Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kościerzyna (3).

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 866 342 , fax. 586 866 960
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
    Stare Nadleśnictwo 5
    83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 866 342, fax. 586 866 960
    REGON: 19059790900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kościerzyna (3).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kościerzyna (3).” 1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Spokojnej w miejscowości Korne, gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Po jednej stronie drogi zaprojektowano chodnik o szerokości 130 cm. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Powierzchnia drogi wynosi 1255,25 m2. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni, i zjazdów. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, teletechniczne, wodociąg i kanalizacja. W ramach realizacji inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew. W celu przeprowadzenia wód opadowych pod zjazdem na drogę wojewódzką zaprojektowano przepust z rury tworzywowej o sztywności obwodowej SN8 fi 500 mm na ławie żwirowej L=16,0 m. Zakończenia przepustu wykonać w formie obrukowania z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do komór drenażowych. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę: 3 wpustów deszczowych, 5 komór drenażowych, 2 studnie rewizyjne betonowe. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1a. 2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej 187033G ul. Granicznej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie Gmina Kościerzyna. Inwestycja obejmuje przebudowę nawierzchni z kruszywa oraz płyt betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Droga będzie miała przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego. Przyjęto następującą konstrukcję jezdni drogi gminnej:4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR?20%, k/10/8m/dobę 15 cm., Powierzchnia drogi 2532,93 m2. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni, i zjazdów. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i tereny zielone. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1b. 3. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Osiedle 2000, Gulgowskich oraz ul. Słonecznej w miejscowości Wielki Klincz, gmina Kościerzyna. Zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej o nawierzchni z kruszywa oraz płyt betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Droga będzie miała przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m. Długość odcinka ul. Słonecznej wynosi 156,00 m. Długość odcina ulicy Osiedle 2000 oraz Gulgowskich wynosi 226,61 m. Szerokość projektowanej jezdni ulicy Słonecznej wynosi 4,50 m. Szerokość projektowanej jezdni ulicy Osiedle 2000 oraz Gulgowskich wynosi 5,0 m. Powierzchnia dróg wynosi 2112,00 m2. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję jezdni drogi gminnej: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę 15 cm. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30, Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika z kostki betonowej: 6 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 15 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na warstwie odsączającej z pospółki. Szerokość poboczy wynosi 75 cm., spadek poprzeczny wynosi 6% W ramach realizacji przebudowy drogi nie przewiduje się wycinki drzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i tereny zielone. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1c. 4. przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi ul. Wąska w Skorzewie, gmina Kościerzyna. Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych wielootworowych typu yomb. Nawierzchnię z płyt zaprojektowano na jezdni i zjazdach. Projektowany przebieg drogi pokrywa się z ich istniejącym przebiegiem. W miejscach gdzie pozwalały na to warunki dokonano korekty łuków poziomych. Na łukach nawierzchnie wykonać bez cięcia płyt – układając „schodkowo” w taki sposób, aby uzyskać najlepsze dopasowanie do założonych promieni. Projektuje się obustronne pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego o zmiennej szerokości do granicy pasa drogowego i istniejących ogrodzeń. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcje nawierzchni. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Konstrukcja jezdni i zjazdów - płyty żelbetowe wielootworowe typu yomb 100x75x12, podsypka piaskowa – gr. 10 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Konstrukcja poboczy: nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Przebudowa drogi nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo na pobocza i zagospodarowane w pasie drogowym. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1d. 5. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Wiśniewskiej w miejscowości Wdzydze (I Etap), gmina Kościerzyna. Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, ograniczoną z obu stron krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem (Etap I). Powierzchnia drogi wynosi 506,88 m2 . Za krawężnikiem do granicy pasa drogowego projektuje się teren zielony. Na końcu drogi projektuje się zwrotkę. Na przyległe nieruchomości zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej i dojścia do furtek. Nawierzchnia zjazdu i dojścia ograniczona obrzeżem betonowym, na połączeniu z nawierzchnią jezdni zaprojektowano krawężnik betonowy najazdowy na ławie betonowej z oporem. Na łukach zastosować krawężniki łukowe. W miejscu zakończenia etapu I wbudować krawężnik najazdowy i w celu dowiązania do istniejącej nawierzchni drogi należy dokonać utwardzenia istniejącej drogi gruntowej kruszywem łamanym gr. 10 cm na odcinku 10 m. W ramach prac planuje się wykonać następujące roboty rozbiórkowe: nawierzchni z płyt betonowych drogowych, nawierzchnię zjazdu z kostki kamiennej na podbudowie betonowej (kostka kamienna do ponownego wbudowania) krawężnik betonowy na ławie betonowej. Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wykorzystania przekazać Zamawiającemu i złożyć w uzgodnionym miejscu. Konstrukcja jezdni kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 20 cm, ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% - gr. 15 cm wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe . Odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego. Zaprojektowano układ chłonny złożone z komór drenażowych, wpustów ulicznych i studni rewizyjnych. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo na pobocza, do systemu chłonnego i zagospodarowane w pasie drogowym. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1e. 6. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi transportu rolnego w miejscowości Puc Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty rozbiórkowe roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję jezdni i zjazdów) ułożenie obramowania jezdni skrzyżowań z opornika betonowego wykonanie podbudowy pod drogę oraz zjazdy i skrzyżowania wykonanie nawierzchni zjazdów wykonanie nawierzchni drogi humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy. Powierzchnia drogi wynosi 3297 m2. Konstrukcja nawierzchni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30. Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na warstwie odsączającej z pospółki. Szerokość poboczy wynosi 75 cm., spadek poprzeczny wynosi 6%. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i tereny zielone. Niweleta drogi zapobiega napływaniu wód opadowych na jezdnię drogi powiatowej. Brak konieczności posadowienia przepustu pod nawierzchnią skrzyżowania. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1f. 7. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Gościnnej w miejscowości Nowy Klincz Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty rozbiórkowe roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję jezdni i chodnika) wykonanie odwodnienia drogi ułożenie obramowania jezdni drogi gminnej z krawężnika i opornika betonowego wykonanie podbudowy pod odcinek drogi oraz zjazdy wykonanie nawierzchni zjazdów wykonanie nawierzchni drogi humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy. Powierzchnia drogi wynosi 2574,40 m2. Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 5,00 m do 5,50 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni odcinka remontowanego drogi oraz zjazdu: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 , 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 Obramowane jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 a także z opornika betonowego wtopionego 12x25x100 (w obrębie skrzyżowań i zjazdów) ułożonych na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i skarpy. Na odcinku od km 0+000,00 - 0+080,00 zaprojektowano odcinek kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej sieci. W obrębie skrzyżowania z ulicą Słoneczną przewidziano wymianę istniejących elementów odwodnienia tj. przepustów pod zjazdami oraz odcinka kanalizacji deszczowej. Na odcinku od km 0+176,00 - 0+240,00 po obu stronach zaprojektowano wykonanie ścieku przykrawężnikowego trójkątnego o wymiarach 50x35x20/18 wg KPED na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15. Woda ze ścieków zostanie odprowadzona do rowów za pomocą ścieków skarpowych a następnie do przepustów pod zjazdami. Na odcinku od km 0+620 do km 0+720 zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych oraz wpustów ulicznych. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1g. 8. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej 187016G metodą nakładki bitumicznej w miejscowości Rotembark i Juszki Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej wykonany zostanie przebudowa nawierzchni istniejącej drogi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego oraz wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 4,90 - 5,20 m, Szerokość poboczy z kruszywa: 0,75 m Nawierzchnia: beton asfaltowy o powierzchni 4993,00 m2 Przyjęto następującą konstrukcję wzmocnienia istniejącej nawierzchni: 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, warstwa profilująca z betonu asfaltowego. Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 8 cm. Szerokość poboczy wynosi 0,75 m., spadek poprzeczny wynosi 6%. Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu wg niwelety woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe skarpy i do rowów trawiastych. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1h.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część 2 zamówienia – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Część 3 zamówienia – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Część 4 zamówienia – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 5 zamówienia – 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część 6 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część 7 zamówienia – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Część 8 zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach