Przetargi.pl
Przebudowa Dojazdu Pożarowego Droga Krzyżacka na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie w leśnictwie Guzianka - Etap II

Nadleśnictwo Maskulińskie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-220 Ruciane-Nida, ul. Rybacka 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4241600, 4241616 , fax. 087 4241619
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Maskulińskie
    ul. Rybacka 1 1
    12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4241600, 4241616, fax. 087 4241619
    REGON: 79001129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/maskulinskie,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Dojazdu Pożarowego Droga Krzyżacka na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie w leśnictwie Guzianka - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III.1. Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Dojazdu Pożarowego Droga Krzyżacka na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie w leśnictwie Guzianka - Etap II, 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi leśnej w Leśnictwie Guzianka na długości od km 2+047,5 do km 3+803,00 - 1 755,50 mb na drogę o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15 cm położonej na podbudowie gruncie stabilizowanym cementem doziarnionym kruszywem naturalnym 0 - 31,5 mm. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. 5.Określenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. III.2. Informacje na temat rozwiązań równoważnych 1.W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 2.Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 3. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. 4.Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do siwz dokumentacji technicznej. 5. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane materiały spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 6.W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. 7.W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji technicznej. III.3. Inne wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Do obowiązków wykonawcy należy: 1.Przejęcie placu budowy od Zamawiającego; 2. Zapewnienie geodezyjnego wytyczenia przedmiotu zamówienia oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz wykonanie i dostarczenie zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w formie papierowej i cyfrowej(pliki elektroniczne w formacie SHP) w układzie współrzędnych 1992. 3. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy wraz z urządzeniem, utrzymaniem i likwidacją po zakończeniu robót zaplecza wykonawcy; 4.Zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt i ryzyko; 5.Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); 6. Przed wbudowaniem przedłożenie do akceptacji certyfikatu na materiały na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi danego wyrobu. W przypadku wątpliwej jakości materiałów użytych do wbudowania Zamawiający ma prawo wykonania badań tych materiałów zgodnie z obowiązującymi normami w celu stwierdzenia ich jakości. Jeżeli badania wykażą, że zastosowane materiały są złej jakości, wówczas Wykonawca zostanie obciążony kosztem badań i na własny koszt dokona ich wymiany w terminie określonym przez Zamawiającego; 7. Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 8. Jako wytwarzający odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających w szczególności z następujących ustaw: a) Ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008, Nr 25, poz. 150 ze zm.), b) Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r Nr 39, poz. 251 ze zm.), c) Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. 9.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 10. Terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 11.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie budowy i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 12.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów; 13.Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu Umowy; 14.Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac ; 15.Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 16.Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 17.Dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności: dziennik budowy, zaświadczenia właściwych instytucji i organów, niezbędne świadectwa dotyczące materiałów, wyniki badań, inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót. 18.Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie określonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. 19.Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 20.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane wskazane w ofercie. 21.Występowanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, do właściwych organów o wydanie niezbędnych zezwoleń lub decyzji związanych z realizacją przedmiotu umowy. 22.Ponoszenie kosztów związanych z uzyskaniem dokumentów określonych w ustępie powyższym. 23. Przywrócenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. III.4. Informacja o warunkach gwarancji 1.Na wykonany cały przedmiot zamówienia wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji oraz minimum 60 miesięcznego okresu rękojmi. 2.Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. 3.Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego. 4.Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości wykonanego zamówienia. III.5Warunki zapłaty za wykonane roboty. 1.Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec wykonawcy. 2.Zapłata za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury wystawionej po zakończeniu robót i przedłożonej wraz z protokółem końcowym odbioru robót, z oświadczeniem Inspektora nadzoru inwestorskiego o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą budowlaną, płatnej w terminie 14 dni od przedłożenia Zamawiającemu. 3.Zamawiający w przypadku opóźnienia płatności, zobowiązany jest do zapłaty odsetek zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. Nr 139 poz. 1323 ze zm.). 4.Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia konta bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 9.2Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł słownie: piętnaście tysięcy złotych. 9.3Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu ; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, o treści według wzoru - zał. Nr 5; c)gwarancjach bankowych o treści według wzoru - zał. Nr 5 ; d)gwarancjach ubezpieczeniowych - według załącznika nr 5 ;; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). 9.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku 44 1020 4753 0000 0402 0047 4064 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na przetarg SA.270.16.2016 .9.5Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał należy zdeponować w kasie u Zamawiającego: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.: 0700 - 1500. 9.6Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.7Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9.8 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.9 Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.10W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie powinno zostać złożona wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.9.11Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.12Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.13 litera d niniejszego rozdziału. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.13Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.14Inne postanowienia dotyczące wadium. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_maskulinskie/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach