Gmina Karlino ogłasza przetarg
- Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
Plac Jana Pawła II 6
78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
REGON: 330920475 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kowańcz, gm. Karlino. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie, w szczególności, przebudowy i remontu dróg gminnych w Kowańczu oraz skrzyżowania z drogą powiatową nr3300Z wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, sieci oświetlenia drogowego, kanalizacji teletechnicznej orazwykonaniem zatoki autobusowej i chodników przy drodze powiatowej w miejscowości Kowańcz, aktualizację dokumentacjitechnicznej będącej w posiadaniu zamawiającego oraz doprojektowanie i wykonanie nasadzeń zieleni wysokiej w pasiedrogowym w zakresie inwestycji, zagospodarowanie odpadów powstałych w toku realizacji inwestycji.I. Krótki opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 2 - wykonanie usług w zakresie pełnienia kompleksowegoNadzoru Inwestorskiego t.j. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, robót budowlanych orazdostaw dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kowańcz, gm. Karlino”.II. Zmiany umowy dla zadania częściowego nr 2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Inspektora Nadzoru, dotyczących:1) terminu; termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności podwarunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:a) opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Zamawiającego lub przez osoby trzecie, za które Wykonawca lubZamawiający nie ponosi odpowiedzialności,b) działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i innenadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy),c) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzeniaprzeszkód formalno - prawnych, np. dotyczących decyzji, opinii lub wniosków skierowanych przez organy administracjipublicznej,d) W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym, że zakres zmiany terminu musi byćproporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała- przy czym każda zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonaniaPrzedmiotu Umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw;2) zmian osób wskazanych w wykazie osób dotyczącym przedmiotowego postępowania, skierowanych przez wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, na inne osoby legitymujące się co najmniej uprawnieniami wymaganymi dowykazania spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu;3) zmian stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - wysokość wynagrodzenia wykonawcy zostanieodpowiednio zmieniona o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tych podatków obowiązującychw dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na kosztywykonania zamówienia przez wykonawcę;4) zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych napodstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - każda ze stron umowy, w terminie30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenienegocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonaniazamówienia przez wykonawcę oraz jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wykonujące przedmiot umowy osiągały minimalnewynagrodzenie za pracę, stanowiącą przedmiot umowy;5) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki naubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życieprzepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawieodpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przezwykonawcę;6) zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowaw ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na kosztywykonania zamówienia przez wykonawcę.7) strony dopuszczają również możliwość zmiany sposobu rozliczania wynagrodzenia należnego za wykonanie PrzedmiotuUmowy lub terminów i sposobu dokonywania płatności w związku ze zmianami Umowy dokonanymi ma podstawie zapisówumownych. W takich przypadkach wskazanych, kierując się tym poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równościStron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określązmiany dostosowujące realizację Przedmiotu Umowy do zmienionych okoliczności faktycznych wskazanych powyżej.2. Pozostałe informacje o zmianach umowy określone są w § 10 projektu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg wewnętrznych gminnych w m. Miłogoszcz dz nr 2/7, 2/11, 2/17, 2/26 obr. Miłogoszcz
Dodano: 2024-05-13 - Budowa trybuny tymczasowej na obiekcie sportowym Skolwin ul. Stołczyńska 104 w Szczecinie
Dodano: 2024-05-12 - Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
Dodano: 2024-05-11 - GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ – ETAP I
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2024-05-09 - Budowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 8 w Stargardzie – ETAP III
Dodano: 2024-05-06 - Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
Dodano: 2024-05-05 - Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego przy ul. Młyńskiej 10 w Stargardzie.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec.
Dodano: 2024-04-25 - Budowa dróg wraz z uzbrojeniem na osiedlu Glinki przy ul. Szosa Polska w Szczecinie – etap IIIa
Dodano: 2024-04-22