Przetargi.pl
Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 472057721
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz tj.: - ul. Perłowej na odcinku od ul. Diamentowej do ul. Ciosnowskiej, - ul. Przygranicznej na odcinku od ul. Dzikiej do ul. Inżynierskiej, - ul. Chełmskiej (tzw. rękaw ul. Chełmskiej) - ul. Zawiszy na odcinku od ul. Na skarpie do terenu PKP Zamówienie obejmuje remont nawierzchni dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz tj.: - ul. Kamiennej na odcinku od ul. Leśmiana do ul. Witkacego, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączonymi dokumentacjami technicznymi (załącznik nr 1a,b,c,d,e), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiary robót (załącznik nr 3a,b,c,d,e), należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający posiada zgłoszenia robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę dla całego zakresu przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Przebudowa nawierzchni ul. Perłowej na odcinku od ul. Diamentowej do ul. Ciosnowskiej o łącznej długości ok. 161 mb, w tym: a) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm pozagęszczeniu, c) wykonanie nawierzchni jezdni poprzez ułożenie płyt drogowych żelbetowych wielootworowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,50 cm z wypełnieniem spoin i otworów w płytach piaskiem, d) wykonanie krawężników betonowych na płask na ławie fundamentowej w miejscach połączenia jezdni z płyt betonowych z jezdnią gruntową e) wykonanie wyprofilowania poboczy gruntowych, uzupełnienia, wyrównania i zagęszczenia mechanicznego (wałowania) do poziomu krawężników na szerokości ok. 1 m, uzupełnienie winno zostać wykonane z wykorzystaniem materiału pozyskanego w trakcie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, a w przypadku niewystarczającej ilości tego materiału uzupełnienie materiałem o właściwościach podobnych do materiału rodzimego. f) zjazdy nieutwardzone na posesje wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym. Zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, 2. Przebudowa nawierzchni ul. Przygranicznej na odcinku od ul. Dzikiej do ul. Inżynierskiej o łącznej długości ok. 275 mb, w tym: a) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 5,0 cm, wykonać po wcześniejszym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy, c) wykonanie krawężnika betonowego zwykłego 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem (obustronny), wystający 10 cm powyżej nawierzchni asfaltowej (strona wschodnia) oraz zatopiony (strona zachodnia), obniżony do 3-4 cm na wjazdach do posesji w celu umożliwienia sprawnej komunikacji, d) wykonanie krawężników betonowych na płask na ławie fundamentowej w miejscach połączenia jezdni bitumicznej z jezdnią gruntową, e) wykonanie podbudowy metodą stabilizacji istniejącego podłoża za pomocą spoiw hydraulicznych w ilości odpowiadającej ok. 30 kg cementu na 1 m² powierzchni, grubość 30 cm, (wytrzymałość podbudowy Rm 1,5 - 2,5 MPa), w miejscach gdzie projektowana jezdnia nie pokrywa się z istniejącą jezdnią należy przed wykonaniem stabilizacji usunąć warstwę humusu i wzbogacić podłoże 8 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5, f) wykonanie wyprofilowania poboczy gruntowych, uzupełnienia, wyrównania i zagęszczenia mechanicznego (wałowania) do poziomu krawężników na szerokości ok. 1 m, uzupełnienie winno zostać wykonane z wykorzystaniem materiału pozyskanego w trakcie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, a w przypadku niewystarczającej ilości tego materiału uzupełnienie materiałem o właściwościach podobnych do materiału rodzimego. Istniejące chodniki w przypadku zbliżenia do nowo wykonanej jezdni wyprofilować z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, g) zjazdy nieutwardzone na posesje wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym. Zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego. 3. Przebudowa nawierzchni ul. Chełmskiej (tzw. rękaw ul. Chełmskiej) o łącznej długości ok. 165 mb, w tym: a) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, z uwzględnieniem rozbiórki istniejącego fragmentu nawierzchni asfaltowej, b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 5,0 cm, wykonać po wcześniejszym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy, c) wykonanie krawężnika betonowego zwykłego 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem (obustronny), wystający 10 cm powyżej nawierzchni asfaltowej, obniżony do 3-4 cm na wjazdach do posesji w celu umożliwienia sprawnej komunikacji, należy wykorzystać istniejący krawężnik w ilości ok. 90mb, d) wykonanie krawężników betonowych na płask lub zatopionych na ławie fundamentowej w miejscach połączenia jezdni bitumicznej z jezdnią gruntową lub kostką brukową, e) wykonanie podbudowy metodą stabilizacji istniejącego podłoża za pomocą spoiw hydraulicznych w ilości odpowiadającej ok. 30 kg cementu na 1 m² powierzchni, grubość 30 cm, (wytrzymałość podbudowy Rm 1,5 - 2,5 MPa), f) wykonanie wyprofilowania poboczy gruntowych, uzupełnienia, wyrównania i zagęszczenia mechanicznego (wałowania) do poziomu krawężników na szerokości ok. 1 m, uzupełnienie winno zostać wykonane z wykorzystaniem materiału pozyskanego w trakcie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, a w przypadku niewystarczającej ilości tego materiału uzupełnienie materiałem o właściwościach podobnych do materiału rodzimego. Istniejące chodniki w przypadku zbliżenia do nowo wykonanej jezdni wyprofilować z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, g) zjazdy nieutwardzone na posesje wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym. Zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, 4. Przebudowa nawierzchni ul. Zawiszy na odcinku od ul. Na skarpie do terenu PKP o łącznej długości ok. 50 mb, w tym: h) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, i) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 4 + 4 cm, wykonać po wcześniejszym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy, j) wykonanie krawężnika betonowego zwykłego 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem (obustronny), wystający 10 cm powyżej nawierzchni asfaltowej, obniżony do 3-4 cm na wjazdach do posesji w celu umożliwienia sprawnej komunikacji, k) wykonanie krawężników betonowych na płask lub zatopionych na ławie fundamentowej w miejscach połączenia jezdni bitumicznej z jezdnią gruntową, l) wykonanie podbudowy metodą stabilizacji istniejącego podłoża za pomocą spoiw hydraulicznych, grubość 20 cm, (wytrzymałość podbudowy Rm 1,5 - 2,5 MPa), m) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość 20 cm, n) wykonanie od strony północnej wyprofilowania poboczy gruntowych, uzupełnienia, wyrównania i zagęszczenia mechanicznego (wałowania) do poziomu krawężników na szerokości ok. 1 m, uzupełnienie winno zostać wykonane z wykorzystaniem materiału pozyskanego w trakcie profilowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, a w przypadku niewystarczającej ilości tego materiału uzupełnienie materiałem o właściwościach podobnych do materiału rodzimego, o) zjazdy na posesje od strony północnej: nieutwardzone wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 5 cm po zagęszczeniu mechanicznym, zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, p) wykonanie chodnika i przebudowa zjazdów od strony południowej. Konstrukcja chodnika: kostka brukowa szara gr. 6 cm, podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm, kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie gr. 10 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm. Konstrukcja zjazdów: kostka brukowa szara gr. 8 cm, podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm, kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm. Od strony posesji chodniki zakończyć obrzeżem betonowym. 5. Remont nawierzchni ul. Kamiennej na odcinku od ul. Leśmiana do ul. Witkacego o łącznej długości ok. 350 mb, w tym: a) frezowanie istniejącej nawierzchni mineralno asfaltowej na grubość ok. 3 – 4 cm – ok. 1750 m2 b) mechaniczne czyszczenie nawierzchni – ok. 1750 m2 c) skropienie nawierzchni mineralno – asfaltowej emulsją asfaltową – ok. 1750 m2 d) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych AC11 o grubości 4 cm – ok. 1750 m2 e) rozebranie krawężników i wykonanie nowych na ławie betonowej z oporem – ok. 700 m B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, telefonicznych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych. 2. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wysokość nowo wykonanej nawierzchni nie powinna znacząco odbiegać od wysokości istniejącej nawierzchni. 4. Nowo wykonaną nawierzchnię z istniejącą nawierzchnią utwardzoną należy połączyć na dotychczasowym poziomie. 5. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 6. Destrukt pozyskany z frezowania nawierzchni zostanie przetransportowany i rozłożony przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Miasto Zgierz. W ramach powyższych czynności Wykonawca uwzględni koszty transportu, profilowania i mechanicznego zagęszczenia destruktu. 7. Fragmenty chodników i zjazdów podlegające rozbiórce na skutek wykonywania wymiany krawężników, Wykonawca winien odtworzyć zgodnie z istniejącą konstrukcją. Wykonawca przedmiotowe prace winien wykonywać z należytą starannością, a uszkodzone lub zniszczone elementy nawierzchni chodników i zjazdów wymienić na elementy pozbawione wad. 8. Krawężniki z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca opracuje niezbędne projekty organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót dla wszystkich odcinków ulic będących przedmiotem zamówienia, a także docelowo projekty stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny, w tym na ul. Kamiennej należy uwzględnić wykonanie progów zwalniających. 10. Projekty organizacji ruchu winny zostać w pierwszej kolejności uzgodnione z Zamawiającym. 11. Wykonawca winien uzyskać decyzje na czasowe zajęcie pasa drogowego. Ulice Perłowa, Przygraniczna, Chełmska oraz Kamienna są drogami gminnymi. 12. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie przedmiotowych ulic. 13. „Wodociągi i Kanalizacja – Zgierz” Sp. z o.o., ul. A. Struga 45, 95-100 Zgierz w okresie kwiecień - maj 2017r. będzie wykonywała prace polegające na przebudowie sieci wodociągowej zlokalizowanej w pasach drogowych ulicy Chełmskiej oraz Kamiennej. Planowane prace będą realizowane metodą bezwykopową (przewiert sterowany), jedynie przebudowa przyłączy wodociągowych prowadzona będzie w wykopie otwartym. Prace wodociągowe muszą być wykonane przed przebudową nawierzchni ulic. 14. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie w okresie kwiecień – maj 2017r. będzie wykonywała przebudowę sieci gazowej wraz z przełączeniami w ul. Kamiennej. Prace będą prowadzone w obrębie chodnika. 15. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Miasto w 2017r. planuje wykonanie modernizacji infrastruktury elektroenergetycznej w pasie drogowym ul. Przygranicznej. 16. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przystępując do postępowania przetargowego fakt konieczności ustalenia przed przystąpieniem do wykonywania robót wspólnego harmonogramu prac, tak aby realizacja inwestycji przebiegała w sposób sprawny i skoordynowany, z jak najmniejszymi ograniczeniami dla frontu robót. 17. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 18. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. C/ Załączniki: 1 a,b,c,d,e Dokumentacja techniczna 2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3 a,b,c,d,e Przedmiar robót UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty drogowe, roboty brukarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach