Przetargi.pl
„Przebudowa chodników we Wschowie w roku 2018”- IV postępowanie

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67400 Wschowa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 655 408 600 , fax. 655 401 340
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
    Rynek 1
    67400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 655 408 600, fax. 655 401 340
    REGON: 52678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa chodników we Wschowie w roku 2018”- IV postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa chodników we Wschowie w roku 2018” – IV postępowanie. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 odrębne zadania: 1. Zadanie nr 1- Przebudowa chodników na ulicy Ks. A. Kostki we Wschowie – II etap, realizowane w ramach zadania pn. Nowy chodnik na ul. Ks. Andrzeja Kostki – projekt II - zadanie realizowane w ramach Wschowskiego Budżetu Obywatelskiego. Szczegółowy zakres prac został określony w następujących załącznikach: Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt budowlany Załącznik nr 3 do SIWZ - Dokumentacja kosztorysowa Załącznik nr 4 do SIWZ – Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 28.04.2017 r. oraz Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 24.04.2017 r. , znak sprawy: ZN.5142.28.2017 [mWsc] o udzieleniu pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych Załącznik nr 5 do SIWZ – Projekt umowy. 2. Zadanie nr 2 - Przebudowa chodników na ulicy Kopernika we Wschowie – I etap, realizowane w ramach zadania pn. „Przebudowa ulicy M. Kopernika – chodnik + parking- zadanie realizowane w ramach Wschowskiego Budżetu Obywatelskiego. Szczegółowy zakres prac został określony w następujących załącznikach: Załącznik nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2a do SIWZ - Projekt budowlany Załącznik nr 3a do SIWZ - Dokumentacja kosztorysowa Załącznik nr 4a do SIWZ – Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 05.03.2018 oraz Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 02.03.2018 r., znak sprawy: N.5142.30.2018 [mWsc-1] o udzieleniu pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych Załącznik nr 5a do SIWZ – Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100); b) Zadanie nr 2 – 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony kosztorys ofertowy – w wersji uproszczonej, w oparciu o przedmiar robót oraz kosztorys „ślepy”, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz załącznik nr 3a do SIWZ dla Zadania nr 2 2. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia– w wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 9 do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz załącznik nr 9a do SIWZ dla Zadania nr 2 (jeżeli dotyczy). 3. Dowód uiszczenia wadium, z zastrzeżeniem pkt.5 Rozdziału 8 SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). 6. Wykonawca/każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – według załącznika nr 10 do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz załącznika nr 10a do SIWZ dla Zadania nr 2. W przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie według załącznika nr 11 do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz załącznik nr 11a do SIWZ dla Zadania nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach