Przetargi.pl
Przebudowa części pomieszczeń byłego Pałacu ze zmianą sposobu użytkowania na izbę pamięci (salę historyczną), przebudową wieży, tarasu z tyłu budynku, budową tarasu widokowego na części dachu, wykonaniem robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu z tyłu budynku

Gmina Nekla ogłasza przetarg

  • Adres: 62-330 Nekla, Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48614386011 , fax. +48614386490
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nekla
    Dworcowa 10
    62-330 Nekla, woj. wielkopolskie
    tel. +48614386011, fax. +48614386490
    REGON: 631258098
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części pomieszczeń byłego Pałacu ze zmianą sposobu użytkowania na izbę pamięci (salę historyczną), przebudową wieży, tarasu z tyłu budynku, budową tarasu widokowego na części dachu, wykonaniem robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu z tyłu budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń zabytkowego Pałacu na salę historyczną, wykonaniem pomostu i wieży na dachu budynku, remontem tarasu zewnętrznego, zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa części pomieszczeń byłego Pałacu ze zmianą sposobu użytkowania na izbę pamięci (salę historyczną), przebudową wieży, tarasu z tyłu budynku, budową tarasu widokowego na części dachu, wykonaniem robót budowalnych związanych z zagospodarowaniem terenu z tyłu budynku”. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Remont wieży: a) rozbiórka stropu nad piętrem w obrębie wieży, b) zamurowanie istniejących otworów wejściowych do wieży na parterze oraz na piętrze, c) wykonanie nowego otworu wejściowego do wieży na poziomie parteru, z pomieszczenia 1/9, nowe nadproże, nowoprojektowane drzwi, d) montaż belki stalowej dla oparcia schodów, e) montaż – odtworzenie schodów żeliwnych kręconych (zabiegowych), 2.2. Remont tarasu z tyłu pałacu: a) usunięcie istniejącej stalowej pochylni dla niepełnosprawnych, b) demontaż kamiennych schodów na planie ćwierć koła, c) demontaż balustrad, d) demontaż kamiennych obrzeży tarasu, e) wykonanie nowego tarasu z zachowaniem gabarytów obecnego tarasu: - budowa nowych ścianek z cegły klinkierowej i odtworzenie otworów zakończonych łukami odcinkowymi, - wykonanie nowej płyty stropowej oraz warstw posadzkowych, - wykonanie wycieraczek obiektowych przed wejściami, wbudowanych w warstwę wykończeniową posadzki oraz wykonanie odprowadzenia wody z wycieraczek do kanalizacji deszczowej, - wykonanie nowej podbudowy pod kamienne schody, - renowacja kamiennych stopni oraz obrzeży tarasu, - ponowny montaż kamiennych stopni oraz obrzeży tarasu, f) wykonanie – odtworzenie słupków oraz montaż balustrady stalowej, g) montaż nowej stalowej poręczy pośrodku schodów, h) montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych, 2.3. Zagospodarowanie terenu z tyłu pałacu: a) usuniecie istniejącej nawierzchni asfaltowej, b) wytyczenie nowych ścieżek dla komunikacji pieszej, c) wykonanie nawierzchni ścieżek wraz z obrzeżami oraz podbudową, d) montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), e) wykonanie nowych nasadzeń krzewów, f) wykonanie nowych trawników, 2.4. Utworzenie sali historycznej w pałacu (pomieszczenia 1/8 i 1/9 na parterze): a) wyburzenie istniejących ścianek działowych kabin wc w pomieszczeniu nr 1/9, b) demontaż istniejącego wyposażenia: opraw oświetleniowych, obudów grzejników, misek ustępowych, umywalek, brodzika natryskowego, podgrzewacza wody, luster, c) usunięcie wykładziny podłogowej z PCV w pomieszczeniu 1/8 oraz okładziny z płytek ceramicznych w pomieszczeniu 1/9, d) zamurowanie 2 szt. otworów drzwiowych pomiędzy obecną szatnią a pomieszczeniami 1/8 i 1/9, e) odtworzenie drzwi pomiędzy pomieszczeniami 1/8 i 1/9 wg ujawnionych ościeży, f) wykonanie nowych podejść elektrycznych dla instalacji gniazd wtykowych oraz instalacji oświetlenia, g) wymiana instalacji c.o. – przewody instalacyjne prowadzone w bruzdach ściennych, h) przełożenie pionu kanalizacji sanitarnej – prowadzenie w bruździe ściennej, i) usunięcie zniszczonych partii tynków oraz elementów odspojonych, j) oczyszczenie, uzupełnienie, scalenie fakturowe oraz zagruntowanie sztukaterii ściennych i sufitowych, k) wykonanie nowych partii tynków wapiennych z zastosowaniem wapna wysoko hydraulicznego np. dodatek trasowy, l) wykonanie nowych warstw malarskich, m) renowacja podłóg oraz parkietów, n) renowacja stolarki drzwiowej, o) wykonanie nowych elementów snycerskich – boazerii oraz obudów grzejników, 2.5. Wykonanie nowoprojektowanego pomostu komunikacyjnego i tarasu widokowego na dachu. 2.6. Wykonanie wszelkich niezbędnych instalacji w tym: elektrycznej, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych, monitoringu, teletechnicznych, p.poż..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złoty 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu – na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kostrzynie o/ Nekla Nr 58 9075 0009 1100 0101 0012 1370 z dopiskiem „remont pałacu w Nekli – sala historyczna” b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie oferenta. 8. Zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach