Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kowal – Etap II

Gmina Kowal ogłasza przetarg

  • Adres: 87-820 Kowal, Piwna 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542842252 , fax. 542842363
  • Data zamieszczenia: 2023-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowal
    Piwna 33
    87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542842252, fax. 542842363
    REGON: 910866867
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kowal – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Realizacja zamówienia przewiduje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy 24 odcinków dróg publicznych w gminie Kowal w miejscowościach: Dąbrówka, Dębniaki, Dobrzelewice, Kępka Szlachecka, Grabkowo, Nakonowo, Przydatki Gołaszewskie, Strzały, Więsławice Parcele, Unisławice, Gołaszewo. 3. Ogólne informacje o przedmiocie zamówienia:• klasa techniczna dróg: D (dojazdowa);• przekrój istniejących jezdni: jezdnie o szerokości 3,5-5,0m o nawierzchni zgodnie z zestawieniem, stanowiącym załącznik do Programu Funkcjonalno-Użytkowego;• kategoria obciążenia ruchem: KR1;• długości odcinków dróg przewidzianych do przebudowy zgodnie z zestawieniem, stanowiącym załącznik do Programu Funkcjonalno-Użytkowego;• przedmiot zamówienia realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj” wymaga opracowania dokumentacji projektowej w następujących branżach:- branża drogowa,- branża inżynierii ruchu (projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu);• w zakres przebudowy dróg wchodzi m.in.:- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na istniejącej nawierzchni- wykonanie nowej nawierzchni jezdni na podbudowie z istniejącej nawierzchni oraz na podbudowie z kruszywa,- wykonanie umocnionych poboczy z kruszywa łamanego,- odbudowa istniejących rowów przydrożnych,- wykonanie drogowych barier ochronnych,- przebudowa i odbudowa istniejących przepustów drogowych,- zakup i montaż progów zwalniających.• Zjazdy publiczne i indywidualne:- Wszystkie zjazdy publiczne i indywidualne do posesji w obrębie pasa drogowego należy przebudować. - Szerokości zjazdów należy przyjmować takie jak szerokości bram, a w przypadku braku bram przyjąć szerokość zjazdów 4,00m. Zjazdy indywidualne do posesji powinny posiadać skosy 1,0m x 1,0m od strony krawędzi jezdni. Zjazdy do posesji wykonać bitumiczne o głębokości 0,5m lub do granicy pasa drogowego. Na etapie opracowania projektu budowlanego należy potwierdzić w terenie lokalizacje i parametry techniczne zjazdów.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (stanowiący załącznik nr 1 do SWZ), do którego załącznikami są:1) mapa orientacyjna (z zaznaczonymi 24 odcinkami dróg);2) mapa sytuacyjna z zakresem planowanych robót – skala 1:1000;3) przekroje konstrukcyjne;4) zestawienie dróg objętych opracowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kowalu 54 9557 0006 0014 2494 2000 0010 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginalew postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Kowal, ul. Piwna 33, 87-820 Kowal;2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wnioseko zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (dwa zamówienia), polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi w technologii asfaltowej, o wartości co najmniej1 000 000,00 zł brutto każda (słownie: jeden milion złotych); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału musi być spełniony przez co najmniej jednego z tych Wykonawców; także w przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innego podmiotu – podmiot udostępniający zasoby musi wykazać zrealizowanie obu wymaganych robót (nie sumuje się doświadczenia);Uwagi:1) przez wykonanie (zrealizowane i zakończenie) należy zrozumieć doprowadzenie, co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót;2) przez jedną robotę należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie), zrealizowaną w oparciu o jedną umowę; nie można sumować wartości wykonanych robót - każda z wykazanych robót musi być co najmniej o wartość określonej powyżej.b) dysponuje osobami, którzy zostaną skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w składzie: co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej;w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału, o którym mowa w pkt 4 lit b, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji przez poszczególne osoby, o ile osoba/osoby ta/te spełni/ą warunki określone dla każdej z tych funkcji.Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 220). Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych przez wskazane osoby wymaganych uprawnień.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach