Przetargi.pl
Przebudowa Domów Pomocy Społecznej z terenu Powiatu Pabianickiego – poprawa funkcjonalności obiektów ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych – Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim

Powiat Pabianicki ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 54 000 , fax. 422 159 166
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pabianicki
    ul. Piłsudskiego 2
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 54 000, fax. 422 159 166
    REGON: 47205629403113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Domów Pomocy Społecznej z terenu Powiatu Pabianickiego – poprawa funkcjonalności obiektów ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych – Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu oraz prace ogólnobudowlane obejmujące termomodernizację szybu windy, prace modernizacyjne w sali jadalnej – świetlicy oraz przebudowę łazienek w Domu Pomocy Społecznej „Pod Dębami” w Konstantynowie Łódzkim. Zamówienie jest podzielone na części. Część nr 1 zamówienia obejmuje demontaż istniejącego dźwigu, sprawdzenie instalacji zasilającej i montaż nowego dźwigu (spełniającego aktualnie obowiązujące normy dotyczące tego typu urządzenia w tym dyrektywę dźwigową 2014/33/U oraz normę EN 81.20/50) oraz zapewnienie odbioru UDT, w tym wszystkie prace towarzyszące montażowi, w tym dostosowanie istniejącego szybu a także serwis i konserwację w okresie gwarancyjnym. Część nr 1 dotyczy wymiany dźwigu towarowo-osobowego o napędzie elektrycznym o parametrach: udźwig min. 1600 kg, liczba pasażerów: min. 20 osób, liczba przystanków 4, liczba wejść do kabiny 2 (drzwi przelotowe), wysokość podnoszenia 7,69 m, wymiary szybu: szerokość 226 cm, długość 312 cm (wymiary z jednego poziomu – wymiary na innych poziomach do sprawdzenia), wymiary kabiny zapewniające maksymalne wykorzystanie gabarytów szybu, maszynownia w szybie lub maszynowni górnej, kabina wykończona panelami pionowymi ze stali nierdzewnej szczotkowanej, podłoga wykończona wykładziną gumową czarną antypoślizgową, pochwyt ze stali nierdzewnej o średnicy 40-45 mm na ścianie podłużnej z wykończeniem satynowym, lustro ze szkła bezpiecznego, sterowanie jazdą do uzgodnienia pomiędzy użytkownikiem a dostawcą dźwigu – możliwość zapewnienia zbiorczości w dwu kierunkach, możliwość wyłączenia całego urządzenia lub poszczególnych przystanków i uruchomienia ich przy pomocy kluczyka lub innego zaproponowanego rozwiązania. Część nr 2 dotyczy prac ogólnobudowlanych obejmujących termomodernizację szybu windy, prace modernizacyjne w sali jadalnej – świetlicy oraz przebudowę łazienek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 (§ 32) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu – na druku zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu – na druku zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 na druku zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zestawienie parametrów na druku zgodnym z załącznikiem nr 1 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach