POWIAT OBORNICKI ogłasza przetarg
- Adres: 64-600 Oborniki, ul. 11 Listopada 2A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT OBORNICKI
ul. 11 Listopada 2A
64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
REGON: 631258017 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części budynku Starostwa Powiatowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu gastronomicznego na cele Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz Powiatowego Zespołu ds. Orzekanania ... - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku Starostwa Powiatowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu gastronomicznego na cele Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności wraz z przyległym zagospodarowaniem terenu, dz. nr 1221/8 w m. Oborniki, gmina Oborniki (projektowany obiekt zalicza się do kategorii XII). Konstrukcja budynku murowa z ociepleniem metodą lekką mokrą, dach płaski, w konstrukcji żelbetowej pokryty papą termozgrzewalną. Posadowienie na ławach fundamentowych. W ramach planowanej przebudowy planuje się wykonanie nowych otworów pod stolarkę okienna i drzwiową oraz wykonanie zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach na zasadach określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ na zasadach określonych w wzorze umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych1. W przypadku określenia w dokumentacji SWZ, przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych.2. Zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp, Zamawiający informuje, że przez rozwiązania równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Zamawiający wskazuje, iż wszelkie nazwy własne materiałów, lub urządzeń oraz technologii wskazane w dokumentacji, które mogłyby wskazywać konkretny produkt lub konkretnego Wykonawcę, mają znaczenie takie jedynie, że stanowią podstawę określenia parametrów, jakie mają zostać uzyskane, a nie narzucanie konkretnego materiału, urządzeń lub technologii. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego usługi lub roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ulicy Grzybobranie w miejscowości Borówiec
Dodano: 2024-05-09 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29