Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w Broku: ul. Adama Mickiewicza (nr 260323W), ul. Władysława Reymonta (nr 260328W) i ul. Henryka Sienkiewicza (nr 260329W)

Gmina Brok ogłasza przetarg

  • Adres: 07-306 Brok, Plac Kościelny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7457554, 29 7457587 , fax. 297 457 554
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brok
    Plac Kościelny 6
    07-306 Brok, woj. mazowieckie
    tel. 29 7457554, 29 7457587, fax. 297 457 554
    REGON: 55066793600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w Broku: ul. Adama Mickiewicza (nr 260323W), ul. Władysława Reymonta (nr 260328W) i ul. Henryka Sienkiewicza (nr 260329W)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy dróg gminnych w Broku: ul. Adama Mickiewicza (nr 260323W), ul. Władysława Reymonta (nr 260328W) i ul. Henryka Sienkiewicza (nr 260329W) – wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm wraz z podbudową, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót, STWiOR oraz dokumentacją projektową. Po przebudowie parametry techniczne drogi będą wynosić: - Klasa drogi – ulice miejskie V p = 40 km/h, - Długość proj. odcinków ulic –1116,0 mb, - Obciążenie ruchem KR-1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa i STWiOR stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Inwestycja realizowana będzie w dwóch etapach: Etap I – przebudowa ulicy Adama Mickiewicza w Broku, Etap II – przebudowa ulic Henryka Sienkiewicza i ul. Władysława Reymonta w Broku. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa - w ust. 6.2.3. lit a-c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg. wzoru na zał. nr 1 do SIWZ; - kosztorys ofertowy, który będzie stanowił dokument pomocniczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach