Gmina Jeżów Sudecki ogłasza przetarg
- Adres: 58521 Jeżów Sudecki, ul. Długa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 132 254, -255, -257 , fax. 757 132 254, -255, -257
- Data zamieszczenia: 2019-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżów Sudecki
ul. Długa 63
58521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
tel. 757 132 254, -255, -257, fax. 757 132 254, -255, -257
REGON: 23082168700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W CHROŚNICY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt przewiduje wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości od 2,5m do 4m. W projekcie założono spadek poprzeczny jezdni jednostronny o wartości 2% w kierunku skarpy i cieku wodnego. Niweletę projektowaną należy dowiązać do niwelety wjazdów i skrzyżowania. Przewiduje się utrzymanie istniejącej niwelety projektowanego odcinka w celu zapewnienia odpowiedniej równości i utrzymania spadków podłużnych, a także płynnego dojazdu do posesji. W tym także celu należy indywidualnie w zależności od potrzeby obniżyć krawężnik na wjazdach. Należy wykonać roboty ziemne oraz posadowić konstrukcję drogi zgodnie z rysunkami pzt przyciąć istniejącą skarpę. Należy na tym odcinku wykonać po lewej stronie opornik a po prawej wykonać krawężnik wystający. Skarpę należy umocnić płytami meba. Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne . Odwodnienie jezdni na całym odcinku zaprojektowano do potoku. Zaplanowano także remont muru oporowego. Na odcinku 40mb aby wykonać nasyp i konstrukcję drogi należy wyremontować mur. Mur zaplanowano z kamienia granitowego formak klasy 2 wraz ze spoinowaniem oraz wykonaniem odwodnienia muru oraz dylatacji. Należy wykonać rozbiórkę istniejącego muru, wykonać fundament i posadowić na nim mur z kamienia granitowego. Wysokość muru waha się od 1,5-3m średnia szerokość muru 1m. Poza murem należy wykonać nasyp i posadowić konstrukcję drogi a z drugiej strony należy oczyścić dno potoku wraz z wyprofilowaniem skarp. Na skrzyżowaniu z drogą powiatową zaplanowano wymianę przepustu pod drogą fi 600, wymianę studni rewizyjnej oraz wymianę kolektora fi 400 dł 50m. Ze względu na ukształtowanie terenu i istniejącą zabudowę (wjazdy na posesję, skrzyżowania) zaprojektowano niweletę po istniejącym terenie z korektą w km 0+000- 0+050. Z uwagi na bliskość posesji i wjazdów niweleta krawężnika oraz wjazdy muszą być starannie dopasowane do stanu istniejącego. Nawierzchnię drogi w Chrośnicy zaprojektowano w następujący sposób (odcinek 0+050-0+148): - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. 4 cm – AC-0/11-S, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6cm – AC-0/16-W, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa górna gr. 15cm (tłuczeń 0-31,5), - mechaniczne wyprofilowanie istniejącego podłoża. Odcinek z nową konstrukcją 0+000-0+050 i 0+148-0+178: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. 4 cm – AC-0/11-S - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 7cm – AC-0/16-W - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa górna gr. 15cm (tłuczeń 0-31,5), - warstwa stabilizacji -stabilizacja towarowa Rm=1,5-2,5MPa 15cm, - mechaniczne wyprofilowanie istniejącego podłoża. Sposób wykonania skarp wykopu powinien gwarantować ich stateczność w całym okresie prowadzenia robót, a naprawa uszkodzeń, wynikających z nieprawidłowego ukształtowania skarp wykopu, ich podcięcia lub innych odstępstw. Wykonawca powinien wykonywać wykopy w taki sposób, aby grunty o różnym stopniu przydatności do budowy nasypów były odspajane oddzielnie, w sposób uniemożliwiający ich wymieszanie. Odstępstwo od powyższego wymagania, uzasadnione skomplikowanym układem warstw geotechnicznych, wymaga zgody Inżyniera. Odspojone grunty przydatne do wykonania nasypów powinny być bezpośrednio wbudowane w nasyp lub przewiezione na odkład. O ile Inspektor Nadzoru dopuści czasowe składowanie odspojonych gruntów, należy je odpowiednio zabezpieczyć przed nadmiernym zawilgoceniem. Nasypy powinny być wznoszone przy zachowaniu przekroju poprzecznego i profilu podłużnego, z uwzględnieniem ewentualnych zmian wprowadzonych zawczasu przez Inżyniera. W celu zapewnienia stateczności nasypu i jego równomiernego osiadania należy przestrzegać następujących zasad: - nasypy należy wykonywać metodą warstwową, z gruntów przydatnych do budowy nasypów; nasypy powinny być wznoszone równomiernie na całej szerokości, - grubość warstwy w stanie luźnym powinna być odpowiednio dobrana w zależności od rodzaju gruntu i sprzętu używanego do zagęszczania; przystąpienie do wbudowania kolejnej warstwy nasypu może nastąpić dopiero po stwierdzeniu przez Inżyniera prawidłowego wykonania warstwy poprzedniej, - grunty o różnych właściwościach należy wbudowywać w oddzielnych warstwach, o jednakowej grubości na całej szerokości nasypu; grunty spoiste należy wbudowywać w dolne, a grunty niespoiste w górne warstwy nasypu, - warstwy gruntu przepuszczalnego należy wbudowywać poziomo, a warstwy gruntu mało przepuszczalnego (o współczynniku K10 £ 10-5 m/s) ze spadkiem górnej powierzchni około 4% ± 1%. Kiedy nasyp jest budowany w terenie płaskim spadek powinien być obustronny, gdy nasyp jest budowany na zboczu spadek powinien być jednostronny, zgodny z jego pochyleniem. Ukształtowanie powierzchni warstwy powinno uniemożliwiać lokalne gromadzenie się wody, - jeżeli w okresie zimowym następuje przerwa w wykonywaniu nasypu, a górna powierzchnia jest wykonana z gruntu spoistego, to jej spadki porzeczne powinny być ukształtowane ku osi nasypu, a woda odprowadzona poza nasyp z zastosowaniem ścieku. Takie ukształtowanie górnej powierzchni gruntu spoistego zapobiega powstaniu potencjalnych powierzchni poślizgu w gruncie tworzącym nasyp, - górną warstwę nasypu, o grubości co najmniej 0,5 m należy wykonać z gruntów nie wysadzinowych, o wskaźniku wodoprzepuszczalności K10 ³ 6 ´ 10 –5 m/s i wskaźniku różnoziarnistości U ³ 5. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje gruntem o takich właściwościach, Inżynier może wyrazić zgodę na ulepszenie górnej warstwy nasypu poprzez stabilizację cementem, wapnem lub popiołami lotnymi. W takim przypadku jest konieczne sprawdzenie warunku nośności i mrozoodporności konstrukcji nawierzchni i wprowadzenie korekty, polegającej na rozbudowaniu podbudowy pomocniczej, - na terenach o wysokim stanie wód gruntowych oraz na terenach zalewowych dolne warstwy nasypu, o grubości co najmniej 0,5 m powyżej najwyższego poziomu wody, należy wykonać z gruntu przepuszczalnego, - przy wykonywaniu nasypów z popiołów lotnych, warstwę pod popiołami, grubości 0,3 do 0,5 m, należy wykonać z gruntu lub materiałów o dużej przepuszczalności. Górnej powierzchni warstwy popiołu należy nadać spadki poprzeczne 4% ±1%, - grunt przewieziony w miejsce wbudowania powinien być bezzwłocznie wbudowany w nasyp. Inżynier może dopuścić czasowe składowanie gruntu, pod warunkiem jego zabezpieczenia przed nadmiernym zawilgoceniem. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, orientacyjny przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 13.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja ul. Budziszyńskiej w Lubinie.
Dodano: 2024-01-12 - Modernizacja dróg gminnych na ternie miasta Lubina - ul. Małomicka.
Dodano: 2024-01-12 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-01-09 - Przebudowa drogi publicznej gminnej w Siekierczynie
Dodano: 2023-12-22 - Przebudowa ul. Hutniczej ( od Demokratów do Demokratów) wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową.
Dodano: 2023-10-13 - Przebudowa drogi publicznej gminnej w Siekierczynie
Dodano: 2023-10-11 - Budowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania dróg powiatowych nr 2186D i 2202D w miejscowości Księginice
Dodano: 2023-10-04