Przetargi.pl
Przebudowa DP nr 3126Z na odc. Brojce – Stołąż – Tąpadły – Przybiernowo

Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach ogłasza przetarg

  • Adres: 72300 Gryfice, ul. J. Piłsudskiego 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 384-20-56 , fax. 913 842 056
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach
    ul. J. Piłsudskiego 18 18
    72300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 384-20-56, fax. 913 842 056
    REGON: 81177386900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.gryfice.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa DP nr 3126Z na odc. Brojce – Stołąż – Tąpadły – Przybiernowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przebudowę DP nr 3126Z obejmuje odcinki w następujących lokalizacjach: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 105 do km 12+713,00 w m. Brojce; - rejon przejazdu kolejowego km 14+110,00; - odcinek od km 15+069,50 do km 15+561,50 w m. Stołąż; - odcinek od km 16+950,00 do km 17+150,00 w m. Tąpadły; - odcinek od km 18+759,00 do km 18+971,00 relacji Tąpadły – Przybiernowo; - odcinek od km 19+736,50 do km 19+850,00 w m. Przybiernowo; - oraz droga powiatowa nr 3134Z do km 3+339,00 wraz z robotami towarzyszącymi. 2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ i SST. 3) Wykonawca przed opracowaniem oferty dokona na własny koszt wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych i zatwierdzenia przez odpowiedni organ na własny koszt. 5) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów/produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów/produktów. 6) 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w WPR polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: PKO Bank Polski S.A. o/Gryfice nr rachunku: 35 1020 2791 0000 7202 0259 4521 na adres: Powiat Gryficki - Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach; ul. Piłsudskiego 18; 72-300 Gryfice. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Powiat Gryficki - Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach; ul. Piłsudskiego 18; 72-300 Gryfice.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (stanowiący Załącznik 1 do rozdziału B SIWZ) 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (stanowiące Załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ), 3) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (stanowiące załącznik nr 3 do rozdziału B SIWZ), 4) dowód wniesienia wadium; 5) Wyceniony Przedmiar Robót (stanowiący Załącznik nr 5 do rozdziału B SIWZ), 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 7) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO (stanowiące załącznik nr 6 do rozdziału B SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach