Przetargi.pl
„Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w Świnoujściu – etap II – przebudowa ulic: Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta”

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 811684290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w Świnoujściu – etap II – przebudowa ulic: Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w Świnoujściu– etap II- przebudowa ulic: Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta” w ramach której zostaną wykonania następujące części: Na część I zamówienia składa się: a)Ulica Trentowskiego – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 185 m w zakresie: a)wykonania nowej konstrukcji jezdni, chodników i ścieżki rowerowej; b)wykonania oświetlenia ulicznego; c)likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; d)wykonania kanalizacji deszczowej. UWAGA! Roboty w zakresie budowy ścieżki rowerowej i chodnika należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez JOTBE Jacek Błaszczyk, ul. Krasickiego 7, 63-220 Kotlin. b)Ulica Trentowskiego – roboty ZWiK: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Trentowskiego od ul. Uzdrowiskowej do ul. Słowackiego w Świnoujściu w zakresie ułożenie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w dz. nr 117/1, 67, 19 obr. nr 0002 w Świnoujściu. Na część II zamówienia składa się: a)Ulica Kasprowicza – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 255 m (odcinek od ul. Nowowiejskiego do ul. Energetyków) w zakresie: a)wykonania nowej konstrukcji jezdni; b)wykonania na odcinku od ul. Feliksa Nowowiejskiego do ul. Emilii Gierczak nowej geometrii oraz konstrukcji chodników o nawierzchni z kostki betonowej; c)wykonania zjazdów do przyległych posesji; d)wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. UWAGA! Zjazd z ul. Kasprowicza na działkę nr 153 ob. 0001 Świnoujście należy wykonać zgodnie z rysunkiem „Lokalizacja zjazdu” z marca 2018 (Decyzja nr 2 nr WIM.7230. 10.29-1.2017.DG z dnia 16.05.2018). b)Ulica Kasprowicza – roboty ZWiK: -budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Nowowiejskiego do ul. Gierczak -budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków; -renowacja kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o śr. Ø 200 w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. E. Gierczak do ul. Nowowiejskiego w zakresie: •wykonanie inspekcji TV przed rozpoczęciem robót •przepompowanie ścieków na czas naprawy •montaż pakerów o długości L - 1m - 16 szt. •otwarcie przyłączy - 1 kpl. •montaż kształtki kapeluszowej -1 szt. •wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej Φ 200 mm (rura kamionkowa) L – 1 m w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. •wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej Φ 200 mm (rura kamionkowa) L – 2 m w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. •wymiana trójnika kamionkowego Φ 200/150 mm kąt 45O + łuk 45 O (kamionkowy) o śr. 200 mm w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. •wykonanie inspekcji TV po wykonaniu renowacji Wszystkie materiały podstawowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zadania zapewnia Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania muszą być zgodne z PN i PN-EN oraz muszą posiadać aprobatę techniczną (COBRTI – Instal). Wykonawca stosowne dokumenty załączy do protokołu odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości materiałów użytych do wykonania zadania. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest także uwzględnić: • opłaty za zajęcie pasa drogowego, • opłaty za organizacje ruchu, • opłaty za odtworzenie nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest odtworzyć nawierzchnie do stanu pierwotnego zgodnie z ustaleniami z właścicielem pasa drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do oddania do zagospodarowania lub/i unieszkodliwienia powstałych odpadów. Na część III zamówienia składa się: Ulica Roosevelta – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 210 m w zakresie: a)wykonania nowej konstrukcji jezdni; b)wykonania zatoki postojowej dla samochodów osobowych; c)wykonania oświetlenia ulicznego; d)likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; e)wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. 4)Jeśli w dokumentacji projektowej wskazano jakikolwiek produkt gotowy, z podaniem nazwy, symbolu lub producenta, przeznaczony do zastosowania, uznaje się, że produkt ten stanowi przykład materiału, elementu, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, nie odbiegających od zaproponowanych w zakresie: a)gabarytów (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych) z tolerancją ± 5%, b)konstrukcji, c)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane, elektryczne, charakterystyki liniowe itp.) – minimalnych określonych w specyfikacji technicznej. d)parametrów bezpieczeństwa użytkowania – minimalnych określonych odrębnymi przepisami. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości: -dla części nr I: Przebudowa ulicy Trentowskiego w Świnoujściu- 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł), -dla części nr II: Przebudowa ulicy Kasprowicza w Świnoujściu- 40 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy z 00/100 zł), -dla części nr III: Przebudowa ulicy Roosevelta w Świnoujściu- 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu do Zamawiającego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć wadium odrębne dla każdego zadania. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Świnoujście 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu nr WIM.271.1.71.2018 część nr ….). 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U 2018 r. poz.110 t. jedn.). 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1)dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2)gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Miasto Świnoujście) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 3)przedmiot przetargu: NAZWA ZADANIA ORAZ NAZWA I NUMER CZĘŚCI KTÓREJ TO WADIUM DOTYCZY. 7.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2)wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2 powyżej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16.W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium. W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże w ofercie numeru konta, na które należy zwrócić wadium zostanie ono zwrócone na rachunek bankowy, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz oferty należy złożyć w oryginale. 2)oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3)oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4)zobowiązanie podmiotu trzeciego (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne zobowiązanie do każdego zadania) zgodnie z Rozdziałem VII pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (w treści formularza ofertowego) wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne oświadczenie do każdego zadania); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7)wypełniony zakres rzeczowo finansowy (kosztorys ofertowy) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do SIWZ (wykonawca wypełnia tą część załącznika, którego dotyczy oferta)- dokument należy złożyć w oryginale; 8)dowód wniesienia wadium (odrębnie dla każdej części) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach