Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 867 700 , fax. 612 867 702
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    ul. Ignacego Daszyńskiego 5
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 867 700, fax. 612 867 702
    REGON: 52578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Harcerskiej rejon Źrenica w Środzie Wielkopolskiej Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w technologii asfaltowej w Środzie Wielkopolskiej ulicy Harcerskiej rejon osiedle Źrenica w km 0+171,00 wraz z miejscami postojowymi. Zakres prac polega na przebudowie istniejącej drogi wewnętrznej gruntowej utwardzonej częściowo materiałem kamiennym oraz płytami drogowymi betonowymi. Zakres zamówienia obejmuje roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni oraz wykonanie nowej nawierzchni w technologii asfaltowej drogi dojazdowej wewnętrznej oraz dodatkowych miejsc postojowych. W zakresie prac jest również montaż krawężników niskich wtopionych oraz obrzeży betonowych. Przewiduję się roboty regulacyjne istniejący ciągów pieszych z płytek betonowych oraz regulacji istniejących elementów drogi. W zakresie robót jest wycinka krzewów wraz z karczowaniem pnia. U w a g a: załączony projekt budowlano wykonawczy obejmuje cały zakres prac, przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłącznie odcinek z miejscami postojowymi w km 0+171,00 oznaczony jako A-C oraz B-E w rysunku Nr 2 – plan zagospodarowania. 2.2. Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi gminnej Pierzchno-Winna Góra na odcinku Pierzchno -Pierzchnica Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 555559P o nawierzchni bitumicznej Pierzchno-Winna Góra na odcinku Pierzchno-Pierzchnica w km 0+514. Zakres prac polega na przebudowie istniejącego odcinka poprzez jego poszerzenie, wykonanie niezbędnych robót ziemnych i podbudowy oraz nowej warstwy ścieralnej na całej szerokości pasa jezdnego. Przewiduje się również wykonanie dodatkowego odwodnienia studni chłonnych na odcinku istniejącego chodnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz dokumentacje projektowe stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Zadania Nr 1 i dla Zadania Nr 2 - Zamawiający odstępuje od określenia w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ , 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ) podać nazwy podwykonawców w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach