Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr: 2717G i 2800G na terenie Powiatu Tczewskiego

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych nr: 2717G i 2800G na terenie Powiatu Tczewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej, polegających na przebudowie dróg powiatowych nr: 2717G i 2800G na terenie Powiatu Tczewskiego. 2.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. CZĘŚĆ NR 1 – Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej 2717G Rywałd – Brzeźno – Radostowo – Subkowy PKP – d.k. 91” 2.3 Remont i przebudowa zostanie przeprowadzona na drodze powiatowej nr 2717G w miejscowości Radostowo na działkach istniejącego pasa drogowego na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 230 (ul. Pielgrzymów) do zjazdu na działkę 55/4. 2.4 W ramach remontu i przebudowy przewiduje się:  rozbiórkę i odbudowę istniejących konstrukcji jezdni od km 0+000 do km 0+231,  wzmocnienie istniejącej jezdni od km 0+231 do km 0+308,23,  rozbiórkę i odbudowę istniejących krawężników,  rozbiórkę i odbudowę istniejących chodników,  rozbiórkę i odbudowę istniejących zjazdów,  budowę ścieków typu KPED 01.03. oraz 01.22.,  rozbiórkę i odbudowę wylotu przepustu pod koroną drogi,  ustawienie barier drogowych,  rozbiórka i odbudowa oznakowania pionowego,  wykonanie oznakowania poziomego,  inne roboty remontowe i utrzymaniowe towarzyszące robotom drogowym Zakres robót umożliwia realizację inwestycji „na zgłoszenie” (art. 29 p. 2 Prawa budowlanego), bez obowiązku uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja zawarta w Załączniku nr 5A do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2 – Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej 2800G Świetlikowo – Malenin – Miłobądz na odcinku 0,960 km” 2.5 Wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2800G (Świetlikowo – Malenin – Miłobądz) na odcinku 0,550 km. Odcinek drogi przewidziany do realizacji rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2223G w kierunku miejscowości Miłobądz. Nawierzchnię bitumiczną należy wykonać na części jezdni, gdzie obecnie znajduje się nawierzchnia brukowa. Obecna nawierzchnia ma zostać wykorzystana jako podbudowa. W celu nadania właściwego profilu, konieczne jest wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną na powierzchni 40%. 2.6 Parametry drogi:  długość odcinka: 550 mb,  szerokość: 3,5 m,  mijanki szerokości 1,50 m, długości 20,00 m,  nawierzchnia: mieszanka mineralno-asfaltowa z betonu asfaltowego do warstw wiążących, grubość 5 cm,  nawierzchnia: mieszanka mineralno-asfaltowa do warstw ścieralnych, grubość 4 cm,  podbudowa: istniejąca nawierzchnia brukowcowi do wyrównania z częściowym uzupełnieniem masą bitumiczną,  pobocza: naprawa, plantowanie, dosypanie warstwy z kruszyw naturalnych obustronnie szerokość po 0,5 m, spadki 8%,  zjazdy: w-wa odsączająca gr. 30 cm, podbudowa z KŁSM gr. 15 cm, podbudowa z KŁSM gr. 10 cm, w-wa ścieralna BA 5 cm, w-wa wiążąca BA 4 cm,  spadki: spadek jezdni jednostronny 2%. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja zawarta w Załączniku nr 5B do SIWZ. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 2.7 Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 2.7.1 ochrona znaków geodezyjnych i pomiarowych do chwili odbioru ostatecznego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt, 2.7.2 zawiadomienie na piśmie Nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego o wszelkich zauważonych błędach lub nieścisłościach na rysunkach i specyfikacjach oraz o konieczności opracowania dodatkowych rysunków i specyfikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, 2.7.3 przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzgodni z Nadzorem inwestorskim oraz Zamawiającym projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, a następnie uzyska jego zatwierdzenie przez odpowiedni zarząd drogi i organ zarządzający ruchem. W zależności od potrzeb i postępu robót projekt organizacji ruchu powinien być aktualizowany przez Wykonawcę na bieżąco, 2.7.4 w trakcie prowadzenia robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające będą akceptowane przez Nadzór inwestorski, 2.7.5 Wykonawca musi wydać publicznie zawiadomienie o zmianach w organizacji ruchu dla objazdów spowodowanych zamknięciem drogi z powodu przebudowy drogi lub urządzeń obcych, Wykonawca zawiadomi publicznie: np. przez regionalne radio, gazety, telewizję, ulotki na słupach i tablicach ogłoszeniowych. Wykonawca zawiadomi telefonicznie i korespondencyjnie służby ratownicze oraz prywatnych przewoźników publicznych, 2.7.6 po zakończeniu robót Wykonawca winien uporządkować teren, naprawić zaistniałe szkody i wypłacić właścicielom stosowne, uzgodnione odszkodowania za niemożność użytkowania, bądź inne trwałe szkody. Na koniec podpisze protokół stwierdzający, iż ten nie rości już żadnych pretensji do wykonawcy. Koszty tych odszkodowań należy wliczyć w koszt wybudowania infrastruktury, 2.7.7 Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną budynków znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji przed przystąpieniem do robót w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli istniejących nieruchomości. Dokumentacje fotograficzne zostaną przekazane do akceptacji Nadzorowi Inwestorskiemu i Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót. 2.8 Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt. 2.9 W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym, Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. 2.10 W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić dane zawarte w SIWZ w poszczególnych dokumentacjach, kolejno wg stopnia ważności: projekty budowlane, projekty wykonawcze, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozostałe. 2.11 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.12 W związku z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp i faktem, iż Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia m.in. poprzez wymaganą specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować zaprojektowane konkretne rozwiązania projektowe, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.13 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Kosztorys rozliczeniowy, który winien być zatwierdzony przez Nadzór inwestorski. Kosztorys ten będzie używany w celach rozliczeniowych w przypadkach: 2.13.1 odstąpienia od umowy. 2.13.2 konieczności zaniechania realizacji części robót objętych zamówieniem. 2.13.3 konieczności zastosowania robót zamiennych. 2.13.4 sprawdzenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie zakresu prac w ramach podwykonawstwa. Kosztorys rozliczeniowy musi rozgraniczać zakres prac wykonywanych przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców. Kosztorys rozliczeniowy ma być szczegółowy i uwzględniać wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia. Kosztorys rozliczeniowy ma zawierać stronę tytułową z podpisem sporządzającego, książka przedmiarów, ceny jednostkowe, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku – dla analiz indywidualnych i analogii – kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. Cena wynikająca z Kosztorysu rozliczeniowego będzie tożsama z ceną ryczałtową podaną w ofercie. 2.14 Warunki prowadzenia robót: 2.14.1 Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.14.2 Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych. 2.14.3 Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym do akceptacji Nadzorowi Inwestorskiemu i Przedstawicielom Zamawiającego. 2.14.4 Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z przepisami BHP zabezpieczenia terenu budowy oraz zastosowania się do wszelkich norm bezpieczeństwa w zakresie prowadzonych robót. 2.15 Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy: 2.15.1 Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2.15.2 Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 2.15.3 Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 2.15.4 Wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami oraz wykonanie geodezyjnej mapy powykonawczej. 2.15.5 Zapewnienie na własny koszt dostawy energii elektrycznej i wody. 2.15.6 Doprowadzenie pomieszczeń/terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych pomieszczeń/terenów do stanu w jakim je przejmował; 2.15.7 Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. UWAGA 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą. 2) Wykonawca winien w swojej ofercie zadeklarować długości okresów gwarancji jakości i rękojmi za wady w miesiącach, licząc od daty podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót (okresy te muszą mieć taką samą długość okresu i nie powinny być krótsze niż 12 miesięcy). Ponieważ długość okresu gwarancji i rękojmi za wady jest jednym z kryteriów wyboru Wykonawcy, zadeklarowanie okresów krótszych niż 12 miesięcy będzie skutkować odrzuceniem oferty. Jednocześnie Zamawiający ustala maksymalną długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na okres 24 miesięcy. Każda liczba zadeklarowanych miesięcy ponad 24, będzie przyjmowana do obliczeń punktów jako deklaracja 24 miesięcy. 2.16 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 2.16.1 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2.16.2 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.16.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.16.4 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.16.5 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.16.6 Zamawiający w projekcie umowy (Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, nie spełnienie których spowoduje zgłoszenie odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 2.16.7 Zamawiający w projekcie umowy (Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, podlegające obowiązkowi informowania Zamawiającego. 2.17 Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 2.18 Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Jeżeli podczas realizacji zadania roboty będzie wykonywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez Zamawiającego osoba taka będzie musiała zakończyć wykonywanie robót, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000 PLN za każdy taki przypadek. Fakt ujawnienia takiej osoby musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 2.19 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C.: 2.19.1 Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy 00/100) w zakresie każdej części zamówienia. 2.19.2 W przypadku składania oferty przez tego samego Wykonawcę na część nr 1 i 2 zamówienia, wysokość aktualnego ubezpieczenia o.c. winna wynosić min. 200 000,00 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100). 2.20 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w poszczególnych częściach zamówienia na kwotę: 8.1.1 dotyczy 1 części zamówienia: 9 000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100), 8.1.2 dotyczy 2 części zamówienia: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr ZP.272.29.2017” W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje: 1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego, 2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, 3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty. Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.5 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach