Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Łubiana, Wielki Klincz, Kaliska Kościerskie, Dobrogoszcz, gm. Kościerzyna

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 866 342 , fax. 586 866 960
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
    Stare Nadleśnictwo 5
    83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 866 342, fax. 586 866 960
    REGON: 19059790900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Łubiana, Wielki Klincz, Kaliska Kościerskie, Dobrogoszcz, gm. Kościerzyna
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Przebudowa odcinka drogi gminnej 187052G - ul. Jesiennej i ul. Wiosennej w Łubianie. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej 187052G - ul. Wiosennej i ul. Jesiennej w miejscowości Łubiana Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 897, 14/1, 387/23). Otoczenie pasa drogowego to działki budowlane przeznaczone pod budownictwo jednorodzinne. W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz gazociągu. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 m do 5,5 m powierzchnia 1270,50 m2. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 240 mb. (120 mb ul. Wiosennej i 120 mb ul Jesiennej) . W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Konstrukcję nawierzchni przyjęto zgodnie z Katalogiem Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów: 8 cm kostka betonowa, 3-5 cm podsypka piaskowo – cementowa, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 oraz na zjazdach 22x15x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: sieć energetyczna, wodociąg, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, sieć gazowa. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. W ramach realizacji inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do istniejącego systemu odwodnienia tj. kanalizacji deszczowej oraz do projektowanych komór drenażowych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część II Przebudowa odcinka drogi gminnej 187065G - ul. Zielonej w miejscowości Łubiana. Przedmiotem inwestycji jest: „Przebudowa odcinka drogi gminnej 187065G - ul. Zielonej w miejscowości Łubiana Gmina Kościerzyna.” Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 137/5, 65/4, 65/7). Otoczenie pasa drogowego to działki budowlane przeznaczone pod budownictwo jednorodzinne. W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci gazowej. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,0 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 425m2. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 120,72 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 3,30 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni i zjazdów: 8 cm kostka betonowa, 3-5 cm podsypka piaskowo – cementowa, 25 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 oraz z opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako jednostronny z 2% spadkiem w kierunku linii spływu wód opadowych. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu wykopów oraz wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni, Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna, deszczowa, sieć gazowa. Projekt uzgodniono z operatorem sieci gazowej. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do istniejącego systemu odwodnienia ul. Leśnej a także do systemu chłonnego złożonego z 1 wpustu ulicznego, studni rewizyjnej oraz systemu komór drenażowych . Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część III Przebudowa nawierzchni drogi gminnej 187143G – ul. Szkolnej w Wielkim Klinczu. Przedmiotem inwestycji jest Remont nawierzchni drogi gminnej 187143G - ul. Szkolnej metodą nakładki bitumicznej w miejscowości Wielki Klincz Gmina Kościerzyna. W chwili obecnej droga gminna posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości podstawowej 5,5 m. Teren po którym przebiega droga stanowi pas drogowy (Dz. Nr 271/1, 271/16, 270/1, 270/3, 268/3, 267/1, 253/3, 233/1, 234, 251/1, 232/,1, 231/1, 231/5, 232/4, 231/4, 230/1, 229/1, 228/1, 227/1, 226/1, 243/1, 240/1, 225/5). Otoczenie pasa drogowego to tereny mieszkaniowe. W pasie drogi gminnej wykonany zostanie remont nawierzchni istniejącej drogi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego o powierzchni 2950 m2. Szerokość jezdni: 5,50 m, nawierzchnia: beton asfaltowy, spadek poprzeczny: 2% Przyjęto następującą konstrukcję wzmocnienia istniejącej nawierzchni: 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego. Jezdnia ograniczona z obu stron krawężnikiem betonowym 15x30x100. Po prawej stronie znajduje się chodnik o szerokości 1,5 m. Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu wg niwelety woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część IV Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Kaliska Kościerskie. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Kaliska Kościerskie Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 329, 364/4). Otoczenie pasa drogowego to działki budowlane przeznaczone pod budownictwo jednorodzinne oraz usługowe. W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną destruktem bitumicznym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 m do 5,0 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni 2093 m2. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Łączna długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 421,08 mb. Konstrukcję nawierzchni przyjęto zgodnie z Katalogiem Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 20 cm warstwapodbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, 20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2, 25 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów: 8 cm kostka betonowa, 3-5 cm podsypka piaskowo – cementowa, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, 25 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej Obramowanie jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/. Ustawienie krawężników na ławach betonowych wykonuje się na podsypce cementowo - piaskowej. Grubość warstwy podsypki powinna wynosić 5 cm. Pozostałe tereny po zrealizowaniu prac budowlanych obsadzić należy trawnikiem. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu wykopów oraz wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni). Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. W pasie drogowym na terenie działki 329 rosną 2 szt. drzewa gatunku świerk. Drzewa zakwalifikowano do wycinki. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do kanalizacji deszczowej według dokumentacji branży sanitarnej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część V Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w Dobrogoszczu. Przedmiotem inwestycji jest Remont nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do miejscowości Dobrogoszcz, poprzez wykonanie cienkich warstw na zimno tzw. "slurry seal" dwuwarstwowo. Jezdnia drogi gminnej wewnętrznej jest zmiennej szerokości od 4,5m do 6,2 m z miejscowymi zawężeniami do 4,0 m. Nawierzchnia bitumiczna została wbudowana ponad 15 lat temu. Poza remontami cząstkowymi nie były na niej wykonywane kompleksowe zabiegi remontowe. Teren po którym przebiega droga stanowi pas drogowy (Dz. Nr 316/4, 315/4, 316/2, 317/1 Obręb Kaliska; Dz. Nr 346/2, 345/1, 349/1, 346/8, 345/3, 344/1, 350/1, 343/1, 351/1, 346/1, 342/1, 352/1, 354/1, 341/1, 340/2, 346/2, 346/5, 340/1, 338/1, 339/1, 358/1, 274/1, 273/ 1, 273/3, 268/1, 269/1, 275/1, 276/1, 277/1, 316, 376/2 Obręb Dobrogoszcz. W ramach realizacji zabiegu remontowego przewidziano wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni poprzez wyfrezowanie istniejącej nawierzchni na średnią głębokość 5 cm i ułożenie warstwy betonu asfaltowego o średniej grubości 5 cm. Na odcinku od km 0+030 do km 0+586,30 zaplanowano remont cząstkowy na całej szerokości jezdni o długości 555,00 m.b. Planowany remont drogi nie koliduje z urządzeniami obcymi. Wszystkie roboty prowadzone będą wyłącznie w pasie drogowym drogi gminnej tj. na działkach stanowiących własność inwestora i wykazanych w niniejszej dokumentacji. Długość odcinka: 1996,67 mb, Szerokość jezdni: 4,5 - 6,2 m, Szerokość poboczy z kruszywa: 0,75 m Nawierzchnia: asfaltowa Przygotowanie do zabiegu poprzez wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni na średnią głębokość 5 cm i ułożenie warstwy betonu asfaltowego o średniej grubości 5 cm Prace związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym z obcinaniem krawędzi mechanicznie – średnia głębokość ubytków 5 cm polegają na: właściwym oznakowaniu i zabezpieczeniu terenu budowy, wyfrezowaniu frezarką lub wycięciu uszkodzonych fragmentów jezdni za pomocą pił mechanicznych (łaty o kształcie zbliżonym do prostokątów), wykonanie warstwy z betonu asfaltowego gr. odpowiednio 5 cm mechaniczne zagęszczenie warstwy, uporządkowanie terenu robót. Wywiezienie nadmiaru gruntu uzyskanego podczas ścinania poboczy do utylizacji plantowanie i zagęszczenie pobocza. Wykonanie cienkich warstw na zimno tzw. "slurry seal" dwuwarstwowo (warstwa wyrównawcza 0/8 mm i ścieralna 0/8 mm), pozwoli uzyskać nawierzchnię jednorodną o estetycznym wyglądzie. Ułożenie warstwy z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno o uziarnieniu ciągłym 0/8mm w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu "slurry seal") i średniej ilości min. 35kg/m2, frakcja większa od frakcji piaskowej czyli 2/8 - kruszywo bazaltowe płukane kl. I, gat. 1. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni na średnią głębokość 5 cm i ułożenie warstwy betonu asfaltowego o średniej grubości 5 cm i powierzchni 1168,15 m2, mechaniczne ścinanie poboczy; mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni; wykonanie cienkich warstw na zimno tzw. "slurry seal" dwuwarstwowo (warstwa wyrównawcza 0/8 mm i ścieralna 0/8 mm); powierzchnia 2497 m2. Nie przewiduje się zmiany w dotychczasowym sposobie odprowadzania wód opadowych. Aby efekt prac był właściwy, należy zapewnić spływ wody z nawierzchni. W tym celu niezbędna jest ścinka poboczy na odcinku drogi objętym odnową nawierzchni. Prace te należy wykonać przed robotami nawierzchniowymi. Wody opadowe zostaną odprowadzone powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach