Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Przemysłowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 843 201 , fax. 672 843 313
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Przemysłowa 16 A
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 672 843 201, fax. 672 843 313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone według przewidzianych zadań inwestycyjnych na trzy części t.j.: Część Nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 201553P w m. Grabówka ( II etap); Część Nr 2: Przebudowa drogi gminnej w Podstolicach (Nr 201548P); Część Nr 3: Przebudowa drogi gminnej w Prośnie. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia lub złożyć ofertę częściową na wybraną dowolną część/części przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełniania warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla wybranych części. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 1.Przebudowa drogi gminnej nr 201553P w m. Grabówka ( II etap) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją drugiego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201553P w miejscowości Grabówka, od km 0+846,50 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1177P na odcinku od km 0+846,50 do km 1+597,00 wraz z przebudową zjazdów na działki i odtworzeniem rowów przydrożnych – roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego. Długość przebudowywanej drogi w ramach realizacji drugiego etapu wynosi 750,50 m. Stan istniejący: Obecnie przebudowywane drogi ma jezdnię o nawierzchni bitumicznej, szerokości ok. 3,50 m. Szerokość korony 6,00 – 8,00 m a szerokość pasa drogowego 12,00 m. Niweleta jezdni na poziomie przyległego terenu. Rowy przydrożne zamulone. Dane wyjściowe przebudowy drogi − klasa drogi –D; Vp=40 km/h; KR 1; − przekrój podstawowy jezdni 5,00 (2*2,50) m, − promień łuku poziomego 250 m, to spadek jak na prostej, − spadek poprzeczny nawierzchni 2%, − pobocze min. 0,75 m, − spadek poprzeczny poboczy 8%, − max pochylenie podłużne 10%, − promienie łuków wklęsłych i wypukłych 600 m. Przebieg drogi w przekroju podłużnym W przekroju podłużnym droga przebiega po istniejących spadkach podłużnych z lokalną korektą niwelety w miejscu wzmocnienia nawierzchni. Przekrój normalny W związku z tym istniejące podłoże jest zdeformowane, projektuje się wyprofilować i zagęścić nadając mu 3% spadek dwustronny. Nawierzchnię drogi planuje się wykonywać według następującej technologii: na poszerzeniu i zjazdach: • 22 cm – warstwa mrozoochronna – piasek • 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, na istniejącej nawierzchni bitumicznej: • 0÷18 cm – wyrównanie profilu – mieszanka kruszyw niezwiązanych C 90/3, ze skropieniem asfaltem, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, na istniejącej nawierzchni bitumicznej: • 5÷8 cm – warstwa wyrównawczo-wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, Przyjęto szerokość jezdni 5,00 m. Rowy przydrożne należy odtworzyć (oczyścić) i wykarczować krzaki z odwozem gruntu i krzaków na składowisko. Pod bitumicznymi zjazdami należy wykonać odcinki rowu krytego z rur o średnicy 30 cm z umocnieniem wlotu i wylotu przez brukowanie. Po wykonaniu nawierzchni należy wykonać uzupełnianie poboczy gruntem ulepszonym na szerokość0,75 m, nadając im spadek 8% zgodnie ze spadkiem poprzecznym jezdni. Odwodnienie Odwodnienie za pomocą spadów poprzecznych i podłużnych na przyległy teren i do rowu przydrożnego. Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome. Nie planuje się zmian w istniejącym oznakowaniu. W miejscach zbliżeń (≤ 0,50 m) krawędzi jezdni do słupów energetycznych oraz na przepustach planuje się ustawienie stalowych barier ochronnych U-14a (N1W1A) Uwaga: Na realizację w/w zadania Zamawiający ubiega się o pozyskanie dofinansowania w ramach środków pochodzących z budżetu państwa Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 2. Przebudowa drogi gminnej w Podstolicach (Nr 201548P) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 201 548P w miejscowości Podstolice - od km 0+300,00 do km 1+291,00, o długości odcinka 991,00 m z przebudową zjazdów na działki i odtworzeniem rowów przydrożnych. Stan istniejący: Obecnie jezdnia drogi gminnej ma nawierzchnię gruntową miejscami ulepszoną tłuczniem o szerokości 3,00 – 4,00 m, nawierzchnia jest zniszczona po długoletniej eksploatacji. Szerokość korony drogi 5,00 – 7,00 m a pasa drogowego 7,50 - 12,00 m. Zjazdy na posesje o nawierzchni gruntowej. Odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do istniejących rowów i na przyległy teren. Dane wyjściowe przebudowy drogi − klasa drogi (ulicy) – D; Vp=30 km/h; KR 1; jezdnia: − szer. pasa ruchu - 2,50 m, − dopuszcza się szerokość min. - 3,50 (5,00 mijanka) m, − pochylenie podłużne ≤ 10%, − pochylenie poprzeczne – 2%, − łuki kołowe R ≥ 150,0 m, dopuszcza się 20,0 (wyj. 12,0) m, − proste przejściowe – 15,00 m, − promień prawo skrętów r ≥ 6,0 m, − pobocze – min. 0,75 m, − spadek pop. pobocza – 6-8%. zjazdy: − szerokość jezdni min. 3,0 m, − przecięcie krawędzi nawierzchni drogi i zjazdu wyokrąglone promieniem min. 3,00 m, − pochylenie podłużne – max. 5% (5,0 m od krawędzi jezdni drogi), na dalszym odcinku 15%. Konstrukcje nawierzchni - wybrano na podstawie „Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni półsztywnych i podatnych załącznik do zarządzenia nr 31 GDDKiA z 2014 r.”: Nawierzchnia jezdni: – na podłożu gruntowym: • 10 cm – warstwa odcinająca – piasek, • 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, – na podłożu gruntowym ulepszonym: • 15 cm – wyrównanie profilu – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, Zjazdy bitumiczne: • 10 cm – warstwa odcinająca – piasek, • 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, Jezdnie – Zaprojektowano wykonanie nawierzchni o konstrukcji jak wyżej szerokości – 4,00 m a na mijankach – 5,00m. Pobocza - Zaprojektowano wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,75 m o nawierzchni gruntowej ulepszonej a tam gdzie szerokość jezdni wynosi 4,00 m dodatkowo planuje się (po prawej stronie) wykonanie pobocza o szerokości 0,50 m, również z gruntu ulepszonego. Zjazdy - Zaprojektowano umocnienie istniejących zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego. Rowy kryte pod zjazdami zakończyć wybrukowaniem skarp i dna rowu. Roboty ziemne - Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na niewielkich korektach profilu podłużnego celem uzyskania spadków do rowów przydrożnych, oraz na wykonaniu koryta pod projektowane zjazdy. Roboty ziemne to w większości wykopy (usunięcie ziemi roślinnej) oraz dowóz gruntu (nasypy) w miejsce usuniętej ziemi roślinnej oraz wykonanie nasypu średniej wysokości 0,35 m od km 0+600 do km 0+800. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na uzupełnienie w najbliższym sąsiedztwie projektowanych zieleńców. Ewentualny nadmiar ziemi wywieźć na odkład. Obliczenie robót ziemnych przedstawiono w przedmiarze robót. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do Wz=0,98. Odwodnienie jezdni i przyległego terenu - Projektowana nawierzchnia zostanie odwodniona powierzchniowo poprzez takie wyprofilowanie jej przekroju poprzecznego i podłużnego, który spowoduje ich odprowadzenie do wykonanych rowów przydrożnych. W miejscach konieczności przeprowadzenia rowów na drugą stronę drogi planuje się wykonanie rowów krytych, których zakończenia należy wybrukować (skarpy i dno wlotu i wylotu) kostką lub kamieniem. Zieleń - W celu uzyskania natychmiastowej poprawy walorów estetycznych projektowanych elementów, planowane jest wykonanie zieleńców, które będą wykonane na poboczach gruntowych i skarpach rowów. Do zabudowania górnych warstw zieleńców należy przeznaczyć humus w wyniku jego usunięcia z miejsc projektowanych zjazdów i wykonanych rowów. Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą. Miejsce wykonania zieleńców oznaczono na planach sytuacyjnych. Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome - Planuje się oznakować znakami niebezpieczny zakręt i nazwą miejscowości. Uwaga: Na realizację w/w zadania Zamawiający ubiega się o pozyskanie dofinansowania w ramach środków pochodzących z budżetu państwa Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 3. Przebudowa drogi gminnej w Prośnie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej w miejscowości Prosna, zlokalizowanych na działkach o numerach ewidencji geodezyjnej gruntów 230, 249 i 250 , obręb Prosna, gmina Budzyń. Stan istniejący: Obecnie jezdnia drogi wewnętrznej ma nawierzchnię gruntową ulepszoną tłuczniem o szerokości 3,00 – 4,00 m, nawierzchnia jest zniszczona po długoletniej eksploatacji. Szerokość korony drogi 4,00 – 5,00 m a pasa drogowego 5,20 - 6,20 m. Zjazdy na posesje o nawierzchni gruntowej. Odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do istniejących rowów i na przyległy teren. Dane wyjściowe przebudowy drogi: − klasa drogi (ulicy) – D; Vp=30 km/h; KR 1; jezdnia: − szer. pasa ruchu - 2,50 m, − dopuszcza się szerokość min. - 3,50 (5,00 mijanka) m, − pochylenie podłużne ≤ 10%, − pochylenie poprzeczne – 2%, − łuki kołowe R ≥ 150,0 m, dopuszcza się 20,0 (wyj. 12,0) m, − proste przejściowe – 15,00 m, − promień prawoskrętów r ≥ 6,0 m, − pobocze – min. 0,75 m, − spadek pop. pobocza – 6÷8%. zjazdy: − szerokość jezdni min. 3,0 m, − przecięcie krawędzi nawierzchni drogi i zjazdu wyokrąglone promieniem min. 3,00 m, − pochylenie podłużne – max. 5% (5,0 m od krawędzi jezdni drogi), na dalszym odcinku 15%. Powyższe dane dotyczą drogi publicznej, ponieważ projektowana droga nie jest drogą publiczną dlatego nie wszystkie projektowane elementy mieszczą się w powyższych parametrach. Konstrukcje nawierzchni - wybrano na podstawie „Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni półsztywnych i podatnych załącznik do zarządzenia nr 31 GDDKiA z 2014 r.”: Nawierzchnia jezdni: – na podłożu gruntowym: • 10 cm – warstwa odcinająca – piasek, • 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, – na podłożu gruntowym ulepszonym: • 15 cm – wyrównanie profilu – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, Zjazdy bitumiczne: • 10 cm – warstwa odcinająca – piasek, • 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, Jezdnie – Zaprojektowano wykonanie nawierzchni o konstrukcji jak wyżej szerokości – 3,50 m od km 0+008,00 do km 0+545,50; 4,00 m od km 0+555,50 do km 0+991,00. Obmiary znajdują się w obliczeniach do przedmiaru robót Pobocza – Zaprojektowano wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,50 m o nawierzchni gruntowej ulepszonej. Zjazdy – Zaprojektowano umocnienie istniejących zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego. Rowy kryte pod zjazdami zakończyć wybrukowaniem skarp i dna rowu. Roboty ziemne – Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na niewielkich korektach profilu podłużnego celem uzyskania spadków do rowów przydrożnych, oraz na wykonaniu koryta pod projektowane zjazdy. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na uzupełnienie w najbliższym sąsiedztwie projektowanych zieleńców. Ewentualny nadmiar ziemi wywieźć na odkład. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do Wz=0,98. Odwodnienie jezdni i przyległego terenu – Projektowana nawierzchnia zostanie odwodniona powierzchniowo poprzez takie wyprofilowanie jej przekroju poprzecznego i podłużnego, który spowoduje odprowadzenie wód opadowych do odtworzonych lub oczyszczonych rowów przydrożnych. W miejscach konieczności przeprowadzenia rowów na drugą stronę drogi planuje się wykonanie rowów krytych, których zakończenia należy wybrukować (skarpy i dno wlotu i wylotu) kostką lub kamieniem. Zieleń – W celu uzyskania natychmiastowej poprawy walorów estetycznych projektowanych elementów, planowane jest wykonanie zieleńców, które będą wykonane na poboczach gruntowych i skarpach rowów. Do zabudowania górnych warstw zieleńców należy przeznaczyć humus w wyniku jego usunięcia z miejsc projektowanych zjazdów i wykonanych rowów. Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą. Miejsce wykonania zieleńców oznaczono na planach sytuacyjnych. Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome – Planuje się oznakować znakami pionowymi powstałe skrzyżowania. 1.1. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: - projekty budowlane, - kosztorysy ofertowe (przedmiary robót) - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB). Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Załączone Kosztorysy ofertowe(przedmiary robót) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się dla poszczególnych części następująco: a) Dla części nr 1 – w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy zł), b) Dla części nr 2 – w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł), c) Dla części nr 3 – w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części zobowiązany będzie wnieść wadium w kwocie łącznej dla wybranych części z podziałem na każdą część osobno 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń Nr rachunku: 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń Część nr………………….. 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach