Gmina Myślibórz ogłasza przetarg
- Adres: 74300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 957 472 061 , fax. 957 473 363
- Data zamieszczenia: 2018-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
74300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
tel. 957 472 061, fax. 957 473 363
REGON: 52976900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego z wyznaczeniem miejsc postojowych, osiedle XX-lecia w Myśliborzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty realizowane w ramach zadania p.n.: Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego z wyznaczeniem miejsc postojowych, osiedle XX-lecia w Myśliborzu, w tym: 1. wykonanie rozbiórki nawierzchni z trylinki, płyt chodnikowych, obrzeży trawnikowych oraz krawężników betonowych wraz z wywozem, 2. demontaż studzienek ściekowych oraz rurociągu kanalizacyjnego, 3. wykonanie robót ziemnych, 4. wykonanie warstwy konstrukcyjnej i ławy pod krawężnik, 5. ułożenie krawężnika na ławie betonowej oraz obrzeży trawnikowych, 6. wykonanie odwodnienia, 7. wykonanie podbudowy pod nawierzchnie chodnika, ciągu jezdnego oraz miejsc postojowych, 8. wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, 9. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. 10. łączna powierzchnia nawierzchni z kostki - ok. 762 m2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawią się nazwy własne materiałów lub urządzeń, należy je rozumieć jako materiały/ urządzenia o parametrach takich lub równoważnych. Zamawiający zamieszcza jako dokument pomocniczy przedmiar robót. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR). Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: - pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy; Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3. Szczegółowe informacje w poniższym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególności: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Spis tomów dokumentacji projektowej: Projekt Techniczny - PRZEBUDOWA CIĄGU PIESZO – JEZDNEGO Z WYZNACZENIEM MIEJSC POSTOJOWYCH. POZOSTAŁE DOKUMENTY: PRZEDMIARY ROBÓT (materiał pomocniczy – poglądowy) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 12.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 12.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 z dopiskiem : wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na zadanie: Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego z wyznaczeniem miejsc postojowych, osiedle XX-lecia w Myśliborzu. 12.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 12.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 12.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 12.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Tabelę Elementów Ceny Ryczałtowej sporządzoną wg załącznika nr 1a do SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2. SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ); f) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, g) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, e) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2024 – II Postępowanie
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa odcinka drogi leśnej w m. Dadzewo - Nadleśnictwo Polanów
Dodano: 2023-08-31 - Budowa chodnika w miejscowości Tarnowo wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2023-07-15 - „Remont dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej w Nadleśnictwie Polanów” – postępowanie powtórzone
Dodano: 2022-10-26 - Remont dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej Nadleśnictwa Polanów
Dodano: 2022-10-09 - Przebudowa drogi Lewice - Gąbin
Dodano: 2022-09-22 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1021Z – budowa chodnika w miejscowości Trzebieszewo – etap I”.
Dodano: 2022-09-21 - wykonanie robót w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Krasińskiego 36-44, ul. Łuczniczej 12-36 oraz ul. A. Walentynowicz 5,5b, ul. Kleeberga 11b oraz ul. Łukasińskiego 30h i 30g w Szczecinie
Dodano: 2021-02-05 - wykonanie robót budowlanych w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Ostrowskiej 5-5a, 9-9a oraz ul. Parkowej 56,58 w Szczecinie, stanowiących zasób własny Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o
Dodano: 2021-02-01 - wykonanie robót w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Krasińskiego 36-44, ul. Łuczniczej 12-36 oraz ul. A. Walentynowicz 5,5b, ul. Kleeberga 11b oraz ul. Łukasińskiego 30h i 30g w Szczecinie
Dodano: 2020-12-21