Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy

Gmina Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89115 Mrocza, Plac 1 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
    Plac 1 Maja 20
    89115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
    REGON: 9235088900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy część 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 090163C relacji Drzewianowo – Słupówko od km 0+676 do km 1+386 część 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 090164C relacji Ostrowo – Słupówko od km 000+730 Część 1: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Drzewianowo – Słupówko nr 090163C od km ewidencyjnego 0+676 do km 1+386 (roboczy 0+000-0+710). Droga na przebudowywanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną kruszywem naturalnym o szerokości zmiennej. Podstawowe parametry: Kategoria ruchu - poniżej KR1 – mniej niż 4 pojazdy o nacisku osi 10 t dziennie; Klasa drogi - D; Prędkość projektowa - 30 km/h; Szerokość podstawowa jezdni 5,0 m; Kategoria drogi - gminna; Długość odcinka - 710 mb. Konstrukcję jezdni zaprojektowano jak dla KR1 jednak z uwagi na faktycznie mniejsze natężenie (w pespektywie 20 lat) niż KR1 - warstwę ścieralną zmniejszono do 3 cm. Podłoże G2/G3 – glina/glina piaszczysta (grunty wysadzinowe). Na całej długości przebudowywanego odcinka brak łuków poziomych, występuje jedno załamanie trasy. Trasa w przekroju poprzecznym – spadek dwustronny – 2 %. Przekrój podłużny trasy – zbliżony do istniejącego, konstrukcja jezdni wyniesiona średnio nad istniejący przebieg o ok. 15 cm. Odwodnienie – powierzchniowe – na pobocza. Skrzyżowania i zjazdy indywidualne do siedzib ludzkich i na pola - z betonu asfaltowego. Roboty ziemne: przy wykonaniu koryta jezdni, przy poboczach, wykonaniu zjazdów. Infrastruktura nie związana z drogą - występuje. Na przebudowywanym odcinku nie występują obiekty inżynierskie. Część 2: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej Ostrowo – Słupówko nr 090164C od km 0+000 do km 0+730. Droga na przebudowywanym odcinku posiada nawierzchnię: bitumiczną na odc.0+000-0+580; tłuczniową 0+580-0+730. Podstawowe parametry: Kategoria ruchu - poniżej KR1 – mniej niż 4 pojazdy o nacisku osi 10 t dziennie; Klasa drogi - D; Prędkość projektowa - 30 km/h; Szerokość podstawowa jezdni 5,0 m; Kategoria drogi - gminna; Długość odcinka - 730 mb. Dla odcinka 0+000-0+580 z uwagi na istnienie nawierzchni bitumicznej – warstwa profilowa z MMA grubości zmiennej jak w tabeli profilowania (172 kg/m2 średnio, grubość w-wy min.3 cm). Przed ułożeniem profilu jezdnię należy poszerzyć odcinkowo jak w tabeli poszerzeń- podłoże G2/G3 – glina/glina piaszczysta. Konstrukcja jak na przekroju. Zakres 0+580-0+730 z uwagi na istnienie warstwy tłuczniowej o grubości różnej – ułożenie geowłókniny oraz profilowanie do normowych spadków pod w-wę wiążącą materiałem MKNKSM grubości różnej (średnio 20 cm). W-wa wiążąca gr.5 cm z BA. Na obu zakresach w-wa ścieralna gr.3 cm z uwagi na faktycznie mniejsze natężenie (w pespektywie 20 lat) jak dla KR1. Trasa w planie - 3 łuki poziome i 4 załamania osi drogi. Trasa w przekroju poprzecznym – spadek dwustronny – 2 % na całej długości również na łukach poziomych z uwagi na lepsze warunki odwodnienia. Aby zapewnić BRD prędkość na łukach ograniczono znakami pionowymi. Przekrój podłużny trasy – na odcinku 0+000-0+580 (istniejąca BA) różnica wynika jedynie z grubości w-wy profilowej i ścieralnej natomiast na zakresie 0+580-0+730 od sumy grubości profilowania MKNKSM oraz warstw wiążącej i ścieralnej. Odwodnienie – powierzchniowe – na pobocza. Skrzyżowania i zjazdy indywidualne na pola - z betonu asfaltowego, do siedzib ludzkich z kostki betonowo - brukowej. Roboty ziemne: przy poszerzeniu, przy poboczach, wykonaniu zjazdów. Infrastruktura nie związana z drogą - Występuje. Na przebudowywanym odcinku nie występują obiekty inżynierskie. Projektuje się zmianę do istniejącego projektu stałej organizacji ruchu, która to zmiana stanowi integralną część niniejszej dokumentacji. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy – co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z obsługą rozściełacza. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób(zgodny z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu i dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”. 2) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 3) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 4) Kosztorys ofertowy – dla celów poglądowych Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach