Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w Dębowcu, Pagórku oraz Zarzeczu

Urząd Gminy Dębowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-220 Dębowiec, Dębowiec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 413 730 , fax. 134 413 028
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dębowiec
    Dębowiec 101
    38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie
    tel. 134 413 730, fax. 134 413 028
    REGON: 53875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.BIP.DEBOWIEC.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w Dębowcu, Pagórku oraz Zarzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z przebudową dróg w miejscowościach Dębowiec, Pagórek oraz Zarzecze. Przedmiot zamówienia został podzielony na III (trzy) części: - części I : „Przebudowa drogi „Kopaniny II” w Dębowcu”, - części II : „Przebudowa drogi „przez wieś” w Pagórku”, - części III : „Przebudowa drogi „przy szkole” w Zarzeczu”. Podział na części oznacza, że Wykonawcy mogą złożyć swoje oferty oddzielnie na każdą część lub łącznie na trzy części. Zamawiający posiada dokumentacje, zgłoszenia robót budowlanych oraz pozytywne decyzje organu wydającego pozwolenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I: Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi „Kopaniny II” w Dębowcu”. W ramach realizacji ww. zadania planowane są do wykonania następujące prace: - mechaniczne ścinanie poboczy, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - wzmocnienie istniejącej nawierzchni poprzez rozłożenie siatki z włókien szklanych o wytrzymałości 50kN, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca o grubości 4 cm), - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna o grubości 4 cm), - wyprofilowanie i utwardzenie poboczy mieszanką tłuczniową (szerokość poboczy 25 cm). Część II: Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi „przez wieś” w Pagórku”. W ramach realizacji ww. zadania planowane są do wykonania następujące prace: - mechaniczne ścinanie poboczy, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna o grubości 6 cm), - wyprofilowanie i utwardzenie poboczy mieszanką tłuczniową (szerokość poboczy 25 cm). Część III : Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi „przy szkole” w Zarzeczu”. W ramach realizacji ww. zadania planowane są do wykonania następujące prace: - mechaniczne ścinanie poboczy, - mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - regulacja studzienek kanalizacyjnych, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna o grubości 6 cm), - wyprofilowanie i utwardzenie poboczy mieszanką tłuczniową (szerokość poboczy 20 cm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawcy, którzy dysponują osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, posiadającym co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu przynajmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum: (w zakresie części I) 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), brutto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca robót, na rzecz któ¬rych zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy robota została wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. (w zakresie części II) 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych), brutto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca robót, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy robota lub dostawa została wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robota lub dostawa została wykonana prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota lub dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. (w zakresie części III) 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) ), brutto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca robót, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy robota lub dostawa została wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robota lub dostawa została wykonana prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota lub dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na trzy części zamówienia wartości podlegają sumowaniu tzn. min. 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 1.3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na te¬mat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, posiadający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy). 1.4 Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj.: - (w zakresie części I): w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), - (w zakresie części II): w wysokości nie mniejszej niż 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych), - (w zakresie części III): w wysokości nie mniejszej niż 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na trzy części zamówienia wartości podlegają sumowaniu tzn. min. 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach