Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki

Gmina Szczytniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62865 Szczytniki, Szczytniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
    Szczytniki 139
    62865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
    REGON: 25085502100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Szczytniki”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1. Przebudowę drogi gminnej nr 675734P w miejscowości Szczytniki o dłg. 713,90 mb: a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe, b) roboty ziemne, w tym wykonanie koryta, c) podbudowa, w tym: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat. II-VI mechanicznie – zagęszczanie zagęszczarką, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, przy grubości warstwy po zagęszczaniu 10 cm wytworzonym w węźle betoniarskim i dostarczonym na placu budowy; podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 25 cm; d) nawierzchnia, w tym: mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy z kruszywa łamanego, przy użyciu 0,8 kg/m2 emulsji asfaltowej; warstwa wiążąca nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych transportowych sam. samowyładowawczymi, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm – mieszanka AC 11 W 50/70 dla KR1 o strukturze zamkniętej; e) pobocza, w tym: plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie, przy grubości ścinania 10 cm; nawierzchnie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, przy grubości warstwy górnej po uwałowaniu 10 cm; f) odwodnienie, w tym: wykopanie rowów, wykopy oraz przekopy o głęb. do 3,0 m pod przepusty; ławy fundamentowe przepustów rurowych pod zjazdami, przy średnicy rur 40 cm; przepusty rurowe pod zjazdami, wykonane z rur PCV o średnicy 40 cm; zasypanie wykopów, w gruncie kat. III-IV, z zagęszczeniem mechanicznym zagęszczarkami – grub. zagęszczanej warstwy 30 cm; wywóz nadmiaru gruntu; g) roboty towarzyszące, w tym: geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza inwestycji. 2.1.1. Parametry projektowe : - klasa drogi : D (dojazdowa) - kategoria ruchu : KR1 - szerokość jezdni : 4,0 m - szerokość pobocza : 0,75 m 2.2. Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrę bie geodezyjnym Szczytniki o dłg. 0,998 km: a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą i wskazaniem przebiegu granic pasa drogowego; zabezpieczenie znaków geodezyjnych, b) usunięcie krzewów, w tym: usunięcie z poboczy wysokiej trawy powyżej 60 % powierzchni; c) roboty nawierzchniowe, w tym: mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża spycharkami gąsiennicowymi o mocy 74 kW grunt kat. I-II; koryta o głęb. 10 cm wykonywane przy użyciu koparki, w gruntach kat. II-IV wraz z wywozem materiału; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV; dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0/31,5 grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; d) roboty wykończeniowe, w tym: formowanie poboczy z gruntu rodzimego stabilizowanego mechanicznie dostarczonego samochodami samowyładowawczymi o śr. grubości 10 cm; plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy w gruntach kat. I-III; e) oznakowanie pionowe, w tym: pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2; słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,0 6 m3 betonu. 2.2.1. Parametry projektowe : - klasa drogi : D (dojazdowa) - kategoria ruchu : KR2 - szerokość jezdni : 4,00 m - szerokość pobocza : 0,5 m 2.3. Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Murowaniec o dłg. 0,300 km: a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą i wskazaniem przebiegu granic pasa drogowego; zabezpieczenie znaków geodezyjnych, b) usunięcie krzewów, w tym: usunięcie z poboczy wysokiej trawy powyżej 60 % powierzchni; c) roboty nawierzchniowe, w tym: mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża spycharkami gąsiennicowymi o mocy 74 kW grunt kat. I-II; koryta o głęb. 10 cm wykonywane przy użyciu koparki, w gruntach kat. II-IV wraz z wywozem materiału; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV; dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0/31,5 grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm; d) roboty wykończeniowe, w tym: formowanie poboczy z gruntu rodzimego stabilizowanego mechanicznie dostarczonego samochodami samowyładowawczymi o śr. grubości 10 cm; plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy w gruntach kat. I-III; e) oznakowanie pionowe, w tym: pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2; słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,0 6 m3 betonu. 2.3.1. Parametry projektowe: - klasa drogi : D (dojazdowa) - kategoria ruchu: KR2 - szerokość jezdni: 3,00 m - szerokość pobocza: 0,75 m 2.4. Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Tymieniec – Jastrząb o dłg. 1,400 km: a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym; b) cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów, w tym usunięcie z poboczy wysokiej trawy powyżej 60 % powierzchni; c) roboty ziemne, w tym roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku na odl. do 5 km sam. samowyładow. z zakupem piasku; d) remont przepustów drogowych, w tym remonty przepustów rurowych pod drogą – ławy fundamentowe betonowe C8/10 wraz z robotami ziemnymi; remonty przepustów z rur PCV (nośność min. 40 t) o średnicy 30 cm; remont ścianek czołowych prefabrykowanych z betonu C16/20 dla przepustu z rur o średnicy 30 cm; e) roboty nawierzchniowe, w tym koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni; profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego na całej szer. drogi – grub. warstwy po zag. 10 cm; wykonanie i zagęszczenie mechaniczne górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm; f) oznakowanie pionowe, w tym pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2; słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu; g) inwentaryzacja powykonawcza. 2.4.1 Parametry projektowe: - klasa drogi: D (dojazdowa), - kategoria ruchu: KR1, - szerokość jezdni: 4,0 m, - powierzchnia nawierzchni twardej nieulepszonej: 5640 m2. 2.5. Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Chojno o dłg. 0,200 km: a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą i wskazaniem przebiegu granic pasa drogowego; zabezpieczenie znaków geodezyjnych; b) usunięcie krzewów, w tym usunięcie z poboczy wysokiej trawy powyżej 60 % powierzchni; c) roboty nawierzchniowe, w tym mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża spycharkami gąsiennicowymi o mocy 74 kW grunt kat. I-II; koryta o głęb. 10 cm wykonywane przy użyciu koparki w gruntach kat. II-IV wraz z wywozem materiału; mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV; dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; d) roboty wykończeniowe, w tym formowanie poboczy z gruntu rodzimego stabilizowanego mechanicznie dostarczonego samochodami samowyładowawczymi o śr. grubości 10 cm; plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy w gruntach kat. I-III; e) oznakowanie pionowe, w tym pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakzau, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2; słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu. 2.5.1 Parametry projektowe: - klasa drogi: D (dojazdowa), - kategoria ruchu: KR2, - szerokość jezdni: 3,0 m, - szerokość poboczy: 0,75 m, - pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne: 3%. - pochylenie poboczy: 8%, 2.6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : - dokumentacjach projektowych, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiarach robót. Uwaga: dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowych, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać dokumentację powykonawczą (1 egz.). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót. 5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach