Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych oraz dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wiązownica

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych oraz dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wiązownica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych i dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wiązownica. W ramach przedmiotowego zamówienia gruntownej przebudowie zostaną poddane drogi gminne o nawierzchniach gruntowych, tłuczniowych, kamiennych, betonowych lub żużlowych. Przebudowa nawierzchni dróg będzie polegała na wykonaniu robót przygotowawczych, korytowaniu, profilowaniu i mechanicznym zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne, oczyszczeniu istniejącej warstwy konstrukcyjnej, wyrównaniu istniejącej nawierzchni, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 5-10 cm., wykonaniu właściwej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 o grubości warstwy ścieralnej 4 cm. oraz robót wykończeniowych związanych z uzupełnieniem i utwardzeniem poboczy. Zamawiający wymaga, aby poszczególne części zamówienia zrealizowane zostały w terminach określonych w rozdziale V SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia został na 5 odrębne części (zadania) o następującym zakresie robót: Część Nr 1 Przebudowa dróg gminnych w m. Wiązownica 1) Droga gminna – ul. Dolna, dz. nr ewid. 1840  oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,  skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,  wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/12,5 śr. gr. 3 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 3 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 2) Droga gminna – dz. nr ewid. 1189 (do oczyszczalni ścieków)  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa o gr. po zagęszczeniu 5 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 3) Utwardzenie terenu – dz. nr ewid. 1036, 1037 ( przy oczyszczalni ścieków)  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  wyrównanie z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa o gr. po zagęszczeniu 7 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 2 Przebudowa dróg gminnych w m. Szówsko 1) Droga gminna – ul. Farmerów - boczna , dz. nr ewid. 2879  wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV o gł. 10 cm.  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa o gr. po zagęszczeniu 7 cm.  podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 2) Droga gminna – ul. Wola - boczna , dz. nr ewid. 2610, 2613  wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV o gł. 10 cm. wraz z transportem ziemi na odległość do 100 m.  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 3) Droga gminna – ul. Pogodna - boczna , dz. nr ewid. 1105  wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV o gł. 10 cm.  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 4) Droga gminna – ul. Wolska, Setna i Farmerów - dz. nr ewid. 2802, 2819, 2868, 2887  wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV o gł. 10 cm. wraz z transportem ziemi na odległość do 100 m.  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 3 Przebudowa dróg gminnych w m. Cetula i Piwoda 1) Droga gminna w m. Cetula, dz. nr ewid. 597  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 2) Droga gminna w m. Piwoda, dz. nr ewid. 250  wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV o gł. 10 cm.  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 4 Przebudowa dróg gminnych w m. Zapałów i Ryszkowa Wola 1) Droga gminna w m. Zapałów , dz. nr ewid. 1528, 1216/145, 1216/119  wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV o gł. 10 cm.  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 2) Droga gminna w m. Ryszkowa Wola , dz. nr ewid. 854/2  oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,  skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,  wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/12,5 śr. gr. 3 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 3 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 3) Droga gminna w m. Ryszkowa Wola , dz. nr ewid. 76/35  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 5 Przebudowa (modernizacja) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Manasterz i Mołodycz 1) Droga dojazdowa do gruntów rolnych w m. Manasterz , dz. nr ewid. 449, 627  mechaniczne wykonanie koryta w gr. kat. I-IV o gł. 10 cm., wraz z nadaniem spadku poprzecznego pasem szer. 4 m. wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,  podbudowa z niesortu kamiennego 0/63, warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.  podbudowa z niesortu kamiennego 0/63, warstwa o gr. po zagęszczeniu 30 cm.  nawierzchnia z klińca kamiennego 5/20 , warstwa o gr. po zagęszczeniu 3 cm. 2) Droga dojazdowa do gruntów rolnych w m. Manasterz , dz. nr ewid. 449, 627  mechaniczne wykonanie koryta w gr. kat. I-IV o gł. 10 cm., wraz z nadaniem spadku poprzecznego pasem szer. 3 m. wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,  podbudowa z niesortu kamiennego 0/63, warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.  nawierzchnia z klińca kamiennego 5/20 , warstwa o gr. po zagęszczeniu 3 cm. 2.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót stanowiące integralną część siwz. 2.9 Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać roboty budowlane opisane w siwz. i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.10 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (STWiOR, przedmiary robót) należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego. 2.11 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w kwocie odpowiadającej wartości szacunkowej danej części zamówienia:  część Nr 1 w kwocie 3 000 zł.  część Nr 2 w kwocie 3 500 zł.  część Nr 3 w kwocie 1 000 zł.  część Nr 4 w kwocie 3 000 zł.  część Nr 5 w kwocie 5 000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdziale XIII SIWZ. 10.2 Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U z 2017 r., poz. 1579), tj.: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer rachunku 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804).. 10.3 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu o/Wiązownica Nr rachunku: 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001. Wykonawca dołącza do oferty wydruk (kopię) wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WADIUM - przetarg znak sprawy IZ.271.1.2018”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 10.3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10.4 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 10.4 SIWZ. 10.5 Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 10.6 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp. 10.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.8 Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.9 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 1 do SIWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Parafowany wzór umowy, 4) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( jeżeli dotyczy) Wraz z ofertą wykonawca powinien załączyć: 1) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 2) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach