Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów

Gmina Trojanów-Urząd Gminy Trojanów ogłasza przetarg

  • Adres: 08-455 Trojanów, Trojanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 6827120 w. 34 , fax. 0-25 6827195
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trojanów-Urząd Gminy Trojanów
    Trojanów
    08-455 Trojanów, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 6827120 w. 34, fax. 0-25 6827195
    REGON: 54449600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trojanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Żabianka Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej w miejscowości Żabianka na odcinku o długości 485 m. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podbudowy z betonu kruszonego wykonywane mechanicznie – 2328 m2, 2. Wzmocnienie podbudowy kruszywem łamanym gr. 7 cm – mieszanka 0/31,5 mm – 2328 m2, 3. Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 2231 m2, 4. Wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 75 kg/m2 – KR-2 – 167,32 t, 5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC 11S KR-2– 2182,5 m2, 6. Pobocza z kruszyw łamanych gr. 10 cm – mieszanka 0/31,5 mm – 727,5 m2. Część II. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Damianów Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej w miejscowości Damianów na odcinku o długości 735 m. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podbudowy z betonu kruszonego wykonywane mechanicznie – 2970 m2, 2. Wzmocnienie podbudowy kruszywem łamanym gr. 7 cm – mieszanka 0/31,5 mm – 2970 m2, 3. Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 2970 m2, 4. Wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 75 kg/m2 – KR-2 – 222,75 t, 5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC 11S KR-2– 2970 m2. Część III. Przebudowa drogi gminnej dz. 380 i 760 w miejscowości Podebłocie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej w miejscowości Podebłocie na odcinku o długości 330 m. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Profilowanie i zagęszczanie podbudowy z betonu kruszonego wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1061,4 m2, 2. Wzmocnienie podbudowy klińcem kamiennym 0/31,5 mm gr. 10 cm po zagęszczeniu – 1061,4 m2, 3. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową– 1061,4 m2, 4. Wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 75 kg/m2 – KR-2 – 79,6 t, 5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) AC 11S KR-2– 996 m2. Część IV. Przebudowa drogi gminnej dz. 813/1 w miejscowości Trojanów Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej w miejscowości Trojanów na odcinku o długości 634,00 m. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Profilowanie i zagęszczanie podbudowy z betonu z recyklingu wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 2281,80 m2, 2. Wzmocnienie podbudowy klińcem kamiennym 0/31,5 mm gr. 10 cm x krotność 0,5 = 5 cm – 2281,80 m2, 3. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową– 2218,40 m2, 4. Wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 75 kg/m2 – 166,38 t, 5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 2155,00 m2 6. Pobocza gruntowe – 253,00 m2. Część V. Przebudowa drogi gminnej nr 131203W w miejscowości Wola Korycka Górna Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej w miejscowości Trojanów na odcinku o długości 242 m. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 1210 m2, 2. Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni asfaltowej– 1210 m2, 3. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC 11S KR-2 – 1210 m2, 4. Mechaniczne ścinanie poboczy – 1530 m2, 5. Oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) Przedmiary robót. 1.W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne". 2.W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu należy wówczas dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. 3.Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 4.Wymagania Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót dotyczących nawierzchni mineralno-bitumicznych przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2)Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3)Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczenia i dokumentów w zakresie spełniania ww. wymogów b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności. 5)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia; a)oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak; data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6)Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa w pkt. 1) wykonujących przedmiot zamówienia, w przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)ofertę przetargową – Załącznik Nr 1 do SIWZ, oraz kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej; 2)zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 3)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach