Przetargi.pl
Przebudowa dachu budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach obejmująca pawilon nr III ( Historyczny)

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budźetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach obejmująca pawilon nr III ( Historyczny)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany pokrycia dachu z poliwęglanu budynku Palmiarnii Miejskiej w Gliwicach, w pawilonie nr III pawilon Historyczny - ok. 891,00 m2 Zamówienie obejmuje min.: I. Roboty przygotowawcze: 1. Ustawienie rusztowań zewnętrznych i zabezpieczenie ochronne rusztowań siatką. 2. Ułożenie pomostów roboczych w dolnym pasie konstrukcji dachowej. 3. Zabezpieczenie pawilonu folią ochronną i plandekami. II. Wymiana pokrycia dachu: 1. Demontaż płyt z poliwęglanu wraz z uszczelkami i profilami mocującymi płyty. 2. Czyszczenie rozpuszczalnikami konstrukcji pełnościennych aluminiowych. 3. Montaż nowych profili nośnych aluminiowych mocujących płyty poliwęglanowe. 4. Montaż profili wyrównujących z PCV. 5. Dostarczenie i montaż płyt z poliwęglanu dwukomorowego 16 mmm Multi UV 6. Montaż obróbek blacharskich aluminiowych i uszczelnień w połaci dachowej. 7. Wywóz materiałów z rozbiórki i utylizacja zdemontowanych materiałów. Uwaga: Należy zastosować płyty z poliwęglanu dwukomorowego gr. 16 mm w odmianie Multi UV z dwustronną powłoką chroniącą przed promieniami, o warunkach transmisji światła LT = 70 - 75 i parametrach termoizolacyjnych na poziomie U = 2,4 W m2K; profile aluminiowe standardowe A2 i A3 oraz nietypowe, wykonane na zamówienie profile A1 lub równoważne. Grubość ścianek profili aluminiowych nie powinna być mniejsza niż 2 mm. Na styku poszczególnych odcinków profili należy stosować wkładki uszczelniające, szczeliny wieszaków płatwi należy uszczelnić silikonem pogodowym odpornym na działanie temperatur i promieniowanie UV. Obróbki okapu i kalenicy oraz styku płyt na długości, wykonać z blachy aluminiowej malowanej proszkowo w kolorze RAL 7004. Poliwęglan powinien być fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2011r. III. Roboty antykorozyjne i malarskie: 1. Czyszczenie i odtłuszczenie elementów odsłoniętych w trakcie wymiany pokrycia i innych elementów wymagających uzupełnienia powłok malarskich. 2. Uzupełnienie malowania odsłoniętych konstrukcji kratowych - zestaw malarski trójwarstwowy farba podkładowa, warstwa pośrednia, farba nawierzchniowa, kolor RAL 7004. Łączna grubość zestawu zabezpieczającego powinna wynosić nie mniej niż 200 m. Załączniki: I. Dokumentacja projektowa: 1. Remont dachu Palmiarnii Miejskiej w Gliwicach. Pawilon III - Historyczny. Branża budowlana - Projekt wykonawczy. II. Ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. III. Przedmiar robót. Uwaga: Dokumentacja projektowa zawiera również projekt czyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji nośnej ścian i dachu pawilonów palmiarnii, które to roboty zostały już wykonane w poprzednich etapach robót. Należy rozpatrywać tylko tę część dokumentacji, która dotyczy wymiany pokrycia dachowego z poliwęglanu wraz z konstrukcją wsporczą pawilonu nr III. Istotne warunki zamówienia. 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opisy techniczne, część rysunkowa, specyfikacje techniczne i przedmiary robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Roboty rozbiórkowe i demontażowe należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie uszkodzić roślin znajdujących się w pawilonie historycznym. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. Prace będą prowadzone w okresie od 20 czerwca 2012 r. do 31 lipca 2012 r. t. j. w czasie wyłączenia palmiarnii z użytkowania, jednak bez możliwości wyprowadzenia roślin. 4. Roboty należy prowadzić przy sprzyjających warunkach pogodowych. Wykonawca musi tak zorganizować prace aby zabezpieczyć rośliny przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych - folie, plandeki do osłony roślin podwieszone do kratownic, przemieszczane sukcesywnie wraz z postępem robót . W szczególności niedopuszczalne jest pozostawienie otwartego dachu na okres nocy lub dni wolnych od pracy. 5. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej, lub równoważne co do parametrów technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. 7. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - zabezpieczenia roślin przed dewastacją, wyznaczenia stref niebezpiecznych w których istnieje zagrożenie z powodu możliwości upadku z wysokości przedmiotów lub materiałów, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, oraz przekazania Zamawiającemu karty odpadów po demontażu, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, w tym dotyczących robót na wysokości, antykorozyjnych i montażowych, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. 8. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - karty przekazania odpadów, - protokoły odbiorów częściowych, - dokładny opis zastosowanej technologii, - oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452621002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach