Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża polegająca na wykonaniu podbudowy dróg ( Zadanie Nr 1 i Nr 2)

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża polegająca na wykonaniu podbudowy dróg ( Zadanie Nr 1 i Nr 2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża polegająca na wykonaniu podbudowy dróg - Zadanie Nr 1 i Nr 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części – Zadania: 2. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania Nr 1 jest przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża, w miejscowościach Świętosław, Skąpe, Zelgno polegająca na wykonaniu podbudowy dróg, która obejmuje: 1) przebudowę drogi gminnej nr 100511 C w miejscowości Świętosław na odcinku o długości 504 mb; 2) przebudowę drogi gminnej nr 100502 C w miejscowości Skąpe na odcinku o długości 111 mb; 3) przebudowę drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Chełmża stanowiącej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 66 w obrębie ewidencyjnym Zelgno o długości 256 mb. 3. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania Nr 2 jest przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża, w miejscowościach Nawra, Kończewice i Grzywna polegająca na wykonaniu podbudowy dróg, która obejmuje: 1) przebudowę drogi gminnej nr 100583 C w miejscowości Nawra na odcinku o długości 141 mb; 2) przebudowę drogi gminnej nr 100551 C w miejscowości Kończewice na odcinku o długości 163 mb; 3) przebudowę drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna na odcinku o długości 668 mb; 4) przebudowę drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Chełmża stanowiącej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 149/1 w obrębie ewidencyjnym Grzywna na odcinku o długości 1037 mb. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami oraz: 1) dokumentacjami projektowymi sporządzonymi przez pana Włodzimierza Łaganowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Projektowa DM ul. Harcerska 16/4, 87-100 Toruń w zakresie dróg wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2 oraz dokumentacją projektową sporządzoną przez pana Marcina Jabłońskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą AS Projektowanie i Nadzory Marcin Jabłoński z siedzibą w Sokołowie 50, 87 – 400 Golub Dobrzyń uwzględniającymi przystosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych dla Zadania Nr 1; 2) dokumentacjami projektowymi sporządzonymi przez pana Marcina Jabłońskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą AS Projektowanie i Nadzory Marcin Jabłoński z siedzibą w Sokołowie 50, 87 – 400 Golub Dobrzyń uwzględniającymi przystosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych dla Zadania Nr 2; 3) zaświadczeniami Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia 08.03.2017 r. nr ABA.6743.282.2017.MB, nr ABA.6743.280.2017.MB i nr ABA.6743.294.2017.MB o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót dla Zadania Nr 1 4) zaświadczeniami Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia 10.03.2017 r. nr ABA.6743.300.2017.MB, z dnia 08.03.2017 r. nr ABA.6743.284.2017.MB, z dnia 08.03.2017 r. nr ABA.6743.283.2017.MB, z dnia 08.03.2017 r. nr ABA.6743.279.2017.MB, z dnia 07.03.2017 r. nr ABA.6743.277.2017.MB, o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót dla Zadania Nr 2; 5) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 6) przedmiarami robót, które mają charakter pomocniczy. 5. Zamówienie obejmuje m.in. następujący zakres robót dla dróg wskazanych w ust. 2 i 3: 1) roboty pomiarowe; 2) wykonanie koryta; 3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku; 4) wykonanie podbudowy z gruzu betonowego frakcji 0/63 mm; 5) wykonanie nawierzchni z kruszywa twardego frakcji 0/10 mm; 6) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; 7) wykonanie poboczy utwardzonych; 8) roboty wykończeniowe. 6. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu dróg; 3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), w 3 egzemplarzach i złożenie materiałów (2 egzemplarzy) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogi; 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 7) inne prace związane z procesem budowy. 7. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) prace operatora maszyn, 2) pracownika drogowego. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 8 ppkt 1 i 2, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia. Dowodem jest: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 8 ppkt 1 i 2 zamawiający uważa niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do Wykonawcy droga e-mailową) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ oraz w dokumentach w niej wymienionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach