Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr 2615 L i 2627 L Zad. Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2615 L Głusko – Wolica - Kowala na odcinku od km 0+008 do km 0+348, długości 340mb oraz od km 2+266 do km 2+634, długości 368 mb, łącznie 708 mb. Zad. Nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2627 L Leonin – Wandalin na odcinku od km 4+478 do km 5+141, długości 663 mb.

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej ogłasza przetarg

  • Adres: 24320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 204 072 , fax. 818 204 072
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
    ul. Młodzieżowa 6
    24320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 818 204 072, fax. 818 204 072
    REGON: 43102961300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych nr 2615 L i 2627 L Zad. Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2615 L Głusko – Wolica - Kowala na odcinku od km 0+008 do km 0+348, długości 340mb oraz od km 2+266 do km 2+634, długości 368 mb, łącznie 708 mb. Zad. Nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2627 L Leonin – Wandalin na odcinku od km 4+478 do km 5+141, długości 663 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „ Przebudowa dróg powiatowych nr 2615L; 2627 L” 1. Zamówienie podzielone zostało na dwie części traktując każde zadanie jako odrębną część. Zad. Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2615 L Głusko – Wolica - Kowala na odcinku od km 0+008 do km 0+348, długości 340mb oraz od km 2+266 do km 2+634, długości 368 mb, łącznie 708 mb. Zad. Nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2627 L Leonin – Wandalin na odcinku od km 4+478 do km 5+141, długości 663 mb. Zakres robót, dla poszczególnych części jest jednakowy i obejmuje następujące elementy: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - roboty pomiarowe, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, NAWIERZCHNIA JEZDNI - mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, - lokalne wyrównanie podbudowy kruszywem kamiennym, - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 75 kg/m2 - mechaniczne skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowe w-wa ścieralna gr. 4 cm, POBOCZA - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym gr. 8 cm szer. 0,75 m Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z pkt. III.1. Zamówienie zostało podzielone na 2 części opisane w pkt. III.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia. Każda część będzie oceniana odrębnie. 2. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania, określają, przedmiary robót i kosztorysy ofertowe wymagane wraz z ofertą, stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ”, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwanych dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - Dla Zad. 1 – 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące) - Dla Zad. 2 - 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ,na cały okres związania ofertą, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018 poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank Pekao S.A. nr 81 1240 5497 1111 0010 4156 4009 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: „DT.ZP.2720.02.2018”. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.04.2018r., do godziny 10:30. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1876) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , 24-320 Poniatowa, ul, Młodzieżowa 6 (pokój 7) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – zał. nr 1a; 1b, wraz z kosztorysem ofertowym– zał. nr10a, 10b; do SIWZ 2. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. nr 4 do SIWZ 3.Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub mocodawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach