Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych: nr 1211 O Trawniki – Gościęcin i nr 1408 O Mechnica – granica Powiatu

Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Skarbowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 829 133 , fax. 774 829 132
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu
    ul. Skarbowa
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 829 133, fax. 774 829 132
    REGON: 16021229300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkkozle.biuletyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych: nr 1211 O Trawniki – Gościęcin i nr 1408 O Mechnica – granica Powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Przebudowa dróg powiatowych: nr 1211 O Trawniki – Gościęcin i nr 1408 O Mechnica – granica Powiatu Przedmiotem zamówienia jest: • przebudowa drogi powiatowej pozamiejskiej nr 1211 O Trawniki – Gościęcin w km 3+292 – 3+472 • przebudowa drogi powiatowej pozamiejskiej nr 1408 O Mechnica – granica Powiatu w km 5+175 – 5+355 Zakres robót: - droga powiatowej nr 1211 O Trawniki – Gościęcin Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 1408 O w m. Mechnica przewiduje wyprofilowanie i wymianę nawierzchni jezdni na odcinku 180,0 m od skrzyżowania z DK nr 45 w kierunku m. Kamionka. Przewiduje się także poszerzenie jezdni do 5,5 m oraz korektę spadków poprzecznych. Projekt przewiduje także remont i wykonanie zjazdów do posesji i na przyległe użytki rolne oraz umocnienie pobocza przy cmentarzu drogowymi płytami betonowymi otworowymi o grubości 10 cm. Prace będą obejmować frezowanie oraz korytowanie pod poszerzenia, wykonanie warstwy odcinającej i podbudowy tłuczniowej, wzmocnienia pobocza i ustawienie oporników, skropienie między warstwowe i wykonanie warstwy wyrównawczej oraz kolejne skropienie między warstwowe i ułożenie warstwy ścieralnej. Wykonać należy również przebudowę zjazdów, wymianę oznakowania pionowego i wykonanie nowego oznakowania poziomego; - droga powiatowa nr 1408 O Mechnica – granica Powiatu Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 1211 O Zwiastowice – Ucieszków w m. Trawniki na odcinku 180,0 m w kierunku m. Mierzęcin, przewiduje wymianę i wzmocnienie konstrukcji jezdni. Przewiduje się także poszerzenie jezdni do 6,0 m oraz korektę geometrii jezdni poprzez nadanie nowych spadków poprzecznych. Prace będą obejmować frezowanie oraz korytowanie pod poszerzenia, wykonanie warstwy odcinającej oraz podbudowy tłuczniowej, wzmocnienia poboczy destruktem, skropienie między warstwowe, ułożenie geosiatki i wykonanie warstwy wyrównawczej oraz kolejne skropienie między warstwowe i ułożenie warstwy ścieralnej. Należy również wymienić przepusty rurowe wraz z wykonaniem ścianek czołowych i wykonaniem zjazdów o nawierzchni tłuczniowej. 2. Zakres zamówienia Zakres zamówienia określają: - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Dokumentacja projektowa zawiera: 1. Projekt zagospodarowania terenu; 2. Opis techniczny projektu; 3. Przedmiar robót; 4. Rysunki i przekroje konstrukcyjne; - „Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ” (STWiO) stanowiące załącznik do SIWZ; - Dokumentacja zdjęciowa. 3. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu; b) Oznakowanie robót wg. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu; c) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót; d) Organizację i zagospodarowanie placu budowy; e) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów; f) Wywóz materiałów rozbiórkowych na Miejskie Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami; g) Likwidację placu budowy. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 4.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty drogowe. Niedopełnienie powyższego obowiązku może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 4.2. Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia zawierającego wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace, o których mowa w pkt. 1. Oświadczenie to powinno zawierać również: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności, tj.: a. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 4.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 15 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynność, za co Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 15 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert czyli do dnia 07.08.2018 r. do godz. 08:45. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO B.P. O/ Kędzierzyn-Koźle 82 1020 3668 0000 5502 0189 7412 z dopiskiem: Wadium - Przebudowa dróg powiatowych: nr 1211 O Trawniki – Gościęcin i nr 1408 O Mechnica – granica Powiatu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 3.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale luźno z ofertą z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany u Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty). 8.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy – DRUK nr 1; b) dowód wniesienia wadium; e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia (DRUK nr 8) - jeśli dotyczy; f) inne dokumenty określone w SIWZ (np. pełnomocnictwa) – jeśli dotyczy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia – DRUK nr 9). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach