Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych Nr 1 154R w m. Breń Osuchowski oraz Nr 1 155R w m. Dąbrówka Osuchowska na łącznej długości 1,700 km;

Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, Korczaka 6a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 48 17 583 75 21
  • Data zamieszczenia: 2023-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
    Korczaka 6a
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 48 17 583 75 21
    REGON: 690587692
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyjednostka organizacyjna samorządu powiatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych Nr 1 154R w m. Breń Osuchowski oraz Nr 1 155R w m. Dąbrówka Osuchowska na łącznej długości 1,700 km;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje przebudowę dróg powiatowych Nr 1 154R w m. Breń Osuchowski oraz Nr 1 155R w m. Dąbrówka Osuchowska na łącznej długości 1,700km. W zakres przebudowy drogi powiatowej nr 1 154R wchodzi: obustronne poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni o szer. 4,5m do szerokości 5,5m, wykonanie warstw z betonu asfaltowego: wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego.W zakres przebudowy drogi powiatowej nr 1 155R wchodzi: wykonanie warstw z betonu asfaltowego: wyrównawczej i ścieralnej, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego.;UWAGA!Wymagane jest aby warstwa wyrównawcza, wiążąca i ścierana zostały wykonane całą szerokością jezdni.2. Szczegółowy zakres robót określony jest w Rozdziale III SWZ – Kosztorys ofertowy- załącznik nr 1. Roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zawartymi w Rozdziale III SWZ - załącznik nr 2. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji i rękojmi na okres w przedziale 36-60 m-cy;3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót;4. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści Specyfikacji Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia”;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach