Przetargi.pl
Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Starym Grodkowie

Gmina Skoroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4318505 w. 36
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoroszyce
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48320 Skoroszyce, woj. opolskie
    tel. 77 4318505 w. 36
    REGON: 53141294100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Starym Grodkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania obejmuje: przebudowę dachu świetlicy wiejskiej, w zakresie której należy: rozebrać rynny i rury spustowe, instalację odgromową, obróbkę blacharską wraz z pokryciem z papy na szerokości wieńców, zdemontować istniejące murłaty i skuć warstwy wyrównawcze na szerokości wieńców wzdłuż okapów, aż do ich konstrukcji, rozebrać narożniki ścian szczytowych, które będą wystawać poza obręb projektowanych ścian szczytowych oraz obróbki, blacharskie na górnej powierzchni ścian szczytowych, zdemontować wraz z konstrukcją nośną blendę z blachy stalowej oraz rozebrać gzymsy, wykonać ściany szczytowe w poszczególnych segmentach dachu oraz żelbetowe belki wzmacniające stalowe podciągi w świetlicy, przed wykonaniem ścian w segmentach środkowych oraz belek wzmacniających rozebrać (pasmowo) pokrycie dachu wraz z wszystkimi warstwami pod nim się znajdującymi, aż do konstrukcji stropu nad parterem, usunąć wszelkie usterki (uszkodzenia mechaniczne, pęcherze, nierówności, itp.) istniejącego pokrycia dachu z papy asfaltowej, zmontować konstrukcję więźby dachowej i wykonać pokrycie dachu z blachy dachówkowej, odtworzyć istniejące wywietrzaki i wentylator dachowy z jednoczesnym przedłużeniem rur, na których są osadzone i wykonaniem na nich izolacji ognioochronnej ze skalnej wełny mineralnej, podwyższyć trzon komina wentylacyjnego oraz obudowę naczynia wzbiorczego z osadzeniem nowego włazu, ułożyć na istniejącym pokryciu stropodachu izolację termiczną z wełny mineralnej, odtworzyć instalację odgromową na dachu, uzupełnić tynki cem. - wap. w miejscach prowadzenia robót rozbiórkowych oraz wykonać na ścianach szczytowych, wykonać malowanie elewacji budynku farbą silikonową, oprócz powierzchni tynku kamyczkowego, zdeponować gruz z rozbiórki na składowisku odpadów, a złom wywieźć do skupu złomu. wykonanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej, wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych powyżej. Parametry techniczno-użytkowe istniejącego budynku: powierzchnia zabudowy - 436,92 m2 powierzchnia użytkowa - 383,10 m2 kubatura - 2 884,25 m3 wysokość budynku - 8,26 m, długość budynku - 34,49 m, szerokość budynku - 10,80 m, 12,10 m, 14,92m. 10. Szczegółowy zakres robót jest ujęty w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót. Wykonanie zadania obejmuje również: organizację i zagospodarowanie placu budowy, wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym wszystkie próby i sprawdzenia (straż pożarna, sanepid), jeśli przepisy tego wymagają, wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, służący wycenie zadania do realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie przedmiotu postępowania, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji lub poręczenia, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, jeżeli:  Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,  Wykonawca którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.” 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 62 8872 0003 0040 5020 2000 0030. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Przesłanki dotyczące zwrotu zatrzymania wadium zostały określone w art. 46 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach