej nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu z drogą gminną 201506P, dlatego na odc. od km. 1+864,5 do km. 1+867,5 należy wykonać frezowanie profilujące o śred. grub. 4 cm pod ułożenie bitumicznej warstwy ścieralnej wraz z wbudowaniem materiału z frezowania w pobocze drogi Poprzeczne połączenie końcowego odcinka w km. 2+820,0 musi być nawiązaniem do istniejącej nawierzchni tłuczniowej jezdni, dlatego na tym odc. podczas profilowania istniejącego umocnienia i jego wyrównania tłuczniem, należy przewidzieć ułożenie zaprojektowanych warstw bitumicznych równo z niweletą dalszej części jezdni. Spadek poprzeczny jezdni na odcinku prostym wynosić będzie 2 %, a na łukach z poszerzeniem 3 % w kierunku do pobocza. Spadek podłużny bez zmian. Przekroje konstrukcyjne na skrzyżowaniu z przyległą drogą na działce nr 187: Parametry techniczne skrzyżowania: • długość po osi – 3,0 m, • szerokość – 4,0 m, • spadek poprzeczny skrzyżowania dostosowany będzie do przyległej drogi, • spadek podłużny – dostosowany do przebudowywanej drogi. Planuje się wykonanie przebudowy jednego skrzyżowania w km. 2+705,0 o n/w konstrukcji: • podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, • warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70, • warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70. Przecięcie krawędzi nawierzchni tego skrzyżowania z przyległą drogą wykonane będzie w formie łuku poziomego o wielkości R=3 m. Podbudowy mające bezpośredni styk z warstwami bitumicznymi oraz każdą z warstw bitumicznych, przed ułożeniem na nich kolejnych warstw, należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2. Wbudować kolejną warstwę bitumiczną można rozpocząć po rozpadzie emulsji i odparowaniu wody (z wyjątkiem stosowania systemu skropienia zintegrowanego z rozkładem warstwy mieszanki mineralno – asfaltowej). Przekroje konstrukcyjne na zjazdach Parametry techniczne zjazdów: • długość po osi – do 3,0 m, • szerokość – 4,0 m, • połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m, • spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni, • spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni. Planuje się wykonanie przebudowy czterech zjazdów do przyległych posesji w km. 1+952,0 / 2+168,7 / 2+406,0 / 2+811,0 o n/w konstrukcji: • podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, • warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70, • warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70. Podbudowy mające bezpośredni styk z warstwami bitumicznymi oraz każdą z warstw bitumicznych, przed ułożeniem na nich kolejnych warstw, należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2. Wbudować kolejną warstwę bitumiczną można rozpocząć po rozpadzie emulsji i odparowaniu wody (z wyjątkiem stosowania systemu skropienia zintegrowanego z rozkładem warstwy mieszanki mineralno – asfaltowej). Powyższa uwaga dotyczy wszystkich warstw. Planuje się wykonanie umocnienia pięciu zjazdów do przyległych pól o n/w konstrukcji: • warstwa ścieralna o grub. 8 cm – z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm), • podbudowa zasadnicza o grub. 15 cm – z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (tłuczeń o uziarnieniu 31,5/63 mm). Na zjazdach od strony pobocza i po ich zewnętrznej stronie, szerokość ich podbudowy zasadniczej musi być większa od szerokości warstwy wyżej leżącej o co najmniej 15 cm. Roboty ziemne - Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni skrzyżowania i zjazdów. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00. Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie od 2 do 3 % spadku poprzecznego jezdni i zjazdów w kierunku do przyległych poboczy i dalej do istniejących zieleńców. 1.1. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: - dokumentacje techniczne (projekty budowlane), - przedmiary robót (kosztorysy ofertowe), - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB). Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Uwaga: - Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się dla poszczególnych części następująco: a) Dla części nr 1 – w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy zł), b) Dla części nr 2 – w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy zł), Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części zobowiązany będzie wnieść wadium w kwocie łącznej dla wybranych części z podziałem na każdą część osobno 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń Nr rachunku: 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa dróg w Gminie Budzyń Część nr………………….. 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacje z sesji otwarcia ofert ) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach