Przetargi.pl
„Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach”

Gmina Gaworzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 59-180 Gaworzyce, Dworcowa 95
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768316285
  • Data zamieszczenia: 2023-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gaworzyce
    Dworcowa 95
    59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 768316285
    REGON: 390647587
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania polega na przebudowie centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach. W ramach inwestycji należy wykonać: a) przebudowę instalacji CO, wymianę źródła ciepła wraz z wymiana grzejników na grzejniki płytowe dolnozasilane z zaworami głowicami termostatycznymi,b) demontaż kominka i jego obudowy wraz z naprawą ściany po demontażu, c) wymianę części dachu wraz z wzmocnieniem konstrukcji,d) wymianę stolarki wewnętrznej, e) przebudowę instalacji elektrycznej wraz z montażem klimatyzacji,f) przebudowę wejścia dla osób niepełnosprawnych (prace brukarskie) z montażem pochwytówg) wydzielenie miejsca lokalizacji pojemników na odpady z ułożeniem w tym miejscu kostki brukowej oraz wykonanie ogrodzenia z furtką.h) wykonaniu niezbędnych robót budowlanych - naprawczych, malarskich, wykończeniowych będących następstwem ww. prac.i) wykonania robót budowlanych określonych w projekcie technicznym w zakresie budowy kompletnej instalacji fotowoltaicznej.j) w razie zaistnienia potrzeby - aktualizacji (lub uzyskania) na rzecz i w imieniu Zamawiającego warunków przyłączenia dla instalacji fotowoltaicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi danego przedsiębiorstwa energetycznego, obejmującego w szczególności:- sporządzenie właściwego wniosku o zmianę dotychczasowych lub określenie nowych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla wytwórców wraz z wymaganymi załącznikami;- prowadzenie wszelkiej korespondencji i koniecznych uzgodnień z przedsiębiorstwem energetycznym w toku procedury określania warunków przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej; - realizacji w imieniu Zamawiającego zobowiązań Zamawiającego wynikających z umowy o przyłączenie do sieci dystrybucyjnej obiektu małej instalacji fotowoltaicznej, a w szczególności:- zrealizowanie własnym kosztem zadań określonych w warunkach przyłączenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; - zainstalowanie własnym kosztem i staraniem układu pomiarowo‐rozliczeniowego energii elektrycznej, zgodnie z warunkami przyłączenia;- prowadzenie ustaleń i korespondencji z operatorem sieci dystrybucyjnej w zakresie zadań, o których mowa w lit. a i b powyżej; - przygotowanie i złożenie operatorowi sieci dystrybucyjnej wymaganych oświadczeń i innych dokumentów potwierdzających prawidłowość prac wykonanych przez wykonawcę.- przeprowadzenia wszelkich wymaganych czynności niezbędnych do zawarcia przez Zamawiającego umowy dystrybucji energii elektrycznej oraz umowy sprzedaży energii elektrycznej wprowadzanej do sieci dystrybucyjnej w zakresie odnoszącym się do energii elektrycznej wprowadzanej do sieci dystrybucyjnej z instalacji; - uruchomienia instalacji i rozpoczęcie wprowadzania do sieci elektroenergetycznej energii elektrycznej wytworzonej w instalacji; - poniesienie niezbędnych kosztów na rzecz przedsiębiorstwa energetycznego związanych z procesem przyłączania instalacji do sieci elektroenergetycznej z wyjątkiem opłaty przyłączeniowej, którą ponosi Zamawiający,Przed wykonaniem instalacji fotowoltaicznej Wykonawca zobowiązany jest uzyskać uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych dobranych rozwiązań oraz dokonać odpowiednich zgłoszeń po zakończeniu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został ustalony na podstawie dokumentów inwestycji stanowiących integralną część niniejszej umowy, które składają się z: a) SWZ,c) przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów i zestawieniem sprzętu.d) dokumentacji projektowej składającej się z opracowań: - projekt techniczny – branża elektryczna- projekt budowy świetlicy wiejskiej w Koźlicach wraz z zagospodarowaniem terenu – Architektura ( kwiecień 2007r.) – fragment.- rysunki techniczne - WN1, WN2, WN4, Koźlice-ISDokumenty w/w stanowią podstawę realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy jakby były zawarte we wszystkich opracowaniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej i finansowej : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj.a) doświadczenie :posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował jako generalny wykonawca, w sposób należyty:– zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/remoncie budynku o powierzchni min. 75 m2, których zakres obejmował wykonanie:• instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 5,6 KWp,• instalacji centralnego ogrzewania,• instalacji elektrycznej,• oraz instalacji klimatyzacji,w jednym lub kilku zadaniach, co potwierdzi w wykazie wykonanych robót i referencjami.b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują lub będą dysponować:– Kierownik budowy: osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach