Przetargi.pl
„Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Gostynin: Część I – Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień, Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo ”.

Nadleśnictwo Gostynin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Bierzewicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 353 056 , fax. 24 235 30 57
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gostynin
    ul. Bierzewicka 55
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 242 353 056, fax. 24 235 30 57
    REGON: 61002194900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gostynin.lodz.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Gostynin: Część I – Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień, Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo ”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć I - opis przedmiotu zamówienia: Dojazd pożarowy nr 15 znajduje się w oddz. 23 w leśnictwie Lucień, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin- Nowy Duninów. (Początek trasy zlokalizowany jest za zajazdem 16m od krawędzi jezdni.) Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi leśnej stanowiącej dalszy ciąg dojazdu pożarowego nr 15. Długość drogi wynosi 225m. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : • szerokość korony drogi - 5,00 m • szerokość jezdni – 4,20 m • szerokość pasa drogowego 8m • spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % • spadek poprzeczny na poboczach 10% Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w „Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ.…” nośność10ton i nacisk 5ton/oś. • nawierzchnia na długości drogi głównej tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje „Poradnik techniczny…...” dla głównych dróg leśnych. • nawierzchnia na zjazdach 2-warstw. grub. łącznej 23cm tj.14+9cm. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi nie należy karczować pni znajdujących się na obecnym pasie drogowym / z uwagi na urządzenia podziemne/. Pnie które znajdują się w pasie drogowym w wywyższonych poboczach po lewej stronie obecnej drogi należy ręcznie odkopać oczyścić i ściąć do poziomu obecnej drogi. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu, i darniny. Zdjęty koparką, częściowo ręcznie humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do 20 cm średnio, ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Przyjęto zdjęcie humusu na szerokości 3m po lewej stronie drogi i 1m po stronie prawej. Następnie należy zerwać stare nawierzchnie i podłoże obecnej drogi, i wyprofilować z odpowiednimi spadkami poprzecznymi oraz zagęścić. Na odcinku od PT do km 0+025 należy wykonać koryto o głębokości 37cm na PT do 0cm w km0+025, aby dostosować poziom nowej nawierzchni z poziomem nawierzchni asfaltowej istniejącego zjazdu. Na całej długości drogi należy wykonać nasyp z dowiezionego gruntu /pospółki/ grubości 10cm. Następnie należy odtworzyć rów przydrożny. Wykonanie tego rowu będzie polegało na ręcznym wykonaniu – odtworzeniu płytkiego rowu ścieku po lewej stronie drogi. Głębokość rowu 20cm nachylenie skarp 1:2. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 20cm grubości Ilości robót ziemnych i ich lokalizację szczegółowo określa przedmiar. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie – wykonanie częściowo zamulonych zbiorników odparowujących. Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na plac składowy drewna oraz zjazdy na przyległe posesje. Wielkość i powierzchnie tych zjazdów podano na sytuacji szczegółowej- (dokumentacja projektowa). Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże pod nawierzchnie do odpowiednich spadków i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni min.3%, max. 4%. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 4,50m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 4,20m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. • Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: • na drodze głównej od PT do KT - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm • na zjazdach i mijankach - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 14cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm. Urządzenia obce: Według danych, pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu. Przebieg trasy wodociągu i przebieg trasy kabla światłowodowego przedstawia załączona mapka (projekt). Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach. 3.3 Cześć II - opis przedmiotu zamówienia: Dojazd pożarowy nr 8A znajduje się w oddziale 194 w leśnictwie Duninów, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej będącej równocześnie dojazdem pożarowym nr 14. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się zjazdem na drogę leśną będącą dojazdem pożarowym nr 12. Długości drogi wynosi 356m. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostego odcinka bez załamania trasy. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : • trwałość nawierzchni: 10 lat • prędkość projektowa: 30 km/godz., • szerokość korony drogi - 4,50 m • szerokość jezdni - 3,50 m • szerokość pasa drogowego 8-9m • spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % • spadek poprzeczny na poboczach 10% • odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni, • promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w „Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ.…” nośność10ton i nacisk 5ton/oś. • nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje „Poradnik techniczny…...” dla głównych dróg leśnych. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km.Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji niewielkich pagórków, przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu – odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych. Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:2-3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości. Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Na odcinku zagłębienia tj od km 0+100 do km 0+170 i przedłużonym zjeździe na szlak zaplanowano nasypy grubości 25cm a na pozostałych odcinkach drogi głównej i zjazdach grubość nasypów wyniesie 15 cm. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp nasypów 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie – wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Obiekty te zlokalizowane są na sytuacji szczegółowej. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych . Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na drogi na PT i KT R= 11m, a powierzchnia wyokrągleń nawierzchni tych zjazdów wynosi 114 m2. Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R  6m a powierzchnia nawierzchni zjazdu ma wynosić 40m2. Zjazd na PT na drogę która nie biegnie pod kątem prostym ma mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 – 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: • na drodze głównej od PT do KT i na zjazdach dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. Oznakowanie Za zjazdem z drogi publicznej na PT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1. Urządzenia obce: Według danych pod pasem drogowym nie występuje podziemne uzbrojenie terenu. Dojazd pożarowy nr 12 znajduję się w oddz. leśnych 195, 194, 193A, 193 w leśnictwie Duninów i Jeżewo, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin - Duninów. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej stanowiącej dojazd pożarowy nr 14. Koniec trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Długość drogi wynosi 1 600 m. Odcinek drogi w leśnictwie Duninów wynosi 0,874 km /od PTdo km 8,874/, a odcinek w l-ctwie Jeżewo wynosi 0,726km /od km 0+874 do KT w km 1+600/. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostych odcinków a załamanie trasy w km 1+365 będzie wyokrąglone łukiem o promieniu R= 40m. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : • trwałość nawierzchni: 10 lat • prędkość projektowa: 30 km/godz., • szerokość korony drogi - 5,00 m • szerokość jezdni - 3,50 m • szerokość pasa drogowego 8-10m • spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % • spadek poprzeczny na poboczach 10% • długość mijanki - 23 m. + skosy - 17,5m • szerokość mijanki 3,0 m • odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni, • promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w „Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ.…” nośność10ton i nacisk 5ton/oś. • nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje „Poradnik techniczny…...” dla głównych dróg leśnych. Roboty zostały skosztorysowane oddzielnie dla odcinka doj. poż. 12 długości - 0,874 położonego w leśnictwie Duninów /tj od PT do km 0+874/ oraz dla odcinka dojazdu poż. nr 12 długości 0,726km położonego w leśnictwie Jeżewo /tj od km 0,874 do KT/. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na boczne drogi, linie oddziałowe i szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego, który ma szerokość 8-10m. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu – odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych. Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości. Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie – wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych . Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na drogi boczne i szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na linie oddziałowe i drogi boczne R= 11m, a powierzchnia zjazdu wynosi 90m2 /długość zjazdu 11m/ Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R  6m a powierzchnia zjazdu ma wynosić 40m2, /długość zjazdu 7m / Wymiary i kształt oraz usytuowanie zjazdów i mijanek przedstawiono na załączonych rysunkach i sytuacji szczegółowej. Mijanka ma 3m szerokości i 23m długości + skosy 17,5m, a powierzchnia nawierzchni na mijance wynosi 122m2 – rys 1c. Natomiast powierzchnia mijanki ze zjazdem na szlak zrywkowy wynosi 160m2 /a długość zjazdu 9m/ - rys 1e, powierzchnia mijanki ze zjazdem na linię oddziałową lub drogę boczną wynosi 200m2 / a długość zjazdu 11m/ -rys 1b. Zjazdy na linie oddziałowe drogi boczne i szlaki wykonać należy wg załączonych rysunków /rys1/, przy zjazdach prostopadłych. Zjazdy w km1+365, które odchodzą od drogi głównej pod różnymi kątami mają mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej. Te połączone zjazdy na załamaniu trasy będą spełniać równocześnie rolę mijanki. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 – 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: • na drodze głównej od PT do KT na zjazdach i mijankach - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. Oznakowanie Za zjazdem z drogi publicznej na PT i na KT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1. Urządzenia obce: Według danych pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu. Na początku trasy za zjazdem z drogi publicznej przecina trasę drogi podziemny kabel światłowodowy. Kabel biegnie równolegle do pasa drogowego drogi publicznej ok. 15m od jego krawędzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Części: Część I- 3000,00 zł Część II- 28000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.03.2019r. do godz. 8:30 . 1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I o. Gostynin, nr 87 1240 3187 1111 0000 3141 0508 z dopiskiem zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwie Gostynin część …… . Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, natomiast do pliku oferty należy załączyć kopię w/w oryginału. 4 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem podanego terminu składania ofert będzie się znajdować na rachunku bankowym Zamawiającego. 5 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub jego oferta nie zostanie złożona z właściwą formą wadium, zostanie wykluczony a jego oferta uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 6 Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w treści oferty. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: - wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkim wykonawcom z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, - na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7 Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, i w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samy grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jeśli wykaże przynależność do grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach