Przetargi.pl
Przebudowa dojazdu pożarowego nr 34 P w Leśnictwie Borawe na terenie Nadleśnictwa Ostrołęka

Nadleśnictwo Ostrołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 07412 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 602 134
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ostrołęka
    ul. Zawadzkiego 4
    07412 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297 602 134
    REGON: 55032693900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.olsztyn.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dojazdu pożarowego nr 34 P w Leśnictwie Borawe na terenie Nadleśnictwa Ostrołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą Przebudowa dojazdu pożarowego nr 34 P w Leśnictwie Borawe na terenie Nadleśnictwa Ostrołęka (w km 0+000 – 2+600) długość odcinka robót 2,600 km 2. Szczegółowy zakres robót zawierają a) dokumentacja projektowa, część rysunkowa i opisowa b) przedmiar robót c) specyfikacje techniczne 3. Materiały, maszyny i sprzęt drogowy konieczny do realizacji przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać do-puszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, a w przypadku braku Polskich Norm – europejskie normy zharmonizowane. 5. Wszystkie prace należy wykonywać w sposób minimalizujący szkody w ekosystemie leśnym, przy zastosowaniu technologii prac przyjaznych dla środowiska, spełniających wymogi określone przez zasady i kryteria Forest Stewardship Council (FSC) oraz kryteria i wskaźniki PEFC, jak również obowiązujące w Lasach Państwowych instrukcje BHP oraz zasady i instrukcje technologiczne. Wykonawca przy pracach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do pracy sprzętem sprawnym, nie powodującym wycieku paliwa i olejów, wyposażonym w absorbenty oleju pozwalające na zbiór rozlanego oleju w przypadku awarii. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo. Stosownie do dyspozycji art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie takie należy zapisać w formularzu ofertowym. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na zrealizowane zamówienie. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawców udzielenie co najmniej 36-miesięcznego okresu gwarancji, liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego dotyczy także robót wykonanych przez podwykonawców. Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 2.9 do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do złożenia wadium w kwocie 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy 00/100 złotych), na cały okres związania ofertą w jednej z form określonych w art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłacić należy przelewem na konto Zamawiającego BGŻ BNP Paribas S.A. Ostrołęka 05 030 0045 1110 0000 0019 7410 Wadium wniesione w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego najpóźniej do godziny 10:00 dnia 07.02.2019 r. z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy przed otwarciem ofert, złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pokoju nr 11 w godz. 8:00-14:00 a w dniu otwarcia ofert w godz. 8:00-10:00. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją /poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą 7. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a pozostałym Wykonawcom – po wyborze oferty najkorzystniejszej, unieważnieniu postępowania, lub na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 8. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy wg załączonego wzoru (załącznik nr 2.2 do SIWZ). Jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika 2) wykaz robót budowlanych wg wzoru (załącznik nr 2.4 do SIWZ), polegających na remoncie, budowie lub przebudowie dróg, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, lub inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów 3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał. nr 2.5 do SIWZ; 4) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 25a ust.1 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 2.3 do SIWZ. Jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone jako jedno podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 2.3 do SIWZ; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 2.3 do SIWZ; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy – załącznik nr 2.3 do SIWZ; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy – załącznik nr 2.3 do SIWZ; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – załącznik nr 2.3 do SIWZ; 10) sporządzony zgodnie z załącznikiem Kosztorys ofertowy (wzór załącznik Nr 2.10)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach