Przetargi.pl
Przebudowa części I-go piętra budynku Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim na potrzeby oddziału wewnętrznego w systemie “zaprojektuj I wybuduj”.

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6460264 , fax. 55 6460235
  • Data zamieszczenia: 2019-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 6460264, fax. 55 6460235
    REGON: 220415305
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części I-go piętra budynku Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim na potrzeby oddziału wewnętrznego w systemie “zaprojektuj I wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj modernizacji budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., polegającej na przebudowie części I-go piętra budynku Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim na potrzeby oddziału wewnętrznego. 2. Zadanie realizowane jest w ramach realizacji projektu pn. „Zwiększenie dostępności i podniesienie jakości usług zdrowotnych na Obszarze Funkcjonalnym Malbork-Sztum”, 3. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 07.01 – Zasoby Ochrony Zdrowia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Przebudowę części I-go piętra budynku Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim na potrzeby oddziału wewnętrznego tj.: a) Zmianę układu funkcjonalnego pomieszczeń przewidzianych do adaptacji, (rozebranie części ścianek, wykonanie nowych otworów drzwiowych, montaż nowych ścianek). b) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. c) Wykonanie nowych okładzin podłogowych, ściennych i sufitowych, oraz malowanie pomieszczeń. d) Wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem z dostosowaniem do nowych funkcji i uwzględnieniem oświetlenia ewakuacyjnego, e) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji, Uwaga: wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji należy ograniczyć do niezbędnego minimum wynikającego z bezwzględnych wymogów obowiązujących przepisów, maksymalnie tam gdzie jest taka możliwość należy zastosować wentylację grawitacyjną. f) Wymianę instalacji wod. kan. i c.o. w celu dostosowania do nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń. g) Montaż instalacji gazów medycznych. h) Montaż instalacji teletechnicznych, (sieć informatyczna, instalacja przyzywowa, instalacja antenowa RTV). i) Montaż instalacji SSP, tylko w przypadku jeśli zaistnieje taka konieczność, j) Montaż monitoringu. k) Montaż i podłączenie niezbędnych urządzeń medycznych, l) Wykonanie wszelkich niezbędnych zabezpieczeń i instalacji wynikających z zapewnienia ochrony pożarowej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik. 6. Wyżej opisany przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy. 7. Program Funkcjonalno-Użytkowy zwany także w treści SIWZ - PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty dla każdej z części w wymienionym wyżej zakresie. PFU określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W celu oceny i uwzględnienia w ofercie i w projekcie pełnego zakresu wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia i uwzględnienia wszelkich niezbędnych kosztów z tym związanych, w tym kosztów wykonania niezbędnych uzgodnień, opracowań, zajęcia terenu pod budowę, obsługi geodezyjnej budowy i dokumentacji powykonawczej Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Wizję lokalną należy ustalać telefonicznie (tel. 55 247 22 13). 8. Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy teren budowy w terminie 5 dni roboczych od dnia uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę (o ile dotyczy). 9. Przebudowywaną strefę należy szczelnie oddzielić od pozostałych części budynku tak aby realizowany zakres prac nie wpływał i nie zakłócał pracy szpitala oraz nie powodował jakichkolwiek zanieczyszczeń oraz w taki sposób aby zachować drożność dróg ewakuacyjnych. 10. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca, który będzie realizował przedmiotowy zakres robót, musi je zaplanować w ten sposób aby zapewnić ciągły i nie przerwany dojazd do wszystkich budynków i obiektów znajdujących się w obrębie realizowanej inwestycji, a roboty prowadzić w sposób, który umożliwi bieżącą pracę szpitala. 11. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 12. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 13. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 14. Zamawiający informuje, że tam gdzie w SIWZ (jego treści i treści załączników) opisany został przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. 15. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z deklaracją określoną w formularzu ofertowym, nie krótszy niż 24 m-ce. 16. Płatność za realizację zadania określona została we wzorze umowy do niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w kwocie 22 154,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiace sto pięćdziesiąt cztery złote). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158). Uwaga: Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 51 1540 1098 2109 5552 6630 0002 z dopiskiem "Wadium – przebudowa - NDG, PCZ.ZP.1/19". Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności ( art. 46 Pzp) a. niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, b. z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza c. z zastrzeżeniem art. 4a, d. zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, e. na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 Pzp (rozdział XIII pkt. 6 ppkt. a SIWZ), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6. 2.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4.Na ofertę składają się następujące dokumenty: - oświadczenia, o których mowa w pkt. X.1 i 2 SIWZ (załącznik nr 3 i 4); - dokumenty, o których mowa w pkt. X.8 SIWZ (o ile dotyczy), - dokument, o którym mowa w pkt. XIII.5 SIWZ; - wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ tj. Formularz ofertowy Pozostałe dokumenty – tylko na wezwanie Zamawiającego zgodnie z zapisem pkt. X.4) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach