Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Władysława Łokietka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Władysława Łokietka 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych. Zadanie obejmuje przebudowę dróg w miejscowościach Chróstnik, Gorzyca, Szklary Górne i Miroszowice. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na cztery zadania. I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań: Zadanie 1: „Przebudowa dróg wewnętrznych w Chróstniku na odcinku od pos. 82/A do zjazdu na dz. 332/16 wraz z oświetleniem - etap II”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa dróg wewnętrznych w Chróstniku na odcinku od pos. 82/A do zjazdu na dz. 332/16 – Etap II”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: a) w części drogowej: przebudowę odcinka drogi wewnętrznej poprzez wykonanie konstrukcji o nawierzchni bitumicznej szerokości 4,00 m na odcinku: km od 0+326,09 do ok. 0+535,93; wykonanie zjazdów indywidualnych i dojść do posesji z kostki betonowej, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, wycinka drzew kolidujących z przebudowywanym odcinkiem drogi, uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach. b) w części elektrycznej budowę kablowej linii oświetleniowej zasilającej słupy oświetlenia ulicznego dł. linii ok. 203 m, kabel typu YAKY 4x25mm2 ułożony w rurach osłonowych typu DVK oraz typu SRS, wykonanie uziomu pionowego l=10m i R<10 Om, dostawę i montaż słupów oświetleniowych o kształcie stożkowym okrągłym, aluminiowych, anodowanych, w kolorze naturalnym aluminium, zabezpieczonych w dolnej części elastomerem poliuretanowym do wysokości min. 35cm o wysokości 7m, o grubości ścianki min. 4 mm, wyposażonych w stopę umożliwiającą montaż na fundamencie prefabrykowanym: 5 szt., dostawę i montaż opraw oświetleniowych o korpusie z odlewu aluminiowego, z sodowym źródłem światła o mocy 70W, elektronicznym statecznikiem, o stopniu szczelności min. IP 66, o stopniu odporności na uderzenia min. IK=08: 5 szt. Zadanie 2: „Przebudowa dróg wewnętrznych biegnących śladem działek nr 245/2, 184/34, 184/1, 184/12, 184/26 w miejscowości Gorzyca – etap II”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa dróg wewnętrznych biegnących śladem działek nr 245/2, 184/34, 184/1, 184/12, 184/26 w miejscowości Gorzyca – etap II”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: a) w zakresie branży drogowo-sanitarnej (etap 3 i etap 5): wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 4,50 m, wykonanie zjazdu z drogi powiatowej wraz z budową przepustu (zjazd 3), zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, budowę placu manewrowego dla autobusów komunikacji zbiorowej o powierzchni 391 m2 wraz z odwodnieniem placu za pomocą kanalizacji deszczowej podłączonej do studni chłonnej, budowę odwodnienia drogowego, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, uporządkowanie terenów przyległych, Zadanie 3: „Budowa pętli autobusowej w miejscowości Szklary Górne na dz. nr 83/6, 83/8”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa pętli autobusowej w miejscowości Szklary Górne na dz. nr 83/6, 83/8”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: budowę pętli autobusowej długości ok 84,50 m i szerokości jezdni 5,5 m o nawierzchni z kostki betonowej, budowę chodnika wraz z peronem przystankowym o nawierzchni z kostki betonowej i wiatą przystankową, budowę odwodnienia drogi (ściek przykrawężnikowy, wpusty, przykanaliki, studnie chłonne), budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego (2 słupy oświetleniowe wraz z oprawami typu LED), uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach. Zadanie 4: „Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Miroszowicach dz. nr 95/5, 105/32,106/11, 103/2 – etap III”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Miroszowicach dz. nr 95/5, 105/32,106/11, 103/2”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: przebudowę odcinka drogi wewnętrznej poprzez wykonanie konstrukcji o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 5 m na odcinku km od 0+000 do 0+085 m, budowę odwodnienia jezdni poprzez ściek z kostki betonowej na odcinku od 0+000 do 0+085 m, budowę zjazdów indywidualnych i dojść do posesji z kostki betonowej na odcinku od 0+000 do 0+085 m, uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań, stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych dróg, zjazdów, dojść, c) robót elektrycznych* d) robót sanitarnych* *W zależności od zadania Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Każde zadanie stanowi odrębną część. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, które może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp - zał. nr 4 do SIWZ. 2. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach