Przetargi.pl
Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych przy ul. Budowlanych w Oświęcimiu.

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 072181787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych przy ul. Budowlanych w Oświęcimiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na przebudowie chodników wewnątrzosiedlowych przy ul. Budowlanych w Oświęcimiu - etap 1.1 i 1.2 - wraz z budową wiaty śmietnikowej, trzepaka, ławki oraz utwardzeniem placu na kontenery. 2) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę chodników wzdłuż budynków celem dostosowania do wymogów p-poż, przebudowę sieci kanalizacji deszczowej, przebudowę elektroenergetycznej linii niskiego napięcia oraz oświetlenia ulicznego, budowę wiaty śmietnikowej wraz utwardzeniem placu na kontenery, remont przyłączy kanalizacji deszczowej oraz remont i przebudowę wszystkich ścieżek, chodników i opasek wzdłuż ścian frontowych budynków w rejonie inwestycji, a także nasadzenia zieleni i elementy małej architektury. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: a) karczowanie pni drzew, wycinkę krzewów z wywozem karpiny, b) rozebranie nawierzchni chodników i placów z kostki betonowej, płytek betonowych chodnikowych i mieszanki asfaltowej, c) rozebranie istniejących warstw podbudowy chodników, obrzeży, krawężników, ław krawężnikowych z wywozem materiałów z rozbiórki, d) demontaż ławek, trzepaków, stojaków na rowery, osłon z blachy trapezowej, e) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne jezdni dróg p-poż, chodników, dojść do budynków, opasek wzdłuż ścian frontowych budynków, placu pod wiatę śmietnikową wraz z odwiezieniem nadmiaru gruntu, f) profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie warstw wzmacniających grunt, g) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod jezdnię dróg p-poż, chodniki, dojścia do budynków, opaski wzdłuż ścian frontowych budynków oraz plac pod wiatę śmietnikową, h) wykonanie ław betonowych, zabudowa obrzeży betonowych, i) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm, jezdni dróg p-poż, chodników, dojść do budynków, placu pod altanę śmietnikową oraz opasek przy budynkach, j) budowę wiaty śmietnikowej o konstrukcji stalowej ocynkowanej posadowionej na stopach fundamentowych, z pokryciem z blachy trapezowej, wypełnieniem ścian z kraty pomostowej, z drzwiami zamykanymi na zamek (bez wkładki), z antabą oraz odbojnikiem, k) wykonanie remontu wszystkich ścieżek, chodników w rejonie inwestycji, l) wykonanie oznakowania dróg p-poż, m) rozbiórkę istniejących rurociągów i studzienek kanalizacji deszczowej, n) rozbudowę i przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 o średnicach Ø 160, Ø 200 oraz Ø 250mm, o) zabudowę studni kanalizacyjnych Ø 1000 mm betonowych, p) zabudowę studni tworzywowych Ø 315 mm, r) zabudowę wpustów deszczowych Ø 500 mm i przykanalików s) podłączenie rynien budynków wielorodzinnych do kanalizacji wraz z zabudową czyszczaka, t) rozbiórkę 5 istniejących stanowisk oświetleniowych, u) rozbiórkę (unieczynnienie) części istniejącej sieci oświetlenia ulicznego nN, w) budowę 16 stanowisk oświetleniowych z zastosowaniem słupów SAL-DL-2 z zabezpieczeniem elastomerowym, fundamentów B-51 oraz opraw VEGA LED 60W, x) budowę odcinków sieci oświetlenia kablem typu YAKXs 4x35mm2, y) zabezpieczenie istniejących sieci kablowych nN rurami ochronnymi w miejscach skrzyżowania z projektowaną infrastrukturą, z) zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego, aa) regulację wysokościowa istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej oraz skrzynek zasuwowych na sieci wodociągowej, ab) wykonanie robót w postaci plantowania terenu, humusowania z obsianiem trawą oraz nasadzeń drzew i krzewów wraz z pielęgnacją wszystkich nasadzeń do czasu przyjęcia się roślin, ac) montaż ławek, koszy na śmieci ze wzmocnionym mocowaniem daszku, stojaków na rowery i trzepaków osiedlowych. ad) inne prace, czynności i procedury nieokreślone i niewymienione wprost w dokumentacji projektowo-przedmiarowej, o której mowa w ust. 3, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienie, takie jak m.in.: • opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, • oznakowanie budowy na czas robót, • opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Projekt organizacji ruchu powinien uwzględniać możliwość dojazdu i dojścia do budynków w trakcie prowadzenia robót. • organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), • wytyczenie geodezyjne, • zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności), • organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, • wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, • nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, • inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza, • sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót, • raport TV kanalizacji deszczowej po jej wykonaniu, • badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy, • wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania, • ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji. 4) Dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określony został w dokumentacji projektowo-przedmiarowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SIWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona w sposób określony w niniejszym ustępie dokumentacja projektowo-przedmiarowa wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia planowanego zestawienia kosztów. 5) Wyłączenia z zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia. Wycinka oraz przesadzenie drzew objętych pozwoleniem na wycinkę została wykonana wyprzedzająco i nie wchodzi w zakres przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. 4. Oryginały dokumentów potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2 - 5 winny być zdeponowane w kasie Urzędu Miasta Oświęcim. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Pożądanym jest dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W związku z powyższym do ofert należy dołączyć: 1) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt. 1, tj. w pieniądzu – potwierdzenie przelewu; 2) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt. 2 - 5 – potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, każdy wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach