Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki o łącznej długości 2,190 km

Gmina Szczytniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-865 Szczytniki, Szczytniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
    Szczytniki 139
    62-865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
    REGON: 25085502100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki o łącznej długości 2,190 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki o łącznej długości 2,190 km 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Przebudowę drogi gminnej Lipka - Kościany: a) roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych trasa drogi w terenie równinnym; ręczne oczyszczanie poboczy z wysokiej trawy i chwastów; zabezpieczenie znaków geodezyjnych; b) roboty rozbiórkowe, w tym: roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 5 cm; c) roboty ziemne, w tym: oczyszczanie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm; d) przepusty pod drogą, w tym: rozebranie przepustów pod drogą – rury betonowe o śr. 40 cm; przepusty rurowe pod drogą – ławy fundamentowe betonowe; przepusty rurowe pod zjazdami – rury PVC o średnicy 40 cm (nośność do 40t); przepusty rurowe pod zjazdami – ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm z bloczków betonowych M6 z gotowych prefabrykatów; e) jezdnia, w tym: remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową dla KR1-KR2, transport mieszanki samochodem samowyładowczym 5-10 t.; skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy bitumicznej, zużycie emulsji 0,5-0,7kg/m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych KR1-KR2 o grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi; f) roboty wykończeniowe, w tym: formowanie poboczy z gruntu kat. I-II dostarczonego samochodami sam.; plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy w gr. kat. I-III; g) oznakowanie pionowe, w tym: pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2; słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury+0,06 m3 betonu; h) inwentaryzacja powykonawcza. 2.2. Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Pośrednik: a) roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa w terenie równinnym; zabezpieczenie znaków geodezyjnych; b) cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów, w tym: cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów; usunięcie z poboczy wysokiej trawy powyżej 60% powierzchni; mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm; wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi na odległość do 10 km; mechaniczne karczowanie pni – średnica drzew 66-80 cm; c) roboty ziemne, w tym: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odl. do 5 km sam. samowyład.; ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi z zakupem piasku; oczyszczenie rowów z namułu o grub. 80 cm z wyprofilowaniem skarp rowu; d) remont przepustów drogowych, w tym: remont przepustów rurowych pod drogą – ławy betonowe wraz z robotami ziemnymi 150 cm; remonty przepustów rurowych z rur PVC (nośność min. 40 t) o średnicy 150 cm; remont ścianek czołowych monolitycznych zbrojonych z betonu C30/35 dla przepustu z rur o średnicy 150 cm; e) roboty nawierzchniowe, w tym: profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – odcinek I; profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni z kruszywa naturalnego wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – odcinek II; wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 na całej szerokości drogi – grub. warstwy po zagęszczeniu 12 cm – odcinek I; wykonanie i zagęszczenie mechanicznie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 gr. 8 cm – odcinek I; wykonanie i zagęszczenie mechanicznie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 gr. 8 cm – odcinek II; f) roboty wykończeniowe, w tym: obsypanie krawędzi jezdni szerokości 25 cm kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 mm dostarczonego samochodami samowyładowczymi o śr. grubości 10 cm; g) oznakowanie pionowe, w tym: pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2; słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury+0,06 m3 betonu; h) inwentaryzacja powykonawcza. 2.7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : - dokumentacjach projektowych, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - projekcie organizacji ruchu, - przedmiarach robót. Uwaga: dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowych, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wszystkich odcinków dróg, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać dokumentację powykonawczą (1 egz.). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) – niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót. 5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach