Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sobków w 2018 roku

Gmina Sobków ogłasza przetarg

  • Adres: 28305 Sobków, pl. Wolności
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 871 037 , fax. 413 871 034
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobków
    pl. Wolności 12
    28305 Sobków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 871 037, fax. 413 871 034
    REGON: 29101073100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sobków w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sobków w 2018 roku". Zamówienie podzielone jest na 2 części. Zakres robót w części 1 obejmuje m. in.: Przebudowa drogi gminnej Nr 383004T Feliksówka- Michalinówka- Chomentów od km 2+900 do 3+600- Oczyszczenie istniejących poboczy na szerokości 150 cm, ścinka warstwą o grubości 5- 15 cm, wywóz materiału ze ścinki, spryskanie środkiem chwastobójczym (urobek należy wykorzystać na wykonanie nasypów pod pobocza), Oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej z usunięciem piasków, namułów i zanieczyszczeń, Nawierzchnia z mieszanek mineralno- asfaltowych - warstwa wiążąca asfaltowa -grubość po zagęszcz. 2 cm - kategoria KR2(przed wykonaniem warstwy podłoże należy skropić emulsją asfaltową), Nawierzchnia z mieszanek mineralno- asfaltowych - warstwa ścieralna asfaltowa -grubość po zagęszcz. 3 cm - kategoria KR2 (przed wykonaniem warstwy podłoże należy skropić emulsją asfaltową), Nawierzchnia pobocza z kruszywa łamanego - warstwa kruszywa o grubości po zagęszczeniu 10 cm, szerokość 75 cm,Nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego - warstwa kruszywa o grubości po zagęszczeniu 10 cm, wymiary zjazdu 5,00x1,00 m Zakres robót części 2 obejmuje m. in.: 1. Budowa chodnika w drodze wewnętrznej przez m. Osowa od drogi gminnej Nr 383001T w kierunku terenu rekreacyjno-sportowego od km 0+047 do km 0+082, dł. 35 m (Budowa dalszej części chodnika w Osowej). - Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe i ławy betonowe; - Rozebranie nawierzchni z betonu na zjazdach i dojściach do furtek; - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym; - Roboty ziemne związane z wykopami pod rów, czyszczenie i ścinanie skarp i dna rowu, nadanie profilu skarpom i dnie rowu, plantowanie skarp i dna rowu; - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi; - Wykopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład; - Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich (Piasek przywieziony samochodami na miejsce budowy); - Obsypkę rurociągu kruszywem dowiezionym (Piasek przywieziony samochodami na miejsce budowy); - Zasypanie wykopów podłużnych i punktowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym; - Umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych wraz z rozbiórką, umocnienie pomiędzy studniami i w obrębie studni; - Kanały z rur PE/PP; - Wylot kanalizacyjny z rury bet. w postaci ścianki czołowej (demontaż istniejącego wylotu wraz z barierką i ponowny montaż); - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie z włazem żeliwnym; - Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną; - Regulacja pionowa włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej - Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi pod chodnik; - Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika; - Ławę pod krawężniki betonowa z oporem; - Krawężniki betonowe wystające na podsypce cementowo-piaskowej; - Ławę pod obrzeże betonowa z oporem; - Obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej; - Uzupełnienie nawierzchni jezdni masą mineralno-asfaltową oraz kruszywem wzdłuż krawężnika, wokół wpustu, obcięcie i wyrównanie krawędzi jezdni; - Podbudowę z kruszywa łamanego – warstwa górna; - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej (kostka koloru czerwonego); - Wykonanie humusowania trawników warstwą humusu wraz z ich obsiewem nasionami traw oraz dowozem humusu wraz z ich obsiewem nasionami traw oraz dowozem humusu wzdłuż chodnika; - Podbudowę z kruszywa łamanego – warstwa górna; - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej (kostka koloru szarego). Szczegółowy zakres robót określa załączony do SIWZ: a) przedmiar robót stanowiący załącznik 7a dla części 1, 7b dla części 2; b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik 8; c) wzór umowy stanowiący załącznik 9a dla części 1, 9b dla części 2 ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z ART. 29 UST. 3A USTAWY – DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 2 Stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy wymagane jest zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w zakresie części 1 i 2, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 108) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie części 1 i 2, których dotyczą wymagania, o którym mowa w pkt 5.1. SIWZ Wymagane jest zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace polegających na wykonywaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości co najmniej 2 cm (warstwa ścieralna) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy określone zostały w § 15 oraz § 18 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9a oraz 9b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W zakresie części 1: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). W zakresie części 2: 700,00 PLN (słownie złotych: siedemset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy. 2. 2) Dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. 4. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia 5. dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w pkt 16 SIWZ 6. jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach i sytuacji innych podmiotach, powinien złożyć również pisemne zobowiązanie tych podmiotów 7. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach