Przetargi.pl
Przebudowa budynku zespołu szkolno-przedszkolnego i rozbudowa o oddziały przedszkolne, salę gimnastyczną z zapleczem socjalno-sanitarnym,dydaktycznym i o zespół zywieniowy ( catering) w miejscowości Radostków przy ul. Szkolnej 1( obejmująca działkę nr ewid.3/1 obręb Radostków Kolonia ) w formule zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Mykanów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 288 019 , fax. 034 3288019 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
    ul. Samorządowa 1
    42-233 Mykanów, woj. śląskie
    tel. 343 288 019, fax. 034 3288019 w. 32
    REGON: 15139811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mykanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku zespołu szkolno-przedszkolnego i rozbudowa o oddziały przedszkolne, salę gimnastyczną z zapleczem socjalno-sanitarnym,dydaktycznym i o zespół zywieniowy ( catering) w miejscowości Radostków przy ul. Szkolnej 1( obejmująca działkę nr ewid.3/1 obręb Radostków Kolonia ) w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa budynku zespołu szkolno-przedszkolnego i rozbudowa o oddziały przedszkolne , salę gimnastyczną z zapleczem socjalno-sanitarnym , dydaktycznym i o zespół żywieniowy ( catering) w miejscowości Radostków przy ul. Szkolnej 1 ( obejmująca działkę nr ewid.3/1 obręb Radostków Kolonia) w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje wykonanie opracowania dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane związane z w/w zadaniem. Przewidywana powierzchnia użytkowa dobudowanej części : 1 106,06m2 Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zadania tj. wykonanie dokumentacji projektowej ; uzyskanie wymaganych przepisami opinii , zgód , uzgodnień , pozwoleń , wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację .Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych – niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane w tym pozwolenie na budowę . Dokumentacja projektowa winna zawierać również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz po uzyskaniu pozwolenia na budowę Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo –finansowy w okresie dwóch tygodni od uzyskania pozwolenia na budowę. Do zadąń Wykonawcy należeć będzie przygotowanie dokumentów, opinii, decyzji wymaganych do uzyskania decyzji – pozwolenia na użytkowanie budynku. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników odnośnie obsługi wmonotowanych urządzeń, przygotowanie instrukcji przeciwpożarowej dla całego budynku tj. części istniejącej plus dobudowanej. W trakcie prowadzenia budowy Wykonawca nie może naruszyć istniejącego boiska sportowego . Natomiast w przypadku zaistnienia konieczności przeniesienia urządzeń placu zabaw należy to uzgodnić z dyrekcją placówki i przenieść na nowe miejsce , bezpiecznie i prawidłowo je montując. Jednocześnie Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń na swój koszt . Do zadań Wykonawcy należeć będzie również sprawowanie nadzoru autorskiego. Wykonawca musi uzgodnić z zamawiającym przygotowaną dokumentację projektową i uzyskać jego akceptację przed złożeniem do Starostwa Powiatowego celem uzyskania pozwolenia na budowę. Również w tym samym czasie muszą być złożone wszystkie projekty branżowe wykonawcze. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w programie funkcjonalno-użytkowym ( załącznik nr 8 do siwz). Do zadań Wykonawcy należeć będzie: urządzenie zaplecza placu budowy , przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż.; zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót, prace geodezyjne w tym inwentaryzacja powykonawcza. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. Na podstawie art.29 ust.3a „ Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę , podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkjie czynności wchodzące w tzw.koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych . Wymóg nie dotyczy między innymi osób : kierujących budową , kierowników robót . Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w ust.1, na podstawie umowy o pracę (dotyczy również Podwykonawców i dalszych Podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w ust. 1, na podstawie umowy o pracę. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w ust.1, na podstawie umowy o pracę (dotyczy również Podwykonawców i dalszych Podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w ust. 1, na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności . Oświadczenie winno zawierać w szczególności: dane podmiotu nskładającego oświadczenie , datę złożenia oświadczenia, wskazanie osób wykonujących te czynności z podaniem ich imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę , wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, - poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy /umów o prace osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności. Kopie umowy / umów powinna być zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochornę danych osobowych pracownikółw , zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów , nr PESEL pracowników ). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcie umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę , co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli ( personel) taka będzie musiała opuścić plac budowy a Wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000,00 za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi być potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli ( personel ) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 35 000,00 zł ( słownie ; trzydzieści pięć tysięcy zł ) 2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); b) kserokopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. a. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ,,polisy , poręczenia lub innego dokumentu, winny one zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela b. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 56 8258 0005 2000 0017 69 65 0001 w BS Mykanów 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy a do oferty dołączona kserokopia potwierdzona za zgodność c. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Pani Joanna Mróz , nr telefonu (+48 034) 3288019 wew.24 , w godzinach 9.00 – 15.00. d. Zwrot wadium. 1). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem sytuacji art.46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę ,któremu zwrócono wadium na podstawie niniejszego punktu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza .Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2) Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. e. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3 a z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Te cztery przypadki utraty wadium winny być wskazane w dokumentach wadialnych w przypadku wadium składanego w formie innej niż pieniądz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 i 5 pkt. 1-4 i 8 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty ,( pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie . 5) dowód wniesienia wadium, 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale ( jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach