Przetargi.pl
Przebudowa części powierzchni w obiekcie szpitala zlokalizowanego we Wrocławiu przy ul. gen. A. E. Fieldorfa 2.

Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 50-117 Wrocław, Igielna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 359 301, , fax. 717 359 300
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Igielna 13
    50-117 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 359 301, , fax. 717 359 300
    REGON: 2117320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nszw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części powierzchni w obiekcie szpitala zlokalizowanego we Wrocławiu przy ul. gen. A. E. Fieldorfa 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: wykonaniu przebudowy części powierzchni w obiekcie szpitala zlokalizowanego we Wrocławiu przy ulicy gen. Augusta Emila Fieldorfa 2. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Wykonanie ścianki oddzielającej dwa przyszłe lokale; 2) Wykonanie trzech magazynków wraz z komunikacją ogólnodostępną; 3) Wykończenie nowo powstałych pomieszczeń: ściany, posadzki, sufity; 4) Wykonanie instalacji hydrantowej; 5) Przebudowa wentylacji i klimatyzacji na potrzeby nowych pomieszczeń: demontaż instalacji wentylacji, demontaż grzejników, prace montażowe wentylacji, zmiana lokalizacji jednostek klimatyzacyjnych, instalacji hydrantowej, próby, ponowne wpięcie urządzeń w nowej lokalizacji do BMS; 6) Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej: prace demontażowe, tablice rozdzielcze, oprzewodowanie i okablowanie, montaż opraw oświetleniowych, pomiary; 7) Przebudowa instalacji p.poż i DSO; prace demontażowe, okablowanie, montaż dodatkowych elementów SSP, rozbudowa centrali SSP, głośników DSO (ścienne i sufitowe). 3. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach w podziale na następujące zakresy: 1) I etap – wykonanie ścianki oddzielającej dwa przyszłe lokale wraz z pracami demontażowymi i montażowymi w obrębie przestrzeni przeznaczonej pod przyszły najem, tj. poprowadzenie instalacji hydrantowej, rozebranie kanałów wentylacyjnych; 2) II etap – pozostały zakres wynikający z Dokumentacji Projektowej. 4. Roboty budowlane winne być realizowane zgodnie z Decyzją Prezydenta Wrocławia nr 6405/2018 z dnia 18.12.2018 r. zatwierdzającą Projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. 5. Zamówienie winno zostać wykonane w oparciu o następujące dokumenty we wskazanej niżej kolejności obowiązywania: 1) Umowa; 2) Projekt budowlany (opracowany przez SOONAR Michał Krawczyk) wraz z Decyzją Prezydenta Wrocławia nr 6405/2018 z dnia 18.12.2018 r. zatwierdzającą Projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę; 3) Projekt wykonawczy (opracowany przez SOONAR Michał Krawczyk); 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (opracowana przez SOONAR Michał Krawczyk); 5) Oferta Wykonawcy. 6. Szczególne warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego). 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na okres zadeklarowany w ofercie. Gwarancja obejmować będzie wszystkie wykonane roboty budowlane, a także wbudowane materiały i zamontowane urządzenia wykonanych w ramach niniejszej Umowy. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w § 12 w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późniejszymi zmianami). 3. Składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Pozostałe wymogi dotyczące złożenia wadium zostały wskazane w rozdziale 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (http://www.nszw.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późniejszymi zmianami). 2. W sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, winien on złożyć również następujące dokumenty dotyczące tych podmiotów: 1) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub innego dokumentu potwierdzającego, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Odpis należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach