Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-455 Szczecin, Arkońska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 813 9076, , fax. 918 139 079
- Data zamieszczenia: 2020-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Arkońska 4
71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 813 9076, , fax. 918 139 079
REGON: 29027400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części pomieszczeń w budynku apteki w SPWSZ w Szczecinie, przy ulicy Arkońskiej 4 w granicach działki 3/38 z obrębu 2036 na potrzeby nowej pracowni leku cytostatycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę części pomieszczeń w budynku apteki w SPWSZ w Szczecinie, przy ulicy Arkońskiej 4 w granicach działki 3/38 z obrębu 2036 na potrzeby nowej pracowni leku cytostatycznego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i 1.1 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ - Opis Przedmiotu zamówienia, którego częścią jest dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Przedmiar robót, Pozwolenie na budowę. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 16 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w PEKAO S.A., nr rachunku 57 1240 6292 1111 0010 7358 3739, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania EP/220/22/2020”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpis z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 4) Zobowiązania podmiotów trzecich – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu; wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ wraz z odpowiednimi pełnomocnictwami/dokumentami (np. odpis z rejestru) potwierdzającymi umocowanie osoby podpisującej zobowiązanie, do reprezentowania tego podmiotu trzeciego. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Pzp) składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) polisę ubezpieczeniową, spełniającą wymagania zawarte w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby o których mowa w Rozdziale V lit. b pkt II wymaganych przez Zamawiającego uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c) kserokopie dokumentów potwierdzających przynależność osób, o których mowa w Rozdziale V lit. b pkt II do właściwej izby samorządu zawodowego, d) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową oraz wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca załączył do oferty dowód wniesienia do wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SANATORYJNEGO „TRZYGŁÓW" W ŚWINOUJŚCI PRZY UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 1
Dodano: 2024-03-18 - Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku produkcyjnego na lokale do prowadzenia działalności wraz z kolorystyką elewacji i zagospodarowaniem terenu – ETAP II.
Dodano: 2024-02-19 - Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku produkcyjnego na lokale do prowadzenia działalności wraz z kolorystyką elewacji i zagospodarowaniem terenu – ETAP II.
Dodano: 2024-01-09 - Modernizacja świetlicy wraz z przebudową budynku w miejscowości Przytoń 8
Dodano: 2023-07-20 - Kompleksowa modernizacja piwnicy wraz z wymianą windy w budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1,2
Dodano: 2022-12-29 - Przebudowa budynków przy ul. Morskiej, 74-78 w Darłowie wraz z instalacjami przeciwpożarowymi, hydrantową oraz elektryczną
Dodano: 2022-10-13 - Przebudowa lokalu użytkowego przy ul. Gen. W. Sikorskiego 23
Dodano: 2022-09-08 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń administracyjnych w budynku oświaty - przedszkolu gminnym - z przeznaczeniem na żłobek (ETAP I)" w ramach zadania inwestycyjnego: "MALUCH +" 2020 - utworzenie oddziału żłobka gminnego.
Dodano: 2020-05-28 - Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 44 w Darłowie
Dodano: 2020-02-10 - Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - kontynuacja
Dodano: 2019-07-11