Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
- Data zamieszczenia: 2018-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
ul. F. D. Roosevelta 36
88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
REGON: 59636900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części poddasza budynku administracji publicznej na cele biurowe przy ul. Roosevelta 33 w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części poddasza budynku Urzędu Miasta Inowrocławia przy ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 33 (obecnie wykorzystywanego na cele gospodarcze i magazynowe) w celu zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń ze strychowych na biurowe, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Budynek, w którym przewiduje się zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń ma powierzchnię 396 m2 i kubaturę 883 m3, dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej wsparty na konstrukcji murowanej ścian; stropy drewniane poza piwnicą. 2.W zakres zamówienia wchodzi: 1) zabezpieczenie wszystkich elementów drewnianych środkiem ogniochronnym oraz ich obudowanie płytami kartonowo-gipsowymi; 2) montaż stolarki okiennej – okna dachowe drewniane z nawietrzakami, zamontowane między krokwiami; przy stolarce okiennej należy wykonać nadproże i przedproże drewniane do zamocowania okien oraz obróbki blacharskie; 3) montaż sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie drewnianym; na stropie podwieszonym należy ułożyć ocieplenie z wełny mineralnej gr. 6 cm, 4) rozbiórka istniejących ścianek działowych , 5) montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych z wypełnieniem wełną mineralną gr. 10 cm na stelażu stalowym; dodatkowo ocieplić ścianki kolankowe po zewnętrznej stronie wełną mineralną gr. 6 cm; w pomieszczeniach węzłów sanitarnych zastosować płyty KG o podwyższonej odporności na wilgoć, 6) montaż stolarki drzwiowej (bez drzwi wejściowych z klatek schodowych -2 szt.); 7) wyprowadzenie ponad sufit podwieszony przewodów kominowych i wentylacyjnych i włączenie do istniejącej wentylacji grawitacyjnej; 8) rozbiórka poszycia stropu nad piętrem i przeprowadzenie szczegółowych oględzin wszystkich belek stropowych, w razie konieczności wymiana uszkodzonych elementów; 9) impregnacja belek stropowych preparatem ognioochronnym, przestrzeń wypełnić wełną mineralną gr. 6 cm na wełnie; paroizolacja z folii, następnie ułożenie płyt kartonowo-gipsowych i płyty OSB; w pomieszczeniach sanitarnych wykonanie pod okładziną wanny z blachy ocynkowanej gwarantującej szczelność i osłonę przed wilgocią; 10) wewnętrzne instalacje: wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektryczna, niskoprądowe. Uwaga!: Lokalizację gniazd oraz włączników i przełączników prądu zarówno w odniesieniu do instalacji elektrycznej jak i instalacji niskoprądowej wskaże wybranemu wykonawcy Zamawiający. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: a)usunąć na własny koszt wszelkie odpady, b)zapewnić wszelkie materiały niezbędne do wykonania zadania, c)prowadzić prace w sposób nieuciążliwy, niewpływający na możliwość funkcjonowania Urzędu, dwykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej między innymi protokoły z pomiarów, skuteczności ochrony przeciwpożarowej, stanu izolacji, z badań bakteriologicznych instalacji a także atesty, aprobaty, certyfikaty itp. na wbudowywane materiały i urządzenia, e)wykonanie prac zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, przepisami bhp i ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zagospodarowanie terenów w szkole Podstawowej nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13 w Toruniu”.
Dodano: 2024-05-07 - Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy wraz z dobudową łącznika między budynkami i ich przebudową
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i przebudowie budynku VII Liceum Ogólnokształcącego wraz z infrastrukturą przy ul. 11 listopada w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wybiegu dla psów przy ul. Kormoranów 84 w Bydgoszczy (Program BBO)
Dodano: 2024-05-02 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących „budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa budynku na CPR wraz z budową zewnętrznego agregatu prądotwórczego oraz wentylacyjnych, zewnętrznych instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych, ul. Szubińska 4 w Bydgoszczy – etap II
Dodano: 2024-04-29 - Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy – Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii – Z nr 2
Dodano: 2024-04-27 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
Dodano: 2024-04-26 - Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
Dodano: 2024-04-25 - Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek” (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
Dodano: 2024-04-25