Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na odcinku o łącznej długości 2895,0 mb w obrębie ewidencyjnym Chudaczewko, Jarosławiec, Rusinowo i Chudaczewo wieś Ronino. Przedmiotowe drogi są drogami gminnymi o nawierzchni wzmocnionej gruzem i kruszywem, pobocza obustronnie gruntowe nieumocnione, szerokość pasa drogowego nierównomierna. 3.2. Zakres robót drogowych obejmuje wykonanie n/w zadań: 1) przebudowa drogi wiejskiej w m. Chudaczewko na odcinku 625mb, 2) przebudowa ulic w m. Jarosławiec a) ul. Leśna na odcinku 690mb, b) ul. Polna na odcinku 200mb, 3) przebudowa ulic w m. Rusinowo a) ul. Calineczki na odcinku 530mb, b) ul. Kwiatowa na odcinku 485mb, 4) przebudowa dróg wiejskich w m. Ronino a) droga wiejska dz. nr 227 na odcinku 95mb, b) droga wiejska dz. nr 226/5 na odcinku 80mb, c) droga wiejska dz. nr 225/1 na odcinku 190mb. poprzez ułożenie betonowych płyt wielootworowych o wymiarach 100 x 75 cm typu JOMB gr. 12 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm po zagęszczeniu, otwory płyt zamulone podsypką piaskową oraz uformowanie poboczy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty na wykonanie zamówienia. 3.3. Przedmiot zamówienia określony został w opisie poszczególnych zadań. 3.3.1. ZADANIE nr 1 Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi wiejskiej w m. Chudaczewko dz. nr 63/2 na odcinku 625mb z płyt betonowych typu JOMB. 1. Zakres prac obejmuje: a) rozebranie istniejącej nawierzchni wykonanej z płyt wielootworowych typu Jomb na odcinku 625mb, b) złożenie płyt rozbiórkowych w stosy po 7szt. w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie m. Chudaczewko, c) ułożenie nawierzchni drogi z płyt wielootworowych typu Jomb, d) wykonanie poszerzeń drogi w miejscu trzech skrzyżowań, e) wykonanie jednostronnie koryta ściekowego na odcinku 70mb. 2. Parametry techniczne drogi: a) droga pełna szerokość 3,0 m,- środkowa płyta przesunięta względem płyt zewnętrznych o połowę szer. , b) pobocza 0,5m utwardzone kruszywem stabilizowanym mechanicznie o granulacji 0/31,5 c) poszerzenia w miejscu trzech skrzyżowań w formie trapezu o wymiarach 8mx5m z płyt betonowych typu Jomb. 3. Opis sposobu wykonania robót: drogę należy wybudować ściśle po spadkach terenu z wyprofilowaniem podłoża w sposób by w przekroju poprzecznym nadać kształt eliptyczny, ewentualnie spadek poprzeczny dostosować do istniejącego spadku poprzecznego drogi. Na odcinku 70m wykonać koryto ściekowe w celu odprowadzenia wód deszczowych do rowu melioracyjnego, na tym odcinku nadać spadek jednostronny w kierunku koryta. Płyty na całym odcinku należy ułożyć w linii prostej ustalając środek przebudowywanej drogi w środku pasa drogowego. Przed przystąpieniem do prac należy wykorytować i wyprofilować nawierzchnię drogi. Warstwę odsączającą przed rozpoczęciem układania płyt należy dokładnie zagęścić, grubość warstwy 10 cm po zagęszczeniu. Płyty należy układać poprzecznie do osi drogi, po ułożeniu płyt pobocza szer. 0,5m zastabilizować mieszanką z kruszywa naturalnego o granulacji 0-31,5mm, otwory w płytach zamulić piaskiem. Płyty nowe zabezpiecza wykonawca robót. 3.3.2. ZADANIE nr 2 Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi wiejskiej w m. Jarosławiec ul. Leśna na odcinku 690mb z płyt betonowych typu JOMB. 1. Zakres robót obejmuje: a) rozebranie istniejącej nawierzchni wykonanej z płyt wielootworowych typu Jomb na odcinku 190mb, b) rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych typu Mon na odcinku160mb, c) ułożenie nawierzchni drogi z płyt wielootworowych typu Jomb nowych na odcinku 190mb,- droga śladowa, d) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na odcinku 500m, e) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych. 2. Parametry techniczne drogi: a) droga śladowa szerokość 2,75 m na odcinku 190m, b) przestrzeń między płytami 0,75 m zastabilizować mieszanką z kruszywa naturalnego o granulacji 0-31,5mm, c) pobocza 0,5m utwardzone kruszywem stabilizowanym mechanicznie o granulacji 0/31,5, d) wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej na odcinku 500 m i szer. 3,0m kruszywem łamanym, 3. Opis sposobu wykonania robót: drogę należy wybudować ściśle po spadkach terenu z wyprofilowaniem podłoża w sposób by w przekroju poprzecznym nadać kształt eliptyczny, ewentualnie spadekpoprzeczny dostosować do istniejącego spadku poprzecznego drogi. Płyty na odcinku 190 m należy ułożyć w linii prostej ustalając środek przebudowywanej drogi w środku pasa drogowego. Przed przystąpieniem do prac należy wykorytować i wyprofilować nawierzchnię drogi. Na wyprofilowanym podłożu należy rozścielić warstwę odsączającą grubości 10cm po zagęszczeniu z piasku średnio i gruboziarnistego, która będzie spełniać rolę warstwę rozkładającą nacisk na podłoże. Warstwę odsączającą przed rozpoczęciem układania płyt należy dokładnie zagęścić. Płyty należy układać poprzecznie do osi drogi, odstęp między płytami wynosi 0,75 m. Po ułożeniu płyt pobocza szer. 0,5m i przestrzeń między płytami zastabilizować mieszanką z kruszywa naturalnego o granulacji 0-31,5mm, otwory w płytach zamulić piaskiem. Pozostały odcinek drogi 500 m wykonać z kruszywa łamanego o szer. 3,0m poprzez wyrównanie i wzmocnienie warstwą 8 cm po zagęszczeniu istniejącej nawierzchni oraz warstwą 12 cm po zagęszczeniu odcinka po rozebranych płytach MON. Płyty nowe zabezpiecza wykonawca robót. 3.3.3. ZADANIE nr 3 Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi wiejskiej w m. Jarosławiec ul. Polna na odcinku 200mb z płyt betonowych typu JOMB. 1. Parametry techniczne drogi: a) droga pełna szerokość 3,00 m, b) pobocza 0,5m utwardzone kruszywem pozyskanym z korytowania. 2. Opis sposobu wykonania robót: drogę należy wybudować ściśle po spadkach terenu z wyprofilowaniem podłoża w sposób by w przekroju poprzecznym nadać kształt eliptyczny, ewentualnie spadek poprzeczny dostosować do istniejącego spadku poprzecznego drogi. Płyty na całym odcinku należy ułożyć w linii prostej ustalając środek przebudowywanej drogi w środku pasa drogowego,- płyta środkowa przesunięta o połowę szerokości. Przed przystąpieniem do prac należy wykorytować i wyprofilować nawierzchnię drogi. Na wyprofilowanym podłożu należy rozścielić warstwę odsączającą grubości 10cm po zagęszczeniu z piasku średnio i gruboziarnistego, która będzie spełniać rolę warstw rozkładających nacisk na podłoże. Warstwę odsączającą przed rozpoczęciem układania płyt należy dokładnie zagęścić. Po ułożeniu płyt pobocza szer. 0,5m zastabilizować kruszywem pozyskanym z korytowania, otwory w płytach zamulić piaskiem. Płyty do wykonania przebudowy zabezpiecza zleceniodawca, są to płyty rozbiórkowe zgromadzone na terenie m. Chudaczewko oraz przy ul. Leśnej w Jarosławcu Gmina Postomino. 3.3.4. ZADANIE nr 4 Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi wiejskiej w m. Rusinowo ul. Calineczki na odcinku 530mb z płyt betonowych nowych typu JOMB,- droga śladowa. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. przebudowę nawierzchni ul. Calineczki o długości 530mb z dotychczasowej na nawierzchnię z płyt betonowych typu Jomb o wymiarach 1,0x0,75x0,12, 2. drogę należy wybudować ściśle po spadkach terenu z wyprofilowaniem podłoża w sposób by w przekroju poprzecznym nadać kształt eliptyczny, ewentualnie spadekpoprzeczny dostosować do istniejącego spadku poprzecznego drogi. Płyty na całym odcinku należy ułożyć w linii prostej ustalając środek przebudowywanej drogi w środku pasa drogowego. Przed przystąpieniem do prac należy wykorytować i wyprofilować nawierzchnię drogi. Na wyprofilowanym podłożu należy rozścielić w celu separacji warstw gruntu geowłókninę układaną wzdłuż osi drogi a następnie warstwę odsączającą grubości 10cm po zagęszczeniu z piasku średnio i gruboziarnistego, która będzie spełniać rolę warstw rozkładających nacisk na podłoże. Warstwę odsączającą przed rozpoczęciem układania płyt należy dokładnie zagęścić. Płyty należy układać poprzecznie do osi drogi, odstęp między płytami wynosi 0,75m. Przy zjeździe z ul. Calineczki na ul. Bazyliszka na odcinku 4mb przestrzeń między płytami oraz pobocza utwardzić przy pomocy płyt Jomb. Po ułożeniu płyt pobocza szer. 0,5m i przestrzeń między płytami zastabilizować mieszanką z kruszywa naturalnego o granulacji 0-31,5mm, otwory w płytach zamulić piaskiem. Na długości drogi wykonać dwie mijanki o wymiarach 8,0mx2,0m z płyt betonowych, przemiennie po obu stronach drogi. Lokalizację mijanek wskaże inwestor. 3. płyty nowe zabezpiecza wykonawca robót. 3.3.5. ZADANIE nr 5 Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi wiejskiej w m. Rusinowo ul. Kwiatowa na odcinku 485mb z płyt betonowych typu JOMB. 1. Parametry techniczne drogi: a) droga pełna szerokość 3,00 m, b) pobocza 0,5m utwardzić kruszywem pozyskanym z korytowania i zastabilizować mechanicznie. 2. Opis sposobu wykonania robót: drogę należy wybudować ściśle po spadkach terenu z wyprofilowaniem podłoża w sposób by w przekroju poprzecznym nadać kształt eliptyczny, ewentualnie spadek poprzeczny dostosować do istniejącego spadku poprzecznego drogi. Płyty na całym odcinku należy ułożyć w linii prostej ustalając środek przebudowywanej drogi w środku pasa drogowego,- płyta środkowa przesunięta o połowę szerokości. Przy wyjeździe na drogę powiatową wykonać poszerzenie nawierzchni do 7m na odcinku 4m. Przed przystąpieniem do prac należy wykorytować i wyprofilować nawierzchnię drogi. Na wyprofilowanym podłożu należy rozścielić warstwę odsączającą grubości 10 cm po zagęszczeniu z piasku średnio i gruboziarnistego, która będzie spełniać rolę warstw rozkładających nacisk na podłoże. Warstwę odsączającą przed rozpoczęciem układania płyt należy dokładnie zagęścić. Płyty należy układać poprzecznie do osi drogi, po ułożeniu płyt pobocza szer. 0,5m zastabilizować mieszanką z kruszywa pozyskanego z korytowania, otwory w płytach zamulić piaskiem. Płyty nowe zabezpiecza wykonawca robót. 3.3.6. ZADANIE nr 6 Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi wiejskiej w m. Ronino dz. nr 227, 226/5, 225/1 obręb Chudaczewo na odcinku 365mb z płyt betonowych typu JOMB. 1. Parametry techniczne drogi: a) droga pełna szerokość 3,00 m na odcinku 275mb, b) droga pełna szer. 0,75m na odcinku 90mb, c) pobocza 0,5m utwardzone kruszywem pozyskanym z korytowania drogi. 2. Opis sposobu wykonania robót: drogę należy wybudować ściśle po spadkach terenu z wyprofilowaniem podłoża w sposób by w przekroju poprzecznym nadać kształt eliptyczny, ewentualnie spadek poprzeczny dostosować do istniejącego spadku poprzecznego drogi. Płyty na całym odcinku należy ułożyć w linii prostej ustalając środek przebudowywanej drogi w środku pasa drogowego. Przed przystąpieniem do prac należy wykorytować i wyprofilować nawierzchnię drogi. Na wyprofilowanym podłożu należy rozścielić warstwę odsączającą grubości 10 cm po zagęszczeniu z piasku średnio i gruboziarnistego, która będzie spełniać rolę warstw rozkładających nacisk na podłoże. Warstwę odsączającą przed rozpoczęciem układania płyt należy dokładnie zagęścić. Płyty należy układać poprzecznie do osi drogi, po ułożeniu płyt pobocza szer. 0,5m zastabilizować kruszywem pozyskanym z korytowania, otwory w płytach zamulić piaskiem. Płyty nowe zabezpiecza wykonawca robót. 3.4. Kod CPV: 45233120-6 3.5. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.6. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia. 3.7. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty ubezpieczenia budowy, koszty uzyskania niezbędnych badań, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do sąsiednich dróg, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki, koszty zużycia wody i energii elektrycznej. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT. W przypadku zadania nr 3 cena oferty powinna również zawierać koszty transportu płyt z miejsca składowania do miejsca ich wbudowania. 3.8. Wymagania techniczne 1) Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 2) Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i Aprobatach Technicznych. 3) Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.12. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do dostarczenia kosztorysu ofertowego. 3.13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej dwóch osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych budowlanych lub obsłudze sprzętu budowlanego. 3.13.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej dwie osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.13. 3.13.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osoby zatrudnionej na umowę o pracę wykonującej wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osoby. 3.13.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.13. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.13.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.13. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.14. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.13. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.13. czynności. 3.15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 14.3.1. pieniądzu, 14.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 14.3.3. gwarancjach bankowych, 14.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 14.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 14.4. Wadium wnoszone formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 14.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 14.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu – należy wnieść wraz z ofertą (nie łączyć go trwale z ofertą). 14.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 14.12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - jeżeli dotyczy, 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 7) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach