Przetargi.pl
„Przebudowa dróg lokalnych na terenie Gminy Obrowo”

GMINA OBROWO ogłasza przetarg

  • Adres: 87-126 Obrowo, Aleja Lipowa 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56678 60 22 wew. 163
  • Data zamieszczenia: 2023-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OBROWO
    Aleja Lipowa 27
    87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56678 60 22 wew. 163
    REGON: 871118744
  • Adres strony internetowej zamawiającego: obrowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg lokalnych na terenie Gminy Obrowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na „Przebudowie dróg lokalnych na terenie Gminy Obrowo”. Zakres prac obejmuje przebudowę dróg gminnych w miejscowościach:1) Silno ul. Leśna dz. nr 159/13, 159/17, 162/11, 160;2) Silno ul. Spacerowa dz. nr 171/2;3) Osiek nad Wisłą ul. Słoneczna dz. nr 57, 156/2, 167/6, 156/1;4) Osiek nad Wisłą ul. Wodna, ul. Szczęśliwa, ul. Widokowa dz. nr 919, 920/24;5) Szembekowo ul. Szembka dz. nr 145/2;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawcę w kwocie: 25 000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert określonego w rozdz. XVI. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancji bankowych;3) gwarancji ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Urzędu Gminy Obrowo w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 61 9491 0003 0020 0006 0091 00034. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Obrowo;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczenia lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony z ofertą.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium zostały określone w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie i/ lub/ albo przebudowie / i/ lub/ albo remoncie / i/ lub/ albo modernizacji / i/ lub/ albo rozbudowie dróg związanych z wykonaniem nawierzchni asfaltowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto (warunek ten zostanie spełniony także jeżeli Wykonawca wykona jedną robotę budowlaną na wyżej wymienioną wartość) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,b) dysponuje lub będzie dysponował:i. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej minimum w ograniczonym zakresie lub wyższe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach