Przetargi.pl
Przebudowa ciągu spacerowo – wypoczynkowego wzdłuż rzeki Słupii w miejscowości Sulęczyno - Etap II

Gmina Sulęczyno ogłasza przetarg

  • Adres: 83-320 Sulęczyno, ul. Kaszubska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 685 63 63 , fax. 58 685 63 98
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulęczyno
    ul. Kaszubska 26
    83-320 Sulęczyno, woj. pomorskie
    tel. 58 685 63 63, fax. 58 685 63 98
    REGON: 54862000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu spacerowo – wypoczynkowego wzdłuż rzeki Słupii w miejscowości Sulęczyno - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac polegać będzie na wykonaniu ciągu spacerowo – wypoczynkowego z funkcją edukacyjno – zabawowo – sportową, wpisująca się w kaszubskie tradycje rybackie. Utwardzenie części ulicy Tartacznej w Sulęczynie przewidziano do wykonania poprzez ułożenie nawierzchni bitumicznej. Ciągi i zjazdy do posesji z kostki betonowej gr 8 cm. a) Parametry techniczne: - szerokość ciągu pieszego w działce nr 50 – 3,0 m - szerokość jezdni ulicy Brzozowej ( 66, 51, 52/3) i zjazdu do dz. nr 39 – 5,0 m - szerokość ulicy Tartacznej dz. nr 289/2i 280/6 – jezdnia 3,0 m , pobocza 2 x 0,75m i ścieki z kostki kamiennej szer. 0,8m b) Sposób zagospodarowania terenu nie powoduje naruszenia interesów osób trzecich w zakresie możliwości zagospodarowania i użytkowania terenów sąsiadujących. c) W zakresie prac przewidziano również ustawienie 5 lamp solarnych (1) na słupach stalowych wys. 4,8m oraz pozostałych elementów małej architektury : - kosze na śmieci (2) - 4 sztuki, - tablica edukacyjno-zabawowa "kółko i krzyżyk" (3) 0,78m - 1 sztuka, - potrójny drążek gimnastyczny (4) dł 3,6 m - 1 sztuka, - urządzenie sportowe integracyjne z dostępem dla osób niepełnosprawnych typu tai-chi (5) - 1 sztuka, - urządzenie sportowe "biegacz" (6) - 1 sztuka, - ławka (7) 2m x 0,4m - 4 sztuki, - tablice tematyczne edukacyjne (8) - 3 sztuki, - tablica edukacyjno-zabawowa – „sprawność ichtiolog” (9) – 1 sztuka, - stojaki na rowery (10) – 3 sztuki. KŁADKA DLA PIESZYCH: a) Odnowiona kładka będzie miała szerokość w świetle wynoszącą min. 120 cm . Zabezpieczona zostanie obustronnie krawężnikiem (element drewniany) o wysokości 7-8 cm. Nawierzchnia desek zostanie wykonana ze strukturą karbowaną (ryflowaną). Obustronnie zostaną zamontowane poręcze na wysokości 75 oraz 90 cm nad poziomem kładki. b) PRACE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM REMONTU KŁADKI OBEJMUJĄ: 1. Prace przygotowawcze: - demontaż kładki istniejącej o wym. 6x1,5m - wyrównanie terenu i wykonanie prac nasypowych ( uzupełnienie wypłukanego gruntu na wys. około 0,3m) 2. Prace naprawcze przyczółków i belek: - uzupełnienie przyczółków betonem oraz wykonanie zabruku wraz ze spoinowaniem. 3. Prace montażowe i impregnacyjne: - przygotowanie elementów stalowych HEB200 dł 605cm – 3 sztuki połączonych z ceownikiem C200 dł 57,5 cm – 4 sztuki i wzmocnionych elementami z blachy 100x100mm – 12 sztuk - oczyszczenie strumieniowo-ścierne elementów stalowych - pomalowanie elementów stalowych farbami podkładowymi epoksydowymi oraz farbą nawierzchniową poliuretanową - montaż dźwigarów 4. Przygotowanie i montaż elementów drewnianych: Do wykonania elementów drewnianych użyć drewna dębowego – 1 klasy (twardziel). Podkład – deski ryflowane montowane za pomocą wkrętów ze stali nierdzewnej typu SPAX. Elementy drewniane zabezpieczone olejem zewnętrznym do drewna twardego i egzotycznego – 2 krotnie. 5. Prace wykończeniowe: Do dwuteownika na całej długości 5mb nakleić odbój gumowy z PU lub gumowy o średnicy min 4 cm od strony nurtu rzeki. Do drewnianych słupków zostanie zamocowana dodatkowa poręcz dla osób niepełnosprawnych. Obustronna poręcz metalowa ocynkowana z rur o śr. 42,4 mm. służyć będzie jako pochwyt . Poręcz będzie posiadać 2 pochwyty na wysokości odpowiednio 75cm i 90 cm wraz z mocowaniem bocznym w 8 punktach i zakończeniem z zaokrągleniem na końcach . Długość poręczy około 6 m. Odległość pomiędzy pochwytami wynosić będzie 100 cm. Przedmiot inwestycji obejmuje również przebudowę zjazdów, skrzyżowania i chodnika w obrębie działki nr 45, stanowiącej część drogi wojewódzkiej nr 228 ( Bytów-Kartuzy) : - zjazd do działki nr 39 stanowiącej drogę gminną wewnętrzną, - skrzyżowanie z drogą gminną nr 166011G (ulica Brzozowa)- działka nr 51 -zjazd indywidualny do działki nr 47, - chodnik – działka nr 45. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w załączniku A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 20.000,00 zł Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, ponieważ działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. pkt a SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Osoby mające miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.2 ppkt a SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 6.4.1 pkt 1 SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach