Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych - ulice 1 Maja i Wiejska w Wymiarkach

Gmina Wymiarki ogłasza przetarg

  • Adres: 68-131 Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 360 40 45 , fax. 0-68 360 40 62
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wymiarki
    ul. Księcia Witolda 5 5
    68-131 Wymiarki, woj. lubuskie
    tel. 0-68 360 40 45, fax. 0-68 360 40 62
    REGON: 97077047400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wymiarki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych - ulice 1 Maja i Wiejska w Wymiarkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa dróg gminnych ulice 1 Maja i Wiejska w Wymiarkach. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym, opisie technicznym wykonania i odbioru robót oraz w kosztorysie ofertowym ślepy kosztorys ofertowy ślepy należy traktować, jako element pomocniczy wraz z przygotowaniem projektu czasowej organizacji ruchu. 3.Projekty budowlane, opisy techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy ofertowe ślepe na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 4.Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Księcia Witolda 5 w Wymiarkach w godzinach od 7.00 - 15.00. 5.Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 6.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest sporządzić i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu oraz oznakować teren robót zgodnie z tą organizacją 7.Podane w SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe , patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń materiałów równoważnych wyłącznie w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: gwarantowały wykonanie robót w zgodzie ze sztuką budowlaną, zapewniały zamontowanie urządzeń i materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych wskazanych pierwotnie. 8.Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1.Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł brutto słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.; 2.Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29 kwietnia 2013 r.do godz.9:00 w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy. a.nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia Wykonawcy, beneficjenta gwarancji lub poręczenia Zamawiającego, gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia oraz wskazanie ich siedzib; b.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c.kwotę gwarancji lub poręczenia; d.termin ważności gwarancji lub poręczenia; e.zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3)Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono złożone w Referacie Finansowym w pokoju nr 8 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Przebudowa dróg gminnych - ulice 1 Maja i Wiejska w Wymiarkach w formie oryginału natomiast kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej. 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Bank Spółdzielczy w Iłowej nr 48 9658 0006 0000 0101 2007 0005 z dopiskiem Wadium- Przebudowa dróg gminnych - ulice 1 Maja i Wiejska w Wymiarkach .Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl oraz www.bip.wymiarki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach