Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych nr 120609C (ul. Koszarowa) i 120604C (ul. Cholewińskiego) w Rypinie

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych nr 120609C (ul. Koszarowa) i 120604C (ul. Cholewińskiego) w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych nr 120609C – ul. Koszarowa oraz 120604C – ul. Cholewińskiego w Rypinie. a) stan istniejący: - ul. Cholewińskiego – droga gminna dwupasmowa, dwukierunkowa z nawierzchnia bitumiczną o szerokości 6,0÷6,50 m. W ciągu drogi zlokalizowane są zatoki postojowe do parkowania prostopadłego o nawierzchni bitumicznej oraz chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Odwodnienie ulicy realizowane jest poprzez istniejąca sieć kanalizacji deszczowej za pomocą studzienek wpustowych. Droga posiada oświetlenie uliczne. Zagospodarowanie terenu wzdłuż pasa drogowego stanowi głównie zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna, - ul. Koszarowa – droga gminna dwupasmowa, dwukierunkowa. Na odcinku około 150 m posiada bitumiczną nawierzchnię jezdni szerokości około 6,2 m oraz zatoki postojowe o nawierzchni bitumicznej i chodnik z płytek betonowych. Na dalszym odcinku droga posiada nawierzchnię utwardzona kruszywem łamanym i żużlem o zmiennej szerokości. W ciągu drogi występuje oświetlenie uliczne (do przebudowy). Odwodnienie odcinka o nawierzchni utwardzonej realizowane jest poprzez istniejąca sieć kanalizacji deszczowej. Na pozostałym odcinku istnieje sieć kanalizacji deszczowej z systemem „zaślepionych” przykanalików i studzienek wpustowych (do likwidacji). Zagospodarowanie terenu wzdłuż pasa drogowego stanowi zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna, jednorodzinna i niezagospodarowane tereny inwestycyjne pod zabudowę wielorodzinną. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie m.in.: ULICA CHOLEWIŃSKIEGO – BRANŻA DROGOWA a) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, w tym: - rozbiórki części nawierzchni bitumicznej zatok parkingowych (korekta łuków) w ilości około 90 m2, - rozebrania konstrukcji progu zwalniającego z kostki brukowej betonowej w ilości około 15 m, - rozbiórki odcinkowa krawężnika drogowego na ławie betonowej w ilości około 460 mb, - wyrównawczego frezowania części nawierzchni bitumicznej w ilości około 970 m2 (przyjęto około 30% istniejącej powierzchni), - oczyszczenia i dwukrotnego skropienia bitumem nawierzchni w ilości około 3 220 m2, - wywozu materiału z rozbiórki na odległość do 3 km. b) podbudów i nawierzchni, w tym: - progu zwalniającego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego w ilości około 25 m2, - przełożenia kostki brukowej betonowej na istniejących zjazdach korekta wysokościowa ilości około 170 m2, - warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W w ilości około 320 t (przyjęto 100 kg/m2), - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm w ilości około 3 220 m2. c) obramowania – krawężników, w tym: - krawężników drogowych betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem w ilości około 340 mb, - krawężników drogowych betonowych najazdowych 15x22 cm na ławie betonowej z oporem w ilości około 200 mb. d) oznakowania poziomego i pionowego, w tym: - ustawienie znaków drogowych na słupkach stalowych w ilości 20 szt. (28 znaków), - malowania oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości około 170 m2, - progu akustyczne w rejonie przejść dla pieszych w ilości około 4 m2. e) Robót towarzyszących, w tym: - trawników w ilości około 75 m2, - regulacji wysokościowej elementów urządzeń podziemnych, w tym: studzienek telekomunikacyjnych – 1 szt., wpustów deszczowych – 9 szt., studni kanalizacyjnych - 11 szt. ULICA KOSZAROWA – BRANŻA DROGOWA a) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, w tym: - rozbiórki krawężnika drogowego na ławie betonowej w ilości około 365 mb, - rozbiórki nawierzchni chodnika z płytek betonowych w ilości około 325 mb, - rozbiórki obrzeży betonowych gr. 8 cm w ilości około 209 mb, - frezowania nawierzchni bitumicznej w ilości około 1330 m2, - wywozu materiałów z rozbiórki na odległość do 3 km. b) podbudów i nawierzchni, w tym: - korytowania pod konstrukcję jezdni na gł. 40 cm w ilości około 1390 m2, - korytowania pod chodniki na gł. 20 cm w ilości około 1560 m2, - korytowanie pod zatoki postojowe i zjazdy w ilości około 1050 m2, - warstw wzmacniających z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 i 15 cm w ilości około 4 000 m2, - podbudowy jezdni, zjazdów i zatok postojowych z kruszywa łamanego gr. 15 i 20 cm w ilości około 2 440 m2, - warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W w ilości około 320 t (przyjęto 100 kg/m2), - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W w ilości 1390 m2, - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm w ilości około 2720 m2, - nawierzchni miejsc postojowych i zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości około 1050 m2, - nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w ilości około 1560 m2. c) obramowania – krawężników i obrzeży, w tym: - krawężników drogowych betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem w ilości około718 mb, - krawężników drogowych betonowych najazdowych 15x22 cm oraz 12x25 cm na ławie betonowej z oporem w ilości około 370 mb, - obrzeży betonowych chodników w ilości około 970 mb. d) oznakowania poziomego i pionowego, w tym: - ustawienie znaków drogowych na słupkach stalowych w ilości 13 szt. (19 znaków), - malowania oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości około 95 m2, - progów akustycznych w rejonie przejść dla pieszych w ilości około 8 m2, e) robót towarzyszących, w tym: - trawników w ilości około 1150 m2, - regulacji wysokościowej elementów urządzeń podziemnych, w tym: studzienek telekomunikacyjnych – 1 szt., wpustów deszczowych – 5 szt., studni kanalizacyjnych – 12 szt., zaworów wodociągowych 8 szt. ULICA KOSZAROWA – BRANŻA SANITARNA, W TYM: a) likwidacji istniejących wpustów ulicznych betonowych Ø500 w ilości 6 szt., b) budowy wpustów ulicznych betonowych Ø 500 w ilości 7 szt., c) przykanalików deszczowych Ø 200 PCV w ilości około 25 mb (7 szt.), d) odcinka kanalizacji deszczowej Ø 315 w ilości około 15 mb ze studnią rewizyjna Ø 1000. UWAGA!!! Zakres robót nie obejmuje przebudowy/usunięcia kolizji z istniejącą siecią oświetlenia ulicznego. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy oraz koordynacji robót z Wykonawcą robót branży elektrycznej wyłonionym w odrębnym postępowaniu przetargowym. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach do projektu wydanych przez gestorów sieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 9, Nr 10 i Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP PARIBAS S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25 czerwca 2019 roku, do godziny 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6 Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 14.7 Kosztorys ofertowy – oryginał. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiarów. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót – Załącznik Nr 10 do SIWZ – w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarami. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać ceny jednostkowe netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów i sprzętu). Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza. 14.8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach