Przetargi.pl
„Przebudowa dróg powiatowych i gminnych – etap II – przebudowa ulic: Szmaragdowa, Toruńska, Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta oraz przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu”

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 811684290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg powiatowych i gminnych – etap II – przebudowa ulic: Szmaragdowa, Toruńska, Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta oraz przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ”1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg powiatowych i gminnych – etap II- przebudowa ulic: Szmaragdowej, Toruńskiej, Trentowskiego, Kasprowicza, Roosevelta oraz Wojska Polskiego w Świnoujściu ramach której zostaną wykonane następujące części: Główny kod CPV: 45233140-2; 45231300-8; Roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, której wykaz znajduje się w załączniku nr 2.3 do umowy. I. Na część I zamówienia składa się: a) Ulica Szmaragdowa – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 480 m (odcinek od ul. Sąsiedzkiej do ul. Zalewowej) w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni, zjazdów i chodników; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; - wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do projektowanej instalacji rozsączającej. b) Ulica Szmaragdowa – roboty ZWiK (ETAP III wg dokumentacji projektowej): Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i zewnętrznymi instalacjami wodociągowymi do budynków oraz sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul. Szmaragdowej (od skrzyżowania z ul. Sąsiedzką do skrzyżowania z ul. Zalewową). UWAGA! Roboty w zakresie budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej dotyczą jedynie odcinka ulicy Szmaragdowej w zakresie od skrzyżowania z ulicą Sąsiedzką do skrzyżowania z ulicą Zalewową – etap III. UWAGA! Projektowaną nawierzchnię jezdni z kostki betonowej opisaną, w Opisie Technicznym branży drogowej w rozdziale 6 pkt 6.6 ppkt 2, należy w całości wykonać jako nawierzchnię bitumiczną, analogicznie jak konstrukcję nawierzchni opisaną w rozdziale 6 pkt. 6.6 ppkt. 1 (zamiast nawierzchni jezdni z kostki brukowej, nawierzchnia bitumiczna) tj.: 1. Mieszanka Mastyksowo-Grysowa (SMA) gr. 5 cm w-wa ścieralna 2. Beton asfaltowy (AC) gr. 7 cm w-wa wiążąca 3. Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm podb. Zasadnicza Powyższa zmiana została ujęta w zakresie rzeczowo-finansowym. UWAGA!: Termin rozpoczęcia prac liczony będzie od momentu uzyskania przez Gminę wszelkich wymaganych pozwoleń. II. Na część II zamówienia składa się: a) Ulica Toruńska – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 345 m w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni; - wykonania zatoki postojowej dla samochodów osobowych; - wykonania zatoki przystankowej dla autobusu komunikacji miejskiej; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną. b) Ulica Toruńska – roboty ZWiK: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i zewnętrznymi instalacjami wodociągowymi do budynków w zakresie budowy: - przewodów sieci wodociągowej z rur PE100 o średnicy nominalnej Ø125 mm w ul. Toruńskiej (dz. nr 324 obręb 05 m. Świnoujście) od miejsca włączenia do istniejącego wodociągu PE o średnicy Ø 110 mm, oznaczonego w części graficznej opracowania punktem „01”, usytuowanego w pasie drogowym w ul. Szkolnej (dz. nr 503/5 obręb 09 m. Świnoujście), do oznaczonych w części graficznej opracowania punktów „50” i „53” w ul. Gdańskiej (dz. nr 227/3 obręb 05 m. Świnoujście); - odgałęzień o średnicy nominalnej Ø 63 mm od proj. sieci wodociągowej, z rur PE100 w ul. Grudziądzkiej (dz. nr 347 i 379 obręb 05 m. Świnoujście) na odcinku pomiędzy oznaczonymi na mapie punktami „28” – „28.3” i „29” – „29.4”; - hydrantów nadziemnych z podwójnym zamknięciem, zabezpieczonych w przypadku złamania o średnicy DN80 oznaczonych w części graficznej opracowania punktami „HP1”, „HP2” i „HP3” wraz z zasuwami odcinającymi; - przyłączy wodociągowych z rur PE100 o średnicy Æ40 mm od nowoprojektowanej sieci wodociągowej z rur PE100 w granicach działek nr: 339/2, 341/1, 346, 351/1, 351/2, 355/2, 356, 526, 528, 529, 532, 537, 538, 539, 541, 542 (obręb 05 m. Świnoujście); - przyłączy wodociągowych z rur PE100 o średnicy Æ40 mm od nowoprojektowanej sieci wodociągowej z rur PE100 do granicy działek nr 270, 348, 349, 350, 352, 353, 355/1, 376, 456, 457, 458, 521, 522, 523, 524, 527, 530, 531, 533, 534 (obręb 5 m. Świnoujście); - zewnętrznych instalacji wodociągowych z rur PE100 o średnicy Æ40 mm w granicach działek nr: 341/1, 351/2, 355/2, 356, 526, 528, 532, 537, 538, 539, 541, 542 (obręb 05 m. Świnoujście); - odcięcia i demontaż istniejących rurociągów wodociągowych (do demontażu należy przyjąć tylko kolidujące odcinki istniejącego wodociągu z nowoprojektowaną siecią). Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 w ul. Toruńskiej na odcinku od ulicy Gdańskiej do ul. Szkolnej w Świnoujściu w zakresie: - wykonanie kanałów o następujących średnicach: • DN200 – o łącznej długości L = 487,6m, • DN150 – o łącznej długości L = 238,4m • studnie betonowe o średnicy 1,20m w ilości 9 sztuk • studnie inspekcyjne w ilości 31 sztuk - likwidacja istniejącej sieci: • kanały DN200 o długości L = ok. 472,4m • przyłącza DN200 o długości L = ok. 8,9m • przyłącza DN150 o długości L = ok. 215,3m • studnie betonowe o średnicy 1,20m w ilości 7 sztuk • murowane studzienki inspekcyjne w ilości 5 sztuk III. Na część III zamówienia składa się: a) Ulica Trentowskiego – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 185 m w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni, chodników i ścieżki rowerowej; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; - wykonania kanalizacji deszczowej. UWAGA! Roboty w zakresie budowy ścieżki rowerowej i chodnika należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez JOTBE Jacek Błaszczyk, ul. Krasickiego 7, 63-220 Kotlin. b) Ulica Trentowskiego – roboty ZWiK: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Trentowskiego od ul. Uzdrowiskowej do ul. Słowackiego w Świnoujściu w zakresie ułożenie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w dz. nr 117/1, 67, 19 obr. nr 0002 w Świnoujściu. IV. Na część IV zamówienia składa się: a) Ulica Kasprowicza – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 255 m (odcinek od ul. Nowowiejskiego do ul. Energetyków) w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni; - wykonania na odcinku od ul. Feliksa Nowowiejskiego do ul. Emilii Gierczak nowej geometrii oraz konstrukcji chodników o nawierzchni z kostki betonowej; - wykonania zjazdów do przyległych posesji; - wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. UWAGA! Zjazd z ul. Kasprowicza na działkę nr 153 ob. 0001 Świnoujście należy wykonać zgodnie z rysunkiem „Lokalizacja zjazdu” z marca 2018 (Decyzja nr 2 nr WIM.7230. 10.29-1.2017.DG z dnia 16.05.2018). b) Ulica Kasprowicza – roboty ZWiK: - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Nowowiejskiego do ul. Gierczak - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków; - renowacja kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o śr. Ø 200 w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. E. Gierczak do ul. Nowowiejskiego w zakresie: • wykonanie inspekcji TV przed rozpoczęciem robót • przepompowanie ścieków na czas naprawy • montaż pakerów o długości L - 1m - 16 szt. • otwarcie przyłączy - 1 kpl. • montaż kształtki kapeluszowej -1 szt. • wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej Φ 200 mm (rura kamionkowa) L – 1 m w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. • wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej Φ 200 mm (rura kamionkowa) L – 2 m w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. • wymiana trójnika kamionkowego Φ 200/150 mm kąt 45O + łuk 45 O (kamionkowy) o śr. 200 mm w wykopie do 3m z odwodnieniem – 1 kpl. • wykonanie inspekcji TV po wykonaniu renowacji Wszystkie materiały podstawowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zadania zapewnia Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania muszą być zgodne z PN i PN-EN oraz muszą posiadać aprobatę techniczną (COBRTI – Instal). Wykonawca stosowne dokumenty załączy do protokołu odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości materiałów użytych do wykonania zadania. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest także uwzględnić: • opłaty za zajęcie pasa drogowego, • opłaty za organizacje ruchu, • opłaty za odtworzenie nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest odtworzyć nawierzchnie do stanu pierwotnego zgodnie z ustaleniami z właścicielem pasa drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do oddania do zagospodarowania lub/i unieszkodliwienia powstałych odpadów. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z póź. zm.). Do dokumentów odbiorowych Wykonawca złoży oświadczenie o zagospodarowaniu odpadów. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić niezwłocznie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac. Koszty powyższych prac należy ująć w cenie ofertowej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia obiektów budowlanych w toku realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego. W celu dokonania prawidłowej wyceny wymagana jest wizja lokalna w terenie w celu zapoznania się z terenem budowy oraz istniejącymi obiektami. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca. UWAGA! Dokumentacja projektowa zatwierdzona przez stosowny organ wraz ze stosownymi uzgodnieniami dotycząca: - budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków; - renowacji kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. E. Gierczak do ul. Nowowiejskiego; jest w trakcie opracowywania i zostanie dostarczona Wykonawcy najpóźniej w momencie przekazania Wykonawcy placu budowy. Opis robót koniecznych do wykonania, niezbędnych do sporządzenia oferty został wskazany w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kasprowicza na odcinku od ul. Gierczak do ul. Energetyków zgodnie z opracowaniem projektowym sporządzonym przez ABRYS Technika Sp. z o.o., ul. Wiślana 46, 60-401 Poznań. Pozostały zakres niniejszego opracowania tj. odcinek od ul. Energetyków do ul. Powstańców Śląskich nie jest objęty przedmiotem opracowania i zostanie zrealizowany w późniejszym etapie. Zakres robót obejmuje wskazany na mapie obszar etapu I – zgodnie z mapą będącą częścią dokumentacji projektowej (kolor czerwony). V. Na część V zamówienia składa się: Ulica Roosevelta – roboty branżowe: Przebudowa kompleksowa ulicy na odcinku o długości ok 210 m w zakresie: - wykonania nowej konstrukcji jezdni; - wykonania zatoki postojowej dla samochodów osobowych; - wykonania oświetlenia ulicznego; - likwidacji kolizji z istniejącą infrastrukturą elektryczną; - wykonania odwodnienia poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. VI. Na część VI zamówienia składa się: Przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu Przebudowa kompleksowa wjazdu do Urzędu Miasta w Świnoujściu w zakresie: - wykonanie robót drogowych związanych z wykonaniem zjazdu na drogę wewnętrzną do Urzędu Miejskiego w Świnoujściu wraz z wykonaniem miejsc postojowych oraz zjazdu w rejonie poczty; - wykonanie zabezpieczenia kabli energetycznych oświetlenia ulicznego; - budowa kanalizacji deszczowej. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje całości robót budowlanych objętych opracowaniem sporządzonym przez Pracownię Projektową mgr inż. Robert Mituta, Specjalność Drogowa: Projektowanie – Nadzór, ul. Frezjowa 47, 72-003 Dobra. Należy wykonać jedynie roboty budowlane związane z przebudową wjazdu na teren Urzędu Miejskiego w Świnoujściu, pozostały zakres zostanie zrealizowany w późniejszym etapie. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotowym postępowaniem został oznaczony na rysunku poglądowym stanowiącym załącznik do dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: - dla części I: Przebudowa ulicy Szmaragdowej w Świnoujściu- 60 000,00 PLN (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), - dla części nr II: Przebudowa ulicy Toruńskiej w Świnoujściu- 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), - dla części nr III: Przebudowa ulicy Trentowskiego w Świnoujściu- 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł), - dla części nr IV: Przebudowa ulicy Kasprowicza w Świnoujściu- 40 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy z 00/100 zł), - dla części nr V: Przebudowa ulicy Roosevelta w Świnoujściu- 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), - dla części nr VI: Przebudowa wjazdu z ulicy Wojska Polskiego do Urzędu Miasta w Świnoujściu- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tej części. przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz oferty należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 3) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne zobowiązanie do każdego zadania) zgodnie z Rozdziałem VII pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ); 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (w treści formularza ofertowego) wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne oświadczenie do każdego zadania); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 7) wypełniony zakres rzeczowo finansowy (kosztorys ofertowy) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do SIWZ (wykonawca wypełnia tą część załącznika, którego dotyczy oferta); 8) dowód wniesienia wadium (odrębnie dla każdej części) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach