Przetargi.pl
Przebudowa dachu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest przebudowa części dachu wraz z wymianą jego pokrycia na budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym w gminie Stare Babice (działki 398 i 399). 1) Wykonanie przedmiotu umowy obejmuje następujące roboty budowlane do wykonania w części B budynku, zgodnie z projektem, w tym: a) przebudowę konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą deskowania oraz zmianą pokrycia dachowego z gontu bitumicznego na pokrycie ze stalowej, ocynkowanej blachy powlekanej, łączonej na stojący rąbek , b) wymianę rynien, pasów podrynnowych, rur spustowych i obróbek blacharskich, c) wymianę izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej dachu, d) wymianę instalacji odgromowej, e) przemurowanie kominów 2) Wykonanie przedmiotu umowy obejmuje następujące roboty budowlane do wykonania w części C budynku zgodnie z projektem, w tym: a) wymianę zniszczonego deskowania oraz wymianę pokrycia dachowego z gontu bitumicznego na pokrycie ze stalowej, ocynkowanej blachy powlekanej, łączonej na stojący rąbek, b) wymianę rynien, pasów podrynnowych, rur spustowych i obróbek blacharskich, c) wymianę izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej dachu, d) wymiana instalacji odgromowej, 3) Elementy pokrycia dachowego, rynien, pasów podrynnowych oraz rur spustowych muszą być wykonane w kolorze brązowym 4) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 5) Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz dokumentacji projektowej. 2. Inne warunki wykonania zamówienia 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 2) Wykonawca we własnym zakresie ustali z Użytkownikiem (Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego) lokalizację zaplecza budowy. 3) Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych może być pobierana z istniejących przyłączy budynku po uzgodnieniu z Użytkownikiem. 4) Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót rozbiórkowo - budowlanych i zagospodarowania placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia pomieszczeń szkolnych w trakcie robót rozbiórkowych. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników budynku, Zamawiający wymaga w zależności od potrzeb wyznaczenia dróg tymczasowych. 5) W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób aby nie kolidowały one z normalna pracą budynku szkoły. 6) Zieleń znajdującą się na terenie budowy zabezpieczyć należy przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 7) Wykonawca systematycznie (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku (papę należy przekazać do utylizacji). W szczególności Wykonawca będzie dbał o porządek w rejonie wejść do budynku i w tym rejonie wszelkie odpady i zanieczyszczenia będzie usuwał na bieżąco, nie później niż w ciągu 12 godzin. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 8) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu zabaw aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 9) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego wraz z dokumentami i oświadczeniami niezbędnymi do zgłoszenia do użytkowania. 10) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formie przewidzianej w siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach